۱۳۹۴ آذر ۱۳, جمعه

درمان زود انزالی بدون چای

درمان زود انزالی بدون چای
درمان زود انزالی باید به گونه ای باشد که کاملأ سیستم ایمنی بدن فعال گردد. رژیم های مختلفی برای درمان زود انزالی توصیه شده است اما بهترین رژیم رژیمی است که کاملأ سالم باشد تا مجدد سیستم ایمنی بدن احیاء گردد. یکی از موادی که نمی گذارد زود انزالی شما درمان شود مصرف چای می باشد. چای یکی از گیاهانی می باشد که مردم ایران خیلی از آن استفاده می کنند.
اگر می خواهید روش هایی را برای درمان زود انزالی انجام بدهید باید حتمأ چای را حذف کنید چون نوشیدن چای باعث می شود که سیستم ایمنی بدن به شدت تضعیف گردد و این باعث می شود که شما هر روشی که برای درمان زود انزالی به کار می برید کاملأ غیر اثر باشد. چای باعث می شود که سم زیادی در بدن و در بین سلول های بدن جمع شود و این باعث می شود که سیستم ایمنی بدن فعالیت بسیار زیادی برای دفع این سم انجام می دهد و بدن به شدت ضعیف می شود. پس حتمأ سعی کنید برای درمان زود انزالی چای را به صورت موقت از برنامه خود حذف کنید تا خیلی سریع بتوانید به نتایج درخشانی دست یابید. یکی از مهم ترین دلایل زود انزالی استفاده بی رویه از چای غلیظ می باشد و همین باعث می شود که سم زیادی در بدن ذخیره شود و بدن در مقابل این همه سم نمی تواند از خودش مقاومت نشان بدهد و این می تواند باعث مشکلات فراوان از جمله زود انزالی شود. امروزه پزشکان به افرادی که زود انزالی دارند برنامه های غذایی خاصی برای درمان زود انزالی می دهند اما حساس ترین نکات را پزشکان گوشزد نمی کنند. به همین دلیل است که معمولأ روش های درمان زود انزالی به مشل بر خواهد خورد. در کشورهای دیگر پشکان اولین نکته ای را که به بیماران خود می گویند این است که می گویند چای و قهوه را تا نتیجه کامل از برنامه خود حذف کنند. چون ثابت شده است که محرک ها عامل بسیار مهمی برای زود انزالی می باشند. از دیگر عوارض چای برای زود انزالی می توانید به محرک آن که باعث استرس می شود اشاره کرد که در این حالت زود انزالی دور از انتظار نخواهد بود. برای درمان زود انزالی به همه افراد توصیه می شود که به جای مصرف چای از نوشیدنی های آرامبخش مانند شربت عسل استفاده کنند تا به نتایج بهتری دست یابند. سعی کنید از شیر کم چرب به جای چای بیشتر اسفاده کنید. چون شیر به خاطر آمینواسید لیسیتن می تواند یک روش مناسب برای درمان زود انزالی باشد. اگر سیستم گوارش شما برای هضم شیر دچار مشکل است می توانید به جای‌ان از امینواسید لیستین استفاده کنید چون متخصصین آمریکایی آمینواسید لیستین را برای درمان زود انزالی کاملأ مناسب می دانند. به همین دلیل اگر بتوانید چای را حذف کنید و به جای‌ آن از شیر استفاده کنید می توانید نتایج خیلی خوبی را به دست بیاورید.
پس اگر قصد دارید تا یک درمان زود انزالی مناسب را شروع کنید توصیه می شود که چای را حذف و به جای‌ آن از شیر استفاده کنید و سعی کنید حتمأ از امینواسید لیستین برای درمان زود انزالی استفاده کنید. 

درمان زود انزالی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر