۱۳۹۴ آذر ۱۳, جمعه

درمان زود انزالی بدون چای

درمان زود انزالی بدون چای
درمان زود انزالی باید به گونه ای باشد که کاملأ سیستم ایمنی بدن فعال گردد. رژیم های مختلفی برای درمان زود انزالی توصیه شده است اما بهترین رژیم رژیمی است که کاملأ سالم باشد تا مجدد سیستم ایمنی بدن احیاء گردد. یکی از موادی که نمی گذارد زود انزالی شما درمان شود مصرف چای می باشد. چای یکی از گیاهانی می باشد که مردم ایران خیلی از آن استفاده می کنند.
اگر می خواهید روش هایی را برای درمان زود انزالی انجام بدهید باید حتمأ چای را حذف کنید چون نوشیدن چای باعث می شود که سیستم ایمنی بدن به شدت تضعیف گردد و این باعث می شود که شما هر روشی که برای درمان زود انزالی به کار می برید کاملأ غیر اثر باشد. چای باعث می شود که سم زیادی در بدن و در بین سلول های بدن جمع شود و این باعث می شود که سیستم ایمنی بدن فعالیت بسیار زیادی برای دفع این سم انجام می دهد و بدن به شدت ضعیف می شود. پس حتمأ سعی کنید برای درمان زود انزالی چای را به صورت موقت از برنامه خود حذف کنید تا خیلی سریع بتوانید به نتایج درخشانی دست یابید. یکی از مهم ترین دلایل زود انزالی استفاده بی رویه از چای غلیظ می باشد و همین باعث می شود که سم زیادی در بدن ذخیره شود و بدن در مقابل این همه سم نمی تواند از خودش مقاومت نشان بدهد و این می تواند باعث مشکلات فراوان از جمله زود انزالی شود. امروزه پزشکان به افرادی که زود انزالی دارند برنامه های غذایی خاصی برای درمان زود انزالی می دهند اما حساس ترین نکات را پزشکان گوشزد نمی کنند. به همین دلیل است که معمولأ روش های درمان زود انزالی به مشل بر خواهد خورد. در کشورهای دیگر پشکان اولین نکته ای را که به بیماران خود می گویند این است که می گویند چای و قهوه را تا نتیجه کامل از برنامه خود حذف کنند. چون ثابت شده است که محرک ها عامل بسیار مهمی برای زود انزالی می باشند. از دیگر عوارض چای برای زود انزالی می توانید به محرک آن که باعث استرس می شود اشاره کرد که در این حالت زود انزالی دور از انتظار نخواهد بود. برای درمان زود انزالی به همه افراد توصیه می شود که به جای مصرف چای از نوشیدنی های آرامبخش مانند شربت عسل استفاده کنند تا به نتایج بهتری دست یابند. سعی کنید از شیر کم چرب به جای چای بیشتر اسفاده کنید. چون شیر به خاطر آمینواسید لیسیتن می تواند یک روش مناسب برای درمان زود انزالی باشد. اگر سیستم گوارش شما برای هضم شیر دچار مشکل است می توانید به جای‌ان از امینواسید لیستین استفاده کنید چون متخصصین آمریکایی آمینواسید لیستین را برای درمان زود انزالی کاملأ مناسب می دانند. به همین دلیل اگر بتوانید چای را حذف کنید و به جای‌ آن از شیر استفاده کنید می توانید نتایج خیلی خوبی را به دست بیاورید.
پس اگر قصد دارید تا یک درمان زود انزالی مناسب را شروع کنید توصیه می شود که چای را حذف و به جای‌ آن از شیر استفاده کنید و سعی کنید حتمأ از امینواسید لیستین برای درمان زود انزالی استفاده کنید. 

درمان زود انزالی

۱۳۹۴ آذر ۱۱, چهارشنبه

بدنسازی

بدنسازی




بدنسازی یعنی ترکیبی از تمرین اصولی و تغذیه مناسب می باشد. تمام هنر یک بدنساز این است که در کنار تمرینات بدنسازی خیلی خوبی که انجام می شود باید تمام نیازهای بدن را به پروتئین و کربوهیدرات تامین کنید. نکته ای که در بدنسازی خیلی مهم است و خیلی از ورزشکاران به آن دقت نمی کنند این است که کمبود یک ویتامین و یا املاح در بدن می تواند باعث شود که شما در ورزش بدنسازی نتیجه نمی گیرید. یکی از روش هایی که می تواند رشد عضلات شما را تصمین کند این است که سعی کنید در هر ست عضله را تا حد ناتوانی کامل پیش ببرید و بعد از آن باید از پروتئین های با کیفیت و مایع استفاده کنید این می تواند در کوتاه مدت رشد خیلی خوبی را در عضلات شما به وجود بیاورد. اما در بدنسازی خیلی از افراد اصلأ به این نکات توجه نمی کنند و خیلی راحت با کمترین تمرینات و تغذیه مناسب از بهترین روزهای تمرین خود می گذرند. بدنسازی ورزشی است که باید به نکات ظریف بسیار دقت شود چون هرگونه اشتباه می تواند رشد عضلات شما ره به تعویق بیندازد.



در ورزش بدنسازی باید به سیستم ها بسیار اهمیت داده شود. سیستم هایی که باعث می شود شما در هر ست تا مرحله ناتوانی عضلات پیش بروید. این سیستم به شما کمک می کند تا به نتایج قابل قبولی دست یابید. بیش از نیمی از ورزشکاران رشته بدنسازی یک اشتباه بزرگ دارند و آن این است که خیلی زیاد از مصرف پروتئین های جامد استفاده می کنند و خیلی کمتر از پروتئین های مایع استفاده می کنند. خیلی از ورزشکاران از یک رژیم غذایی بدنسازی اشتباه پیروی می کنند. اما ما در اینجا یک توصیه در مورد پروتئین جامد و مایع یه شما خواهیم کرد. این نکات می تواند در ورزش بدنسازی به شما کمک کند.
می توانید در وعده صبحانه - ناهار - شام از پروتئین های جامد استفاده کنید. و در زمان میان وعده (بین صبحانه و ناهار) از پروتئین مایع قبل تمرین  - بعد از تمرین - قبل از خواب. در این زمان ها بهتر است که از پروتئین مایع بیشتر استفاده کنید. این نکات ظریف می تواند پیشرفت شما را در ورزش بدنسازی خیلی بیشتر از قبل کند. از صرف میوه جات و سبزیجات به هیچ عنوان غافل نشوید.
اما در مورد تمرینات بدنسازی باید به شما بگویم که سعی کنید از تکرارهای بسیار بالا در انتهای تمرین خود بیشتر استفاده کنید. با این کار خون بیشتری را به عضلات خود پمپ خواهید کرد. سعی کنید هر چند وقت یکبار یک سیستم جدید را به برنامه بدنسازی خود اضافه کنید تا همواره شاهد رشد عضلات باشید.
استفاده از ورزش های هوازی و کشش بعد از تمرینات بدنسازی را به همه ورزشکاران توصیه می کنیم. چون با این کار می توانند ترشح هورمون کورتیزول را در بدن خود به شدت کم کنند. از تمرینات دایره ای حتمأ هر چند وقت یکبار استفاده کنید.


این نکات به ظاهر ساده را در ورزش بدنسازی خود به کار ببرید و مطئنأ در کوتاه ترین زمان ممکن شاهد رشد دوباره عضلات  خود باشید. البته بدنسازی فقط در این چند نکته گفته شده خلاصه نخواهد شد. و حتمأ نیاز است که نکات بیشتر و سیستم های جدیدتری را به برنامه بدنسازی و رژیم غذایی خود اضافه کنید. ما سعی می کنیم هر هفته نکت مهمی که می تواند باعث رشد بهتر عضلات شما و نتیجه بهتر در ورزش بدنسازی شود را به شما آموزش بدهیم.

۱۳۹۴ آذر ۱۰, سه‌شنبه

درمان زود انزالی با دارچین

درمان زود انزالی با دارچین


درمان زود انزالی با دارچین یکی از گیاهان خیلی خوب و مفید برای درمان زود انزالی می باشد. دارچین از زمان های قدیم برای درمان زود انزالی و ناتوانی جنسی مفید بوده است و امروزه هم این گیاه دارویی یکی از بهترین راه های درمان می باشد. دارچین به خاطر طعم دلپذیری که دارد معمولأ هم در غذا و هم در نوشیدنی های گرم و سرد می توانید از آن استفاده کنید. البته مصرف خیلی زیاد دارچین هم می تواند باعث افزایش فشار خون و یا معده درد شود. درمان زود انزالی با دارچین یکی از روش های آسان و لذت بخش می باشد چون هم می توانید به صورت پودر شده از آن استفاده کنید و یا می توانید به راحتی از آن در داخل چای و یا قهوه خود استفاده کنید.
درمان زود انزالی با تغییر در متابولیسم بدن می تواند بسیار موثر باشد. چون افرادی به زود انزالی دچار می شوند که دارای تب سرد هستند و دقیقأ دارچین برای این افراد ساخته شده است که می تواند باعث تغییر در تب افراد شود و تب سرد را به تب گرم تغییر خواهد داد.



درمان زود انزالی با دارچین می تواند باعث افزایش در قدرت در تاخیر و همچنین افزایش قوای جنسی شود. در زمانی که در دروان درمان زود انزالی هستید بهتر است که از غذاهای سرد استفاده نکنید. استفاده از ماهی - مرغ - سیب زمینی - نوشیدنی های خیلی سرد می تواند درمان زود انزالی را ماها و یا حتی سالها به تاخیر بیندازد. به همین دلیل ما به همه افراد توصیه می کنیم که اگر می خواهند برای درمان زود انزالی خود قدم موثری بردارند توصیه می شود که از این مواد غذایی استفاده نکنند و یا حتی اگر می خواهند استفاده کنند بهتر است که دارچین هم بر روی غذای خود استفاده کنید. چون دارچین تا حدود بسیار زیادی سردی غذاها را برطرف خواهد کرد.
درمان زود انزالی معمولأ نیاز به مدت زمان خاصی برای درمان خواهد داشت. که بهتر است در این مدت از مواد غذایی که گرم هستند و یا به اصطلاح گرمی بخش هستند زیاد استفاده کنید. بهترین منابع غذایی برای درمان زود انزالی گوشت پرندگان - گوشت شتر مرغ - سبزیجات برگ پهن - عسل - دارچین استفاده کنید. این مواد غذایی کاملأ به شما کمک خواهند کرد.
برای درمان زود انزالی بهتر است که از رژیم غذایی استفاده کنید که حاوی پروتئین گیاهی فراوانی باشد. چون پروتئین یکی از روش های کنترل در انزال می باشد. که می تواند بسیار موثر واقع شود. یکی از ترکیبات موثر که برای درمان زود انزالی بسیار موثر می باشد و می تواند خیلی خوب اثرگذار باشد مصرف شیر بادام با دارچین می باشد. این یکی از ترکیبات موثر می باشد که اگر 2 یا 3 ساعت قبل از رابطه جنسی مصرف شود می تواند تاخیر خیلی خوبی در رابطه جنسی ایجاد کند.
در زمانی که در حال درمان زود انزالی هستید به شدت توصیه می شود که از مصرف لبنیات دوری کنید چون لبنیات کاملأ سرد می باشند و می تواند به راحتی باعث زود انزالی شوند. به همین دلیل سعی کنید از لبنیات برای مدت کوتاهی دوری کنید و به جای آن از مغذهای مقوی مانند گردو - پسته - فندق - بادام استفاده کنید این مواد سرشار از ویتامین - پروتئین - کلسیم - می باشد و حتی برای درمان زود انزالی هم بسیار مفید می باشد.
برای درمان زود انزالی بهتر است که دارچین را با مقداری عسل مخلوط کنید و روزی 3 بار از آن استفاده کنید.



دارچین باعث رقیق شدن خون و افزایش خون رسانی بهتر به اندام تناسلی و در نتیجه درمان زود انزالی خواهد شد. و اما در آخر حتمأ به شما توصیه می کنیم که حتمأ از پودر دارچین بر روی غذاهای خود بپاشید و از مصرف سیگار به دور باشید. و مطئنأ در کوتاه ترین زمان باعث درمان زود انزالی خواهد شد.
بهتر است که در طول این مدت از نوشیدنی های گرم و شیره خرما و یا شیره انگور زیاد استفاده کنید. حتمأ مصرف خرما هم به تنهایی می تواند تاثیر بسیار مفیدی برای درمان زود انزالی داشته باشد.