۱۳۹۲ بهمن ۹, چهارشنبه

كرم ضد چروك پوست Emansi

كرم ضد چروك پوست Emansi

برای درمان چروك پوست داروهایی وجود دارد. اما این داروها دارای كمترین اثر


و بیشترین عوارض هستند. چندی پیش دارویی بنام EMaNSI به بازار آمده است كه می تواند خیلی سریع چروك پوست را از بین ببرد. این دارو چروك پوست را به صورت موقت از بین می برد و بعد از مدتی باعث جوش صورت و ایجاد چروك های بسیار عمیق بر روی پوست خواهد شد. این دارو از مواد شیمیایی بسیار قوی ساخته شده است كه می تواند تمام سلول های پوست را از بین ببرد. این دارو باعث عصبی شدن فرد مصرف كننده خواهد شد. این داروی پرعوارض باعث سوزش شدید و حتی در بعضی از خانم ها ممكن است باعث نازایی شود. این دارو داری كلاژن فراوان می باشد كه به سرعت جذب پوست خواهد شد. اما در مقابل عوارض فراوانی كه دارد كلاژن آن هم ارزشی نخواهد داشت.


این دارو با محصولات آرایشی به شدت تداخل داد و افرادی كه از رژگونه و یا ضد آفتاب استفاده می كنند می تواند باعث آلرژی شدید در پوست و
جوش صورت شود. بهتر است تا حد امكان از این دارو دور باشید چون عوارضی كه بر روی پوست وارد می كند جبران ناپذیر می باشد.
اگر تا به حال نمی دانستید و از این دارو استفاده كرده اید بلافاصله مصرف ان را قطع كنید و پوست خود را تحت نظر یك متخصص پاكسازی كنید. چون این دارو بعد از 6 هفته عوارض خود را نشان خواهد داد. بهترین روش جذب كلاژن تركیب سفیده تخم مرغ  و شیر می باشد. این تركیب بهترین و سالم ترین روش جذب كلاژن  در داخل پوست می باشد.    
پوست

۱۳۹۲ بهمن ۸, سه‌شنبه

نكاتی درباره بدنسازی قدرتی

نكاتی درباره بدنسازی قدرتی

بدنسازی قدرتی نیاز به انرژی فراوان دارد كه خیلی از ورزشكاران به

اشتباه خودشان را درگیر رژیم های غذایی جهت كاهش وزن می كنند. این افراد بعد از 3 هفته كاهش وزن و قدرت شدیدی را تجربه می كنند. در بدنسازی قدرتی باید از سیستم هایی استفاده كنید كه فشار وزنه به صورت مستقیم بر روی عضلات باشد. خیلی از ورزشكاران فقط  وزنه های سنگینی را جا به جا می كنند. و به جای اینكه فشار وزنه بر روی عضله باشد بر روی مفاصل می باشد. این كار باعث می شود كه ورزشكار فقط وزنه های سنگین را جا به جا كرده و خبری از افزایش قدرت و افزایش حجم عضله نخواهد بود. در بدنسازی قدرتی داشتن یك برنامه غذایی متعادل از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. اما ورزشكاران بدنسازی قدرتی از انوع غذاهای چرب و سرخ كرده با حجم بسیار بالا استفاده می كنند. این افراد به جای این كه حجم عضله خود را بالا ببرند درصد چربی بدن خود را به شدت بالا می برند. و در نتیجه در حركاتی مثل لیفت ، اسكوات با مشكلات بسیار شدیدی مواجع می شوند. حتی مصرف غذاهای سرخ شده باعث كاهش ترشح تستوسترون خواهد شد. به همین دلیل افرادی كه بدنسازی قدرتی كار می كنند باید در تغذیه خود تعادل ایجاد كنند. تا در كنار تناسب اندام بتوانند قدرت عضلات خود را به خوبی بالا ببرند.
در بدنسازی قدرتی باید به كربوهیدرات ها اهمیت فراوانی داده شود چون ورزشكاران قدرتی نیاز به انرژی فراوان دارند و كربوهیدرات ها بهترین منبع انرژی برای این ورزشكاران می باشد. مكمل های بدنسازی كه به این افراد توصیه می شود باید تركیبی از پروتئین و كربوهیدرات باشد. بهتر است درصد كربوهیدرات بیشتر از پروتئین باشد.


در بدنسازی قدرتی باید به نرمش و حركات كششی اهمیت فراوانی داده شود. خیلی از ورزشكاران بدنسازی قدرتی معمولا بعد از 2 ماه با انواع آسیب دیدگی ها مواجع می شوند این آسیب دیدگی ها به این دلیل اتفاق می افتد كه ورزشكار بدون انجام حركات نرمشی و كششی شروع به تمرینات بدنسازی می كنند. حتما باید در برنامه بدنسازی خود 20 دقیقه را به نرمش و حركات كششی اختصاص بدهید و بعد شروع به تمرینات كنید. برای جلوگیری از آسیب دیدگی بهتر است كه 2 ست از تمرین را با وزنه های خیلی سبك و تكرارهای خیلی بالا شروع كنید تا عضله به خوبی آماده یك تمرین سخت شود. حتما قبل از شروع بدنسازی قدرتی از صحت سلامت خود توسط پزشك مطمئن شوید و بعد تمرینات بدنسازی قدرتی خود را شروع كنید.

بدنسازی

۱۳۹۲ بهمن ۶, یکشنبه

خطر بیماری های مختلف پوست

خطر بیماری های مختلف پوست

اگر محصولات آرایشی تاریخ مصرفشان گذشته باشد می تواند شما را با مشكلات مختلف پوستی درگیر كند.
خانم ها خیلی به خط چشم اهمیت می دهند. اما در بین تمامی لوازم آرایشی ها مدل های مختلف خط چشم می تواند خیلی سریع فاسد شوند. خط چشم ها چه به صورت مایع و چه به صورت مداد می تواند خیلی سریع میكروب را به خود جذب كند. خیلی از خانم ها به این موضوع اهمیت نمی دهند و با انواع جوش های چركین در قسمت چشم مواجع می شوند. به همین دلیل سعی كنید هر 4 ماه یك بار خط چشم را عوض كنید تا به مشكلات جشمی مواجع نشوید.
رژ لب:

دقت به تاریخ مصرف رژ لب ها بسیار مهم می باشد.  چون رژ لب ها مستقیما با فرد مصرف كننده در تماس می باشد. سعی كنید بیشتر از نوع گیاهی آن مصرف كنید البته نوع گیاهی رژ لب ها تاریخ مصرف كوتاه تری نسبت به نوع شیمیایی آن دارد. اما اگر از نوع شیمیایی آن استفاده می كنید سعی كنید هر 6 ماه یك بار آن را عوض كنید.
رژ گونه:
رژ گونه می تواند خیلی دیرتر از مواد آرایشی فاسد شود. سعی كنید وقتی از رژ گونه استفاده می كنید آن را در جای خشك و به دور از نور آفتاب قرار بدهید. اگر احساس كردید رنگ رژ گونه تغییر كرده ( حتی در حد خیلی كم ) و یا به خوبی بر روی پوست قرار نمی گیرد می تواند نشانه فاسد شدن آن باشد. رژ گونه بهتر است بعد از 3 ساعت از روی پوست پاك شود تا باعث ایجاد لك و یا جوش صورت نشود.
بسیار دقت كنید كه از محصولات آرایشی گیاهی و بدون مواد شیمیایی و نگهدارنده استفاده كنید تا دچار پیری پوست و یا لك پوست و دیگر مشكلاتی پوستی نشوید.

پوست

بدنسازی و ترشح هورمون رشد

بدنسازی و ترشح هورمون رشد


بدنسازی اگر به همراه ترشح هورمون رشد باشد می تواند شما را در ورزش بدنسازی به نتایج ارزشمندی برساند. هورمون رشد شاید بهترین هورمون در بدنسازی باشد. اگر ترشح هورمون رشد برای مدت طولانی در بدن ادامه داشته باشد دیگر هیچ وقت نیازی به مكمل های بدنسازی نخواهید داشت.
اما ترشح این هورمون قدرتمند نیاز به داشتن علم و آگاهی در مورد تغذیه بدنسازی و تمرینات بدنسازی می باشد. برای تحریك كردن هورمون رشد باید با ست های بالای 3 تا و تكرارهای بالای 10 تا تمرینات بدنسازی باعث تحریك این هورمون می شود. اما باید حتما با اندازه كافی استراحت داشته باشید تا این هورمون عضله ساز در بدن شما ترشح شود. اما اگر در بین برنامه بدنسازی و یا استراحت شما اختلالی ایجاد شود هورمون رشد به اندازه كافی ترشح نخواهد كرد.



خیلی از ورزشكاران برای ترشح این هورمون به داروهای بدنسازی و مكمل های بدنسازی پناه می برند كه این كار باعث می شود كه هورمون رشد به صورت موقت ترشح می شود و بعد از مدتی كه مكمل و یا دارو قطع می شود ترشح هورمون رشد هم به شدت كم می شود و عضله های ساخته شده توسط داروهای بدنسازی از بین خواهند رفت. به همین دلیل بهترین روش ترشح هورمون رشد به صورت طبیعی می باشد. با این روش هیچ وقت كاهش حجم عضله را تجربه نخواهید كرد.

تغذیه هم نقش بسیار زیادی در ترشح هورمون رشد دارد. توصیه می شود برای به دست آوردن نتیجه بهتر حتما از مصرف غذاهای سرخ شده دوری كنید. و در عوض از پروتئین بیشتر استفاده كنید. سعی كنید قبل از خواب حتما از ویتامین های گروه ب استفاده كنید. این كار باعث می شود وقتی كه در خواب هستید ترشح هورمون رشد به بالاترین حد خود خواهد رسید. حتما از وزنه های آزاد بیشتر استفاده كنید. ثابت شده است استفاده از وزنه های آزاد باعث ترشح هورمون رشد تا 2 برابر خواهد شد.
با استفاده اصولی از تمرینات بدنسازی می توانید خیلی سریع ترشح هورمون رشد را به اوج خود برسانید.      

بدنسازی

۱۳۹۲ بهمن ۴, جمعه

سوالات بدنسازی

سوالات بدنسازی

من 7 ساله كه مشغول تمرینات بدنسازی هستم. بدنم چربی های زیادی دارد و با تمرینات خیلی سختی كه انجام می دهم روز به روز حجم عضله كمتر می شود و چربی های بدنم بیشتر می شود. خواهش می کنم مرا راهنمایی بفرمایید كه مشكل كار از كجاست.
این مشكل تقریبا مشكل بیشتر ورزشكاران رشته بدنسازی می باشد. اگر در تمرینات بدنسازی و تغذیه به خوبی تعادل ایجاد شود هیچ وقت چربی جایگزین عضله نخواهد شد. خیلی از ورزشكاران فكر می كنند كه هر چقدر تمرینات بیشتری انجام بدهند رشد عضلات بیشتر خواهد شد. اما این یك باور اشتباهی در ورزش بدنسازی می باشد. چون عضلات به یك تمرین اصولی با زمان 40 دقیقه نیاز خواهند داشت. وقتی عضله بیشتر از 40 دقیقه تمرین داده شود می تواند باعث افزایش ترشح هورمون كورتیزول شود. ترشح هورمون كورتیزول باعث عضله و افزایش چربی بدن خواهد شد.



به همین دلیل خیلی از ورزشكاران با تمرین زیاد كاهش حجم عضله و افزایش چربی بدن را تجربه می كنند. تمرینات جهت كاهش چربی های بدن باید به گونه ای باشد كه ضربان قلب بالا برود و بهترین تمرین می تواند تمرین دادن دو عضله به صورت همزمان باشد این كار باعث مصرف كالری و در نتیجه سوختن چربی های اضافی بدن خواهد شد. اشتباه دیگر كه ورزشكاران رشته بدنسازی مرتكب می شوند این است كه از انواع نوشیدنی های شیرین و نوشابه های انرژی زا قبل از تمرین استفاده می كنند. این كار باعث می شود كه در زمان تمرین چربی سوزی در بدن اتفاق نیفتد. اشتباه دیگر آن است كه ورزشكاران بعد از یك تمرین پر شدت بلافاصله شروع به مصرف نوشیدنی های شیرین می كنند. این كار باعث می شود كه بعد از تمرینات بدنسازی بدن نتواند از ذخایر چربی استفاده كند. باید حداقل 20 دقیقه بعد از تمرینات بدنسازی به دنبال نوشیدنی های شیرین باشید. اگر دوست دارید كه  در دوران رژیم های چربی سوزی عضلات شما به جای چربی ها از بین نروند. حتما 3 گرم پروتئین به ازای هر كیلو از وزن بدن استفاده كنید. و در عوض 5/1 گرم  كربوهیدرات را به ازای هر كیلو وزن بدن استفاده كنید. سعی كنید از پروتئین های كم چرب استفاده كنید و كربوهیدرات را هم از نوع پیچیده انتخاب نمایید.



با رعایت كردن این اصول می توانید به راحتی حجم عضلات خود را افزایش بدهید و چربی های اضافی را روز به روز كاهش بدهید. اگر قصد استفاده از مكمل های بدنسازی را دارید سعی كنید از مكمل هایی نظیر آمینو و گلوتامین بیشتر استفاده كنید. این مكمل ها باعث افزایش حجم عضله به صورت خشك خواهند شد.

بدنسازی

۱۳۹۲ بهمن ۱, سه‌شنبه

كرم پف كننده صورت پوست صورت را پیر می كند!

كرم پف كننده صورت پوست صورت را پیر می كند!
یكی از داروهایی كه خیلی سریع باعث پیر شدن صورت می شود استفاده از كرم های پف كننده صورت می باشد. این كرم به دلیل مواد كرتن خیلی سریع باعث پف شدن صورت می شود و بعد از چند ساعت دوباره پوست صورت به حالت اولیه خودش باز می گردد. كرم های پف كننده پوست باعث ایجاد هوا و دیگر مواد حجم دهنده موقت در پوست می شود كه این عامل باعث مرگ سلول های پوست خواهد شد. سلول های پوست در چنین شرایطی نمی توانند خودشان را بازسازی كنند و همین باعث می شود كه پوست خیلی سریع دچار چین و چروك و پیری زودرس می شود.


خانم هایی كه استفاده از كرم های پف كننده صورت را تجربه كرده اند خیلی خوب می دانند كه بعد از چند روز احساس می كنند كه پوست صورت زرد شده و احساس می كنند كه پوست صورت شل شده و اگر این حالت برای مدتی ادامه داشته باشد حتما مشكل پیر شدن پوست عارض خواهد شد.
اگر با استفاده از كرم های پف كننده پوست به این مشكل دچار شده اید. تنها چاره كار خارج كردن سم از بافت پوست و ترمیم بافت پوست می باشد. كه برای این مشكل می توانید از شاه توت كمك بگیرید.

روزی 300 گرم شاه توت میل كنید و هر روز شاه توت را به صورت ماسك صورت بر روی پوست صورت خود قرار بدهید. بعد از 6 ماه می توانید دوباره بافت پوست خود را ترمیم كنید. با توجه به خسارت هایی كه كرم پف كننده صورت برای پوست شما به وجود می آورد لطفا تا حد امكان از آن دوری نمایید. و فقط با استفاده از راه های طبیعی با تجویز و توصیه پزشك می توانید پوست صورت خود را جوان زیبا و شاداب كنید. اگر قصد زیبا سازی پوست را دارید حتما از ماسك صورت كه با میوه های شفا بخش می توانید بسازید غافل نشوید.

پوست

بادام زمینی در بدنسازی

بادام زمینی در بدنسازی

بادام زمینی در ورزش بدنسازی می تواند كارایی فراوانی داشته باشد. خیلی از ورزشكاران رشته بدنسازی از مصرف بادام زمینی غافل هستند. این مغز می تواند باعث به وجود آمدن نتایچ شگفت انگیزی در ورزش بدنسازی شود. بادام زمینی سرشار از پروتئین آمینواسیدهای عضله ساز و چربی های مفید می باشد. ورزشكارانی كه 1 ساعت بعد از تمرینات بدنسازی از بادام زمینی استفاده می كنند رشد بیشتری را در بدنسازی تجربه می كنند.این مغز می تواند در دوران سخت رژیم غذایی و چربی سوزی از عضلات شما به خوبی محافظت كند و اجازه نمی دهد كه عضلات شما تحلیل برود.

بادام زمینی به دلیل چربی های مفید حتی می تواند باعث چربی سوزی بیشتر در بدن شود و هم می تواند حجم عضلات شما را افزایش بدهد و هم می تواند به دلیل چربی های مفید و فیبر فراوان باعث كات كردن عضلات شود. مصرف مرتب بادام زمینی می تواند باعث افزایش تستوسترون و در نتیجه افزایش قدرت عضلات شود. افرادی كه قبلا از داروهای بدنسازی استفاده كرده اند و دیگر قصد استفاده را ندارند . برای جبران سم ایجاد شده در بافت عضله و یا سلول ها می توانید از بادام زمینی استفاده كنید این باعث می شود كه سم موجود در عضلات و بافت ها از طریق ادرار دفع شود.

بادام زمینی خاصیت دیگری هم دارد می تواند باعث قدرت جذب پروتئین در بدن شود. برای افرادی كه از مكمل های بدنسازی استفاده می كنند واجب است كه حتما 1 ساعت قبل از مكمل های بدنسازی از بادام زمینی استفاده كنند این باعث می شود كه مكمل به صورت كامل جذب عضله شود. اما در حالت عادی جذب مكمل ها نصف خواهد شد كه در بیشتر مواقع ممكن است كارایی آنچنانی نداشته باشد. پس حتما برای رشد عضلات خود در ورزش بدنسازی از بادام زمینی استفاده نمایید.

بدنسازی

۱۳۹۲ دی ۲۴, سه‌شنبه

خشكی پوست در افراد ممكن است دلیل مختلف داشته باشد

خشكی پوست در افراد ممكن است دلیل مختلف داشته باشد


وقتی آب در بافت پوست كم می شود پوست شروع به خشك شدن می كند و رطوبت و لطافت خود را از دست خواهد داد. این می تواند به دلیل افزایش سن باشد و یا ممكن است به دلیل رژیم غذایی كم آب باشد و یا به خاطر آب و هوا.
 در چنین حالتی خارش و التهابات پوستی و همچنین ایجاد چین و چروك در ناحیه پوست صورت و دست دور از انتظار نخواهد بود اگر برای یك مدت طولانی در مجاورت آفتاب قرار بگیرید حتی اگر از كرم های ضد آفتاب هم استفاده كرده باشید بازهم دچار كم آب شدن پوست و در نتیجه خشكی پوست خواهید شد. استفاده مكرر از مواد شوینده و صابون هایی مواد شوینده قوی بازهم می تواند پوست را با كم آبی مواجع كند.
اما برای جلوگیری از این عارضه باید نكاتی را رعایت كنید تا همیشه پوستی نرم و لطیف داشته باشید.
اگر احساس می كنید دمای اتاق خیلی زیاد است و احساس گرما می كنید باید دمای اتاق را كمتر كنید همان طور كه می دانید گرما چه به صورت افتاب و یا دمای منزل می تواند در كم آبی بدن نقش داشته باشد.

حتما هفته ای 3 بار از بخور روغن زیتون استفاده كنید. بخور با این روغن باعث می شود كه دوباره پوست پرآب شود و شما بعد از مدتی شاهد پوستی نرم و لطیف خواهید بود. حتما از كرم های مرطوب كننده طبیعی استفاده كنید.
استفاده از كرم های مرطوب كننده كه حاوی درصد بالایی از مواد شیمیایی می باشد به هیچ عنوان توصیه نمی شود.
تا حد امكان كمتر حمام بروید و وقتی كه حمام می روید دمای حمام معتدل باشد و از صابون هایی با مواد شوینده ملایم استفاده كنید كه بهترین آنها صابون بچه و یا صابون زیتون می باشد.
اگر دوست دارید كه استخر بروید توصیه می شود بعد از استخر بدن خود را با روغن كوسه ماهی به خوبی ماساژ بدهید. این روغن خیلی شگفت انگیز است. هم می تواند از خشكی پوست به خوبی محافظت كند و هم باعث ایجاد رطوبت در پوست خواهد شد. و می تواند خستگی بدن را بلافاصله برطرف كند.
اگر پوست صورت شما خیلی چرب است به جای هر روز شستن پوست و خشك شدن آن می توانید از ژل آلوئه ورا برای ایجاد تنظیم چربی پوست و حفظ رطوبت آن استفاده كنید.  یكی دیگر از علل ایجاد خشكی پوست كه بسیار شایع شده است.

خشك شدن پوست بر اثر رژیم های لاغری می باشد. فرد رژیم گیرنده با محدود كردن آب و میوه ها و سبزیجات و همچنین چربی و جوانه ها پوست خود  را خشك و كم آب خواهد كرد. در صورتی كه باید در دوران رژیم لاغری حتما از میوه ها و سبزیجات و جوانه ها و همچنین از روغن های مفیدی مانند روغن زیتون روغن كنجد و یا روغن هسته انگور استفاده نمایید. تا با خشكی پوست مواجع نشوید. خیلی از افرادی كه دچار چین و چروك های زیادی در سطح پوست می شوند به دلیل رعایت نكردن این نكات با همچین مشكلاتی مواجع می شوند. اگر این نكات به درستی رعایت شود به هیچ عنوان حتی در سنین بالا با چروك پوست به صورت عمیق مواجه نخواهید شد.
 
 پوست

داروهای بدنسازی متلاشی كننده زندگی

داروهای بدنسازی متلاشی كننده زندگی

ورزش بدنسازی با وجود داروهای بدنسازی بسیار خطرناك شده . افرادی كه تازه شروع به ورزش بدنسازی می كنند از طریق فروشندگان داروهای بدنسازی تحریك به استفاده از این داروهای خطرناك می شوند. و بعد از مدت كوتاهی با مشكلات جسمی و ذهنی فراوان رو به رو خواهند شد. داروهای بدنسازی باعث ترشح هورمون های عضله ساز بدن به صورت مصنوعی خواهند شد كه خطرات فراوانی مانند عقیم شدن را در پی خواهند داشت. افرادی كه از این گونه داروها استفاده می كنند در همان روزهای آغازین با مشكلاتی نظیر عصبی شدن ، بد كار كردن معده و روده و بعد از یك مدت نسبتا طولانی با مشكلاتی نظیر تاری دید ,ریزش شدید مو، جوش های چركین و مشكلات جدی تری نظیر اختلال در كار قلب و كبد و كلیه مبتلا می شوند. افرادی كه از داروهای بدنسازی استفاده می كنند معمولا صبح ها با كمبود شدید انرژی مواجع هستند كه بیشتر آنها از بی حالی و بی حوصلگی گلایه می كنند. این مشكل به این دلیل به وجود می آید. وقتی از داروهای بدنسازی استفاده شود تمام اندام های حساس بدن برای دفع كردن سم اضافی موجود در بدن شروع به فعالیت های اضافی خواهند كرد و فرد با كمبود انرژی مواجع خواهد شد.

 افرادی كه از هورمون ها استفاده می كنند بسیار پرخاشگر می شوند و خیلی از این افراد حتی در مدت كوتاهی به افسردگی دچار می شوند. داروهای بدنسازی باعث می شود كه خون خیلی غلیظ شود و قلب نتواند خون را به درستی پمپاژ كند و مقداری خون به صورت لخته دربین رگ ها خواهد ماند كه می تواند باعث ایجاد سكته قلبی و یا مغزی شود. از دبگر عوارض داروهای بدنسازی افزایش فشار خون می باشد. در سال های قبل ورزشكاران زیادی را شاهد بودیم كه در هنگام تمرینات بدنسازی به دلیل افزایش فشار خون به سكته های مغزی دچار شده بودند. حتی آمار نشان می دهد كه آمار طلاق در مردانی كه از داروهای بدنسازی استفاده كرده اند بیشتر بوده است و این به دلیل بر هم خوردن تعادل روحی می باشد افرادی كه از این داروهای مرگبار استفاده می كنند سیستم دفاعی بدن به شدت ضعیف می شود این افراد بیشتر از افراد معمولی در خطر بیماری های ویروسی می باشند. داروهای بدنسازی باعث از بین رفتن مفاصل خواهد شد. طبق تحقیقات اخیر ورزشكارانی كه از داروها استفاده كرده اند بیشتر از بقیه ورزشكاران با مشكلاتی نظیر درد مفاصل و دیسك كمر و همچنین آرتروز مواجع شده اند. بعد از تحقیقات مفصل تری كه بر روی این ورزشكاران انجام شد.



معلوم شد كه استفاده از هورمون ها باعث ایجاد اسیدهای اضافی از طریق معده خواهد شد كه می تواند باعث تخریب مفصل ها شود. و دلیل دیگر این است كه افرادی كه از هورمون ها استفاده می كنند به خاطر قدرتی كه به دست می آورند از وزنه های سنگینی استفاده می كنند كه مفصل تحمل این مقدار وزنه و فشار را نخواهد داشت و به مرور مفاصل از بین خواهد رفت.
دوستان حالا كه متوجه شدید این داروها چقدر می توانند خطرناك باشند. لطفا از مصرف آنها جدا خودداری كنید و به جای آن با یك تغذیه اصولی و با یك برنامه تمرینی اصولی به رشد عضلات خود ادامه بدهید. اگر در حال مصرف استروئیدها هستید. بلافاصله مصرف آنها را قطع كنید و روزی 8 وعده از میوه ها و سبزیجات و آب فراوان و همچنین جوانه گندم استفاده كنید. شب قبل از خواب از یك لیوان چای سبز استفاده كنید تا سم ایجاد شده از طریق ادار دفع شود. ورزش بدنسازی با یك تغذیه سالم می تواند به شما عضلاتی زیبا و تفكیك شده و با كیفیت بدهد. تمامی داروهای بدنسازی اثری موقت خواهند داشت.     

بدنسازی

۱۳۹۲ دی ۱۹, پنجشنبه

اخبار ورزشی

جدیدترین اخبار ورزشی,فوتبال,بدنسازی,فوتسال را فقط از لیست خبر بخواهید.
اخبار ورزشی بلافاصله برای شما

اخبار ورزشی

پاسخ حرفه ای سوالات بدنسازی از ارنی تیلور

پاسخ حرفه ای سوالات بدنسازی از ارنی تیلور


سوال

یك سال است كه مشغول تمرینات بدنسازی هستم ولی آنچنان نتیجه ای نگرفتم. خیلی ها می گویند برای پیشرفت در بدنسازی باید همه وقتتان را به ورزش اختصاص بدهید. آیا واقعیت دارد؟ لطفا مرا راهنمایی كنید؟

جواب:

نیازی نیست كه تمام وقت خود را صرف ورزش كنید. فقط كافی است اصول پایه پرورش اندام را رعایت كنید تا بتوانید به عضلات پرورش یافته ای دست پیدا كنید.
تغذیه: مصرف 6 وعده غذایی در طول روز كه تركیبی از پروتئین و كربوهیدرات باشد. در واقع موادی كه باعث رشد عضلات شما می شود مصرف پروتئین به اندازه كافی می باشد. پروتئین باید 3 گرم به ازای هر كیلو وزن بدن مصرف شود تا بتوانید رشد عضلات خود را تضمین كنید.
البته در تغذیه بدنسازی شما باید از ویتامین ها و فیبرها هم استفاده كنید كه باید 3 وعده در روز از ویتامین ها و میوه ها هم استفاده كنید.
خواب:
اگر شما هم جزء افرادی هستید كه تا دیر وقت مشغول تماشای تلویزیون هستید باید بگویم كه رشد عضلات برای شما خیلی سخت می باشد. چون عضلات زمانی كه شما در حال استراحت هستید ساخته می شود. یعنی زمانی كه خواب شما خیلی عمیق می شود هورمون رشد و تستوسترون به اوج خود می رسد. افرادی كه خواب كافی ندارند خیلی بیشتر از بقیه ورزشكاران به آسیب های عضلانی دچار می شوند.
تمرین:
سعی كنید 2 یا 4 ست 8 تا 10 تكراری را در برنامه بدنسازی خود قرار بدهید و سعی كنید وقتی كه به مرحله ناتوانی عضلانی رسیدید از مقدار وزنه ها كم كنید و تمرین را در 10 تكرار دیگر هم اجرا كنید. 4 روز در هفته را به تمرین اختصاص بدهید و 3 روز را به استراحت و یا ورزش های هوازی.




سوال:

3 ساله كه مشغول تمرین هستم كه وقتی بر روی عضله پشت بازو تمرین می كنم در قسمت آرنج و مچ دست احساس درد شدیدی می كنم آیا در این شرایط باید تمرینات را ادامه بدهم؟ چاره كار چیست؟

جواب:

این آسیب دیدگی ممكن است بر اثر نرمش نكردن قبل از تمرینات پشت بازو به وجود آمده باشد. در هر صورت به مدت 2 هفته تمرینات خود را متوقف كنید و در این مدت از كمپرس یخ استفاده كنید و بعد از 2 هفته كه خواستید تمرینات خود را شروع كنید قبل از تمرینات از نرمش و حركات كششی استفاده نمایید. به هیچ عنوان تا مدت 2 ماه از وزنه های سنگین استفاده نكنید. در این مدت از وزنه های سبك با تكرارهای بالا استفاده كنید. سعی كنید در حركاتی كه باعث درد در ناحیه پشت بازو می شود دوری كنید.




سوال:

 مدت 4 سال است كه با تمرینات سخت و پرفشاری كه بر روی عضله بازو انجام می دهم اما حتی در حد خیلی كم هم نتوانسته ام تغییری در این عضله ایجاد كنم اگر ممكنه راهنمایی بفرمایید كه مشكل از كجاست؟ چه تعداد ست و تكرارها را باید انجام بدهم تا این عضلات دوباره شروع به رشد كنند؟ لازم به ذكر است كه هفته ای 3 مرتبه بر روی عضله بازو تمرین می كنم.
پاسخ:
دوست عزیزمن عضله بازو جزء عضلات كوچك بدن است و تحت فشار قرار دادن زیاد این عضله باعث عدم رشد آن خواهد شد. عضله بازو را باید 1 بار درهفته و به مدت 10 تا 15 دقیقه تحت فشار قرار دهید. سعی كنید برای رشد بهتر عضله خارجی بازو از حركت محبوب جلو بازو میله خم دست جمع استفاده كنید. این عضله نیاز به یك تمرین تمركزی و با احساس دارد با این برنامه تمرینی كه برای تقویت عضله بازو می باشد می توانید رشد این عضله را به حداكثر برسانید.

خط بازو تك دمبل حالت نشسته:
8*2 به صورت قدرتی اجرا شود و با استراحت مناسب بین ست ها
جلوبازو با هالتر خم دست جمع
یك ست 10- 8 تكرار تا ناتوانی كامل عضلانی انجام شود. مطمئن شوید كه به ناتوانی عضلانی رسیده اید.
جلوبازو با دمبل . اجرا تك تك
8*2 تكراری به صورت كاملا قدرتی اجرا شود.  

بدنسازی

اخبار اقتصادی

اخبار اقتصادی ایران و اخبار اقتصادی جهان
جدید ترین خبر های اقتصادی را فقط از ما بخواهید

اخبار اقتصادی

۱۳۹۲ دی ۱۸, چهارشنبه

خبر ها را بدون کم و کسر از ما بخواهید

جدیدترین اخبار ورزشی,اقتصادی,آرایش و زیبایی

برای شما عزیزان آماده شده است. تا بتوانید در هر لحظه به خبر ها دسترسی داشته باشید

ما برای شما همه چیز رو آماده کرده ایم

خبر لیست

آيا دوست داريد ريزش موهاي خود را بدون هيچ هزينه اي در 3 هفته درمان كنيد؟

آيا دوست داريد ريزش موهاي خود را بدون هيچ هزينه اي در 3 هفته درمان كنيد؟

مو,ریزش مو
 


راهي بسيار سريع و شگفت انگيز براي درمان ريزش مو در 3 هفته

آيا از اين كه نمي توانيد ريزش موهاي خود را درمان كنيد ناراحتيد؟

آيا شما هم از ريزش موهاي ارثي رنج مي بريد؟
آيا از اين كه هر دارويي را استفاده مي كنيد و جواب نمي گيريد خسته شده ايد؟

 


آيا دوست داريد موهايتان مانند سابق رشد كنند؟

آيا دوست داريد بعد از 6 هفته شاهد رشد موهاي جديد باشيد؟

آيا شما هم به كاشت مو فكر مي كنيد؟



پس لطفا دست نگهداريد !

مدل مو

ديگر هيچ جايي براي ناراحتي و حرص خوردن براي موهاي پرپشت نيست.



فرمول هاي حيرت انگيز براي درمان بسيار سريع ريزش مو و رشد بسيار سريع مو كشف شده است . تا بتوانيد بدون هزينه كردن موهاي خود را دوباره پر پشت و زيبا كنيد.
 

 

ریزش مو,جلوگیری از ریزش مو,رشد مو,مدل مو,جدیدترین مدل مو


ديگر نيازي به خريد شامپوهاي گران قيمت نيست.

ديگر نيازي به خريد لوسيون هاي گران قيمت و بي اثر نيست.



با فرمول هاي شگفت انگيزي كه ياد خواهيد گرفت از اين به بعد هر روز شاهد رشد موهايتان باشيد.

استفاده از فرمول هاي حيرت انگيزي كه ياد خواهيد گرفت از اين به بعد هر روز شاهد رشد موهايتان باشيد.

مدل مو,ریزش مو,جلوگیری از ریزش مو

استفاده از فرمول هاي حيرت انگيز ريزش مو 7 برابر بيشتر از ديگر محصولات درمان كننده ريزش مو مي تواند پياز مو هاي شما را تحريك كند.

فرمول هاي شگفت انگيز ريزش مو همانند يك متخصص بر روي تك تك موهاي شما كار كرده و آنها را بسيار قوي خواهد كرد.


آيا مي دانيد شما تا به حال از هر دارويي كه براي درمان ريزش مو و رشد مجدد مو استفاده كرده ايد خاصيت تحريك پياز مو را نداشته اند؟!

آيا مي دانيد تمام داروهاي ضد ريزش مو به دليل جذب نشدن نمي توانند در درمان ريزش مو و رشد مجدد مو تاثير داشته باشند؟


با اين فرمول شگفت انگيز ديگر جايي براي ريزش مو و كم مويي نخواهد ماند.

                      تبريك

                  ريزش موهاي شما درمان شد.

۱۳۹۲ دی ۱۷, سه‌شنبه

روش های داشتن پوست سالم

روش های داشتن پوست سالم



مصرف ماهی 2 بار در هفته به دلیل داشتن كلاژن و اسیدهای چرب امگا 3 می تواند در جوانی و شادابی پوست نقش بسزایی را ایفا كند.
هفته ای 2 بار از بخور گل همیشه بهار استفاده كنید. بخور دادن پوست با روغن گل همیشه بهار باعث می شود كه رطوبت پوست همچنان حذف     شود و این نرمی و لطافت تا مدت ها حفظ می شود.




 بخور روغن گل همیشه بهار می تواند چروك های پوست را به مرور برطرف كند.
ماساژ دادن پوست صورت با عسل و ژل آلوئه ورا باعث می شود كه سلول های مرده پوست از بین برود و جایگزین آنها سلول های جوان و شاداب خواهد بود.
ماساژ دادن پوست باید به صورت دورانی باشد تا در تشكل چروك بر روی پوست جلوگیری كند.
اگر هر روز پوست صورت خود را با صابون می شویید. توصیه می شود هر روز پوست صورت خود را با روغن زیتون به آرامی ماساژ بدهید. البته اگر پوست صورت شما چرب است نیازی به این كار نیست. اگر هر روز از كرم های ضد آفتاب استفاده می كنید حتما بعد از 4 ساعت باید صورت خود را با آب و  صابون بشویید. چون اگر كرم های ضد آفتاب برای مدت طولانی بر روی پوست قرار بگیرد باعث ایجاد لك و كك و مك در پوست صورت خواهد شد.
از ویتامین ای و ث حتما هفته ای 3 بار استفاده كنید. این كار باعث می شود پوست شروع به ساختن كلاژن كند. اگر مرتب از ویتامین ای و ث استفاده كنید پوست صورت شما هیچ وقت چروك نخواهد شد.
به جای مصرف چای و یا قهوه حتما از دم كرده گل گاوزبان و گل بهارنارنج استفاده كنید. این چای گیاهی باعث شاداب شدن و شفاف شدن پوست صورت خواهد شد. این تركیب باعث آرامش اعصاب و در نتیجه از پیری پوست جلوگیری خواهد كرد.
طبق تحقیقات به عمل آمده مصرف سویا پروتئین می تواند باعث استحكام پوست و تقویت عضلات صورت شود. اگر به مدت 3 ماه در رژیم غذایی خود از سویا استفاده كنید پوست صورت شما استحكام خود را حفظ خواهد كرد و تا سنین بالا خبری از پیری و چروك وپوست نخواهد شد.
حذف سس مایونز از رژیم غذایی
سس مایونز به دلیل داشتن چربی فراوان و به دلیل داشتن مواد نگهدارنده  می تواند باعث سریع پیر شدن پوست شود. به جای استفاده از این نوع سس ها سعی كنید خودتان آنها را بسازید در تهیه این سس ها می توانید از روغن كنجد و یا روغن زیتون استفاده كنید چون روغن های نظیر كنجد و زیتون به دلیل داشتن ویتامین ای فراوان می توانند نقش بسزایی را در زیبایی و جوانی پوست ایفا كنند.
هفته ای 2 بار از شكلات تلخ استفاده كنید.


استفاده از شكلات تلخ می تواند باعث خون رسانی بهتر به پوست شود.
وقتی كه خون رسانی بهتر در سطح پوست ایجاد شود دیگر جایی برای جوش صورت و یا لك صورت باقی نخواد ماند. پس حتما از شكلات تلخ در جهت زیبایی پوست بهره بگیرید.
پوست رابطه مستقیمی با اعصاب و آرامش شما دارد. سعی كنید هر شب قبل از خواب از موسیقی های آرام بخش استفاده كنید تا همواره پوستی جوان ، شاداب و جذاب داشته باشید.

پوست

روش جدید چربی سوزی در بدنسازی با تغییر کربوهیترات

روش جدید چربی سوزی در بدنسازی با تغییر کربوهیترات



چربی سوزی در بدنسازی با چربی سوزی در افراد معمولی بسیار متفاوت می باشد. خیلی از ورزشكاران رشته بدنسازی برای كاهش چربی های خود كربوهیدرات ها و چربی ها را از برنامه غذایی خود حذف می كنند. آنها فكر می كنند با گرسنه ماندن و كاهش كربوهید رات و چربی ها می توانند همزمان حجم عضلات خود را اضافه كنند و هم از شر چربی های اضافی خلاص شوند. بدنساری ورزشی است كه نیاز به انرژی فراوان برای تمرینات سخت بدنسازی دارد. به همین جهت ورزشكارانی كه از رژیم های سخت گرسنگی استفاده می كنند دیگر انرژی برای تمرین سخت نخواهند داشت معمولا این ورزشكاران به جای سوزاندن چربی ها بیشتر عضلات خود را از بین می برند. اما جای هیچ نگرانی نیست چون روش های حرفه ای وجود دارد. كه شما به راحتی می توانید با انرژی فراوان هم عضلات خود را بسازید و هم چربی های اضافی را از بین ببرید.



 این رژیم در واقع با كم و زیاد كردن كربوهیدرات ها به آسانی امكان پذیر می باشد و این روش چربی سوزی در بین حرفه ای های بدنسازی كاملا مشهور است چون با این روش دیگر نگران از دست دادن عضلات خود نباشید و فقط بر روی چربی سوزی تمركز خواهید كرد. برای شروع این برنامه باید 5 روز در هفته مقدار كربوهیدرات مصرفی را كاهش بدهید. مثلا اگر از 2 عدد سیب زمینی برای ناهار استفاده می كنید می توانید در این 5 روز مقدار مصرف سیب زمینی را به روزی یک عدد برسانید. با نصف كردن كربوهیدرات در این 5 روز و انجام تمرینات شدید بدنسازی عضلات با كمبود انرژی مواجع خواهند شد و چاره ای ندارد جز این كه برای تامین انرژی به دنبال منابع چربی برود. اما باید حتما در این 5 روز مصرف پروتئین خود را بیشتر كنید تا با كاهش حجم عضله مواجع نشوید. باید خیلی توجه داشته باشید كه مقدار كربوهیدرات خود را به شدت پایین نیاورید بلكه به نصف برسانید و درعوض مقدار پروتئین خود را افزایش بدهید. بعد از 5 روز عضلات شما به دلیل تمرینات شدید نیاز به كربوهیدرات ها دارد كه باید به مدت 2 روز مصرف كربوهیدرات را افزایش بدهید و در عوض مصرف پروتئین را كمتر كنید.




این كار باعث می شود تا عضلات شروع به ذخیره انرژی كنند در این حالت عضله بهتر به نظر خواهد رسید این سیستم جدید چربی سوزی شاید یكی از پیشرفته ترین و بهترین سیستم های چربی سوزی در ورزش بدنسازی باشد كه می تواند در مدت 3 ماه ورزشكار را به نتایج خوبی برساند.
در این دوره سعی كنید از چربی سوزها استفاده نكنید چون در 5 روز كه كربوهیدرات ها رو به نصف می رسانید بدن با كمبود انرژی مواجع خواهد شد و دیگر نیازی به چربی سوز نمی باشد چون ممكن است باعث از بین رفتن عضلات شود. اما در این دوره سعی كنید از مكمل های 100 % پروتئین استفاده كنید این مكمل ها باعث می شود كه حتی شما در دوران چربی سوزی بتوانید عضلات جدید بسازید.
سخن آخر:
همیشه سعی كننید از جدیدترین متددهای بدنسازی استفاده كنید تا با كمترین تلاش به نتایج خیلی خوبی دست یابید. استفاده از روش های قدیمی نمی تواند شما را در كوتاه مدت به نتایج خوبی از بدنسازی برساند.

بدنسازی

۱۳۹۲ دی ۱۲, پنجشنبه

درمان چروك پوست دست

درمان چروك پوست دست


به دلیل استفاده از مواد شوینده پوست دست زودتر از بقیه نقاط بدن می تواند چروك شود. چروك پوست دست می تواند دلایل دیگری هم داشته باشد مثلا قرار گرفتن طولانی مدت در هوای سرد. برای درمان چروك پوست دست داروهای مختلفی وجود دارد. اما هیچ كدام از این داروها تا به حال نتوانسته تاثیری در درمان چروك پوست دست داشته باشد. اگر زبری پوست دست برای مدت طولانی ادامه داشته باشد می تواند باعث چروك پوست دست شود. یكی از بهترین مواد گیاهی برای درمان چروك می توانید از كتیرا استفاده كنید. شب قبل از خواب ژل كتیرا را به دست بزنید و به خوبی ماساژ بدهید این كار اگر به صورت مداوم ادامه داشته باشد می تواند درمان چروك پوست دست شود و پوست دست را بسیار نرم و لطیف خواهد كرد. معمولا خانم ها بیشتر از آقایان به چروك پوست دست مبتلا می شوند و این به دلیل زیاد شستن دست ها می باشد. سعی كنید برای شستشوی دست از صابون زیتون و یا صابون گل خطمی استفاده كنید. صابون زیتون به دلیل داشتن اسیدهای چرب می تواند در درمان چروك پوست دست بسیار مفید باشد. اگر مجبورید كه مدت زمان طولانی در هوای سرد سپری كنید سعی كنید قبل از خواب از ژل آلوئه ورا استفاده كنید. این ژل از خشكی و زبر شدن پوست دست به خوبی محافظت می كند.

پوست

مكمل های بدنسازی

مكمل های بدنسازی

مكمل های بدنسازی كه امروزه در بین ورزشكاران بدنسازی محبوب شده است در واقع تشكیل شده است از مواد شیمیایی بسیار خطرناكی كه اگر برای مدت طولانی مورد مصرف قرار بگیرد می تواند باعث سرطانی شدن سلول های بدن شود. در بین ورزشكاران رشته بدنسازی مكمل های بدنسازی از اهمیت فراوانی برخوردار می باشد. این شایع در بین ورزشكاران وجود دارد كه اگر از مكمل ها استفاده نكنید نمی توانید به عضلات توسعه یافته ای دست یابید.
این یك باور اشتباهی می باشد. چون عضلات فقط به تمرینات اصولی و تغذیه اصولی واكنش نشان می دهد.
مكمل های بدنسازی فقط مخصوص حرفه ای ها می باشد.
شایع دیگری كه در بین ورزشكاران رشته بدنسازی وجود دارد این است كه مصرف مكمل های بدنسازی باید حتما همراه با داروهای بدنسازی باشد تا بالاترین كارایی را داشته باشند. در صورتی كه واقعیت این است كه مصرف مكمل های بدنسازی به همراه داروهای بدنسازی  می تواند باعث كاهش خواص مكمل ها شود. به همین دلیل در بین ورزشكاران زیاد دیده می شود كه از كراتین و گلوتامین در كنار داروهای بدنسازی استفاده می كنند و این باعث فشار بسیار زیاد به كبد و كلیه خواهد شد. مكمل های بدنسازی بسیار حساس می باشند و حتی اگر شما مشكلات خاصی داشته باشید و از داروهای خاصی برای درمان استفاده می كنید نباید از مكمل های بدنسازی استفاده كنید. چون مكمل های بدنسازی ساخته شده از مواد شیمیایی می باشند و می توانند با هر داروی بدنسازی تداخل داشته باشند.
اشتباه دیگری كه بیشتر ورزشكاران بدنسازی مرتكب می شوند این است كه هر مكمل را با آبمیوه استفاده می كنند. در صورتی كه برای به دست آوردن بهترین نتیجه در بدنسازی باید مكمل های پروتئینی خالص را با شیر مصرف كنید.
افرادی كه از مكمل ها استفاده می كنند نباید در طول روز چای بنوشند چون می تواند باعث كاهش خواص مكمل ها شود.

بدنسازی