۱۳۹۲ آبان ۸, چهارشنبه

آب پوست را جوان می كند

آب پوست را جوان می كند
شما برای زیبایی و جوانی پوست به انواع پروتئین و ویتامین ها نیاز دارید. اما مصرف روزانه آب می تواند پوست را بسیار جوان و شاداب كند. افرادی كه خیلی  كم از آب استفاده می كنند بدن را در شرایط بی آبی قرار می دهد كه این باعث خطرات بسیاری از جمله ایجاد چروك بر روی پوست خواهد شد. پوست به اولین چیزی كه برای تازه ماندن نیاز دارد آب است وقتی شما مرتب از آب استفاده می كنید بدن پرآب شده و سلول ها بسیار بهتر و بیشتر بازسازی خواهد شد. خیلی از افراد هم هستند با خورن آب مشكل دارند. این افراد باید مقداری آب لیمو به آب مصرف خود اضافه كنند. البته كار شما در طول روز فقط آب خورد نیست. شما باید روزی 8 تا لیوان آب در طول روز بنوشید و از انواع میوه ها مخصوصا آب میوه ، انواع سبزیجات و جوانه ها استفاده كنید. با رعایت كردن به این نكات در برنامه غذایی خود می توانید به راحتی سم موجود در بدن و بافت پوست را به وسیله عرق كردن و ادرار دفع كنید و این باعث می شود كه به مرور پوست دوباره جوان شود و چین و چروك پوست به مرور درمان می شود و اگر قصد دارید كه از پیری پوست جلوگیری کنید رعایت كردن به این نكات می توانید همیشه پوست صورت شما را جوان نگه دارید.

پوست

گوشت قرمز شمشیر دو لبه بدنسازی

گوشت قرمز شمشیر دو لبه بدنسازی

گوشت قرمز فواید بسیار زیادی در ساخت عضله دارد. گوشت قرمز سرشار از پروتئین و آمینواسید می باشد كه به عنوان یك پروتئین كامل می تواند برای رشد عضله ضروری باشد. اما این پروتئین كامل در زمان خاصی در طول روز نباید استفاده شود و در زمان های خاصی در طول روز باید بیشتر استفاده شود. گوشت قرمز 1 ساعت قبل از تمرینات بدنسازی اصلا مناسب نمی  باشد. چون باعث اسیدی شدن بدن و ترشح بیشتر هورمون كورتیزول خواهد شد. و درست زمانی كه شما قصد تمرینات بدنسازی را دارید ترشح این هورمون به اوج خودش خواهد رسید و این یعنی كاهش بیشتر حجم عضله. اما گوشت قرمز 2 ساعت بعد از تمرینات بدنسازی می تواند باعث افزایش حجم عضله شود. چون تا نیم ساعت بعد از تمرین ترشح هورمون كورتیزول متوقف خواهد شد. و با مصرف گوشت قرمز می توانید پروتئین و آمینواسیدهای فراوانی را وارد بدن كنید. پس همان طوری كه متوجه شدید مصرف گوشت قرمز شبیه یك شمشیر دولبه می باشد كه هم می تواند حجم عضلات شما را كاهش بدهد و هم می تواند باعث افزایش حجم عضله شود. مصرف گوشت قرمز به صورت كباب شده و یا بخار پز شده درصد پروتئین بیشتری خواهد داشت. وقتی كه گوشت قرمز سرخ شود آمینواسیدهای ضروری آن كه می تواند باعث افزایش حجم عضله شود از بین خواهد رفت. پس سعی كنید با روش درست و مناسب از گوشت قرمز در جهت افزایش بیشتر حجم عضله استفاده كنید.  

بدنسازی

شارژ ایرانسل رایگان با طرح های جداگانه

شارژ ایرانسل رایگان با طرح های جداگانه

ایرانسل یكی از قویترین اپراتورهای ایران می باشد كه با طرح های مختلف در هزینه شارژ ایرانسل شما صرفه جویی خواهد كرد. طرح های مختلف ایرانسل بیشتر برای افرادی مناسب می باشد كه زیاد مكالمه می كنند و یا در ساعت های خاصی در طول روز مكالمه می كنند.
یكی از اشتباهاتی كه خیلی از مشتركین ایرانسل مرتكب می شوند این است كه فكر می كنند برای برخورداری از طرح های مختلف ایرانسل حتما باید شارژ ایرانسل خود را از باجه ها تهیه نمایند. اما این یك فكر اشتباهی است چون شما می توانید به صورت آنلاین و یا حتی از خود پرداز ها اقدام به خرید شارژ ایرانسل كنید.سرویس هایی نظیر طرح آبی و قرمز هركدام مقدار شارژ رایگانی را در اختیار شما قرار خواهد داد. ایرانسل حتی برای مشتركین خود طرح های مختلف دیگری هم در نظر گرفته است طرح هایی مثل خرید شارژ ایرانسل 5000 تومانی با 1000 تومان مكالمه رایگان و یا در بعضی از مواقع مثل ایام نوروز طرح های رایگانی مثل خرید شارژ 1000 تومانی و شارژ خط ایرانسل به مبلغ 2000 تومان موجود می باشد.

شارژ ایرانسل

۱۳۹۲ آبان ۶, دوشنبه

درمان چروك پوست با توت فرنگی

درمان چروك پوست با توت فرنگی

چروك صورت در افردی كه سن آنها به بالای 40 سال می رسد نمایان می شود. اما امروزه به خاطر مصرف غذاهای سرخ شده و هوای آلوده و نامنظم خوردن وعده های غذایی افرادی هستند كه در سنین 20 تا 25 سال دچار چروك پوست صورت می شوند.
اما جای هیچ نگرانی نیست چون توت فرنگی یكی از میوه هایی است كه سرشار از آنتی اكسیدان ها و كلاژن فراوان می باشد. این میوه حتی در بعضی از كشورها به میوه جوانی و یا اكسیر جوانی مشهور است.
این میوه كمك می كند تا بافت های آسیب دیده پوست دوباره  جوان شده و با انجام مرتب این كار ( جایگزینی سلول های جوان به جای سلول های پیر) پوست صاف تر و جوان تر و شاداب تر خواهد شد.
استفاده از برگ توت فرنگی هم به عنوان شستشوی پوست می تواند پوست را بسیار زیبا و جوان كند. سعی كنید به صورت روزانه از این میوه جوان ساز استفاده كرده و صبح ها با دم كرده برگ توت فرنگی پوست صورت خود را شستشو بدهید. این كار باعث می شود كه بعد از چند ساعت پوست صورت بسیار نرم و لطیف و شفاف شود. برای اثرگذاری بهتر می توانید توت فرنگی را با معده خالی مصرف كنید و بعد از مصرف توت فرنگی حتما 2 لیوان آب خنك بنوشید. این كار باعث می شود كه آنزیم های جوان ساز پوست موجود در توت فرنگی بیشتر فعال شود.  

پوست

سیستم تمركزی در برنامه بدنسازی

سیستم تمركزی در برنامه بدنسازی

سیستم تمركزی یكی از سیستم های عالی برای ساختن عضلات با كیفیت در بدنسازی می باشد. سیستم تمركزی كمك می كند تا تمام تارهای عضلانی تحت فشار قرار بگیرند. استفاده از سیستم تمركزی در برنامه بدنسازی به شما كمك می كند كه با كمترین ست ها و تكرارها بتوانید عضله را تا بی نهایت خسته كنید. استفاده از این سیستم محبوب 2 ماه در سال در برنامه بدنسازی ضروری می باشد. سیستم تمركزی به این صورت انجام می شود كه وقتی وزنه را لیفت می كنید با سرعت این كار را انجام می دهید وقتی كه می خواهید وزنه را پایین بیاورید باید بسیار آرام و كنترل شده باشد هر چقدر زمان پایین آمدن وزنه طولانی تر باشد تارهای عضلانی بیشتری مورد تمرین قرار خواهد گرفت. سعی كنید تا حد امكان از سیستم تمركزی در اسكوات خودداری كنید چون این سیستم با حركت اسكوات باعث فشار بسیار زیاد به زانوها خواهد شد. سیستم تمركزی هم در زمان حجم كارایی فراوانی دارد و هم در زمان كات كردن عضلات. اما زمانی كه قصد دارید از این سیستم برای حجم سازی استفاده كنید حتما در برنامه بدنسازی خود بیشتر از هالتر و دمبل استفاده كنید. و اگر قصد دارید در زمان كات عضلات از این سیستم استفاده كنید حتما در برنامه بدنسازی خود از دستگاه ها بیشتر استفاده كنید.

برنامه بدنسازی

شارژ ایرانسل خارج از ایران

شارژ ایرانسل خارج از ایران

تا چند ماه پیش استفاده از شارژ ایرانسل در خارج از كشور با ارور همراه بود. و افرادی كه قصد داشتن از خط ایرانسل استفاده نمایند با این مشكل مواجع بودند. و حتی افرادی هم كه از شارژ ایرانسل به صورت آنلاین استفاده می کردند با این مشكل بیشتر مواقع مواجع بودند. اما خوشبختانه این مشكل برطرف شده است و افرادی كه در خارج از كشور به سر می برند به راحتی می توانند از فروشگاه شارژ ایرانسل اقدام به خرید شارژ ایرانسل كنند. فقط دوستانی كه در خارج از كشور هستند برای اطمینان بیشتر سعی كنید از شارژ ایرانسل شگفت انگیز و یا طرح دار استفاده نكنید چون ممكن است ایرانسل به خوبی نتواند در بعضی از كشورها این سرویس ها را ساپرت كند. پس بهترین روش این است به صورت ساده خط ایرانسل خود را شارژ كنید. برای دریافت تعرفه مكالمه در خطوط ایرانسل و غیره بهتر است كه با اپراتورهای ایرانسل تماس بگیرید تا از همه تعرفه های مكالمه با اطلاع شوید. توجه داشته باشید امكان پرداخت مبلغ شارژ با حساب های خارجی امكان پذیر نمی باشد.

شارژ ایرانسل

۱۳۹۲ آبان ۴, شنبه

اسفناج پوست را شاداب مي كند

اسفناج پوست را شاداب مي كند


افرادي كه از مشكلات كم خوني رنج مي برند نمي توانند به پوستي شاداب و خوش آب و ر نگ برسند.
داروهايي نظير هماتينيك كه امروزه براي درمان كم خوني تجويز مي شود. چندان كارايي ندارد و بيشتر فرد بيمار را دچار رنگ پريدگي خواهد كرد. مصرف اسفناج مي تواند مشكل كم خوني را برطرف كند و بعد از 3 ماه پوست را بسيار خوش رنگ كند. اسفناج را سعي كنيد با هر روشي كه دوست داريد مصرف كنيد. اما مصرف چند عدد برگ اسفناج قبل از ناهار مي تواند به اندازه داروهايي كه براي درمان كم خوني مي باشد موثر واقع شود.
پوست بسيار حساس مي باشد و مي تواند با هر مشكلي كه در بدن ايجاد شود واكنش نشان بدهد. به همين دليل كم خوني شما بلافاصله در پوست شما نمايان خواهد شد. امروزه پودر اسفناج براي افرادي كه مشكل كم خوني دارند تهيه شده است تا بتوانيد بر روي غذا بپاشيد. اما نظر ما مصرف اسفناج تازه مي باشد. چون در اسفناج تازه ويتامين ها و املاحي وجود دارد كه براي بازگرداندن كلاژن به پوست بسيار موثر مي باشد. مصرف روزي چند برگ اسفناج تازه به همراه يك قاشق روغن زيتون تصفيه نشده مي تواند در مدت كوتاهي پوستي زيبا و خوش آب و رنگ را به شما هديه بدهد.   
پوست

معجزه انار در بدنسازی

معجزه انار در بدنسازی

انار یکی از میوه هایی می باشد که اثرات شگفت انگیزی را در بدنسازی به همراه دارد.مصرف انار یک ساعت قبل از تمرینات بدنسازی می تواند باعث افزایش اکسیژن بیشتر در حین تمرینات شود.مصرف انار قبل از تمرینات بدنسازی سبب پمپ بیشتر و بهتر خون در عضلات خواهد شد،و این یعنی افزایش بیشتر حجم عضله و نمایان شدن رگ ها.طبق تحقیقات اخیر انار همان کاری را انجام می دهد که مکمل های پمپ کننده خون انجام می دهند.(مکمل های پمپ کننده خون در عضلات مکمل هایی هستند که در هنگام تمرینات خون را با شدت در بین عضلات جاری می کنند.که این حالت باعث افزایش حجم عضلات خواهد شد)
طبق تحقیقات مصرف انار 2 ساعت بعد از تمرینات بدنسازی باعث آزاد سازی هورمون های آنابولیک خواهد شد.
انار سرشار از ویتامین ث می باشد .ویتامین ث اگر به شکل طبیعی مصرف شود می تواند به عنوان یک آنتی کاتابولیک عمل کرده و از کاهش حجم عضلات  جلوگیری خواهد کرد.از امروز به بعد سعی کنید از انار به اندازه کافی در طول روز استفاده کنید.با این عمل شما یک مکمل پمپ کننده خون در اختیار خواهید داشت که به رگ نما کردن بدن شما و ساخت عضلات شما بسیار کمک خواهد کرد.

بدنسازی

خرید شارژ ایرانسل با حساب پاسارگاد

خرید شارژ ایرانسل با حساب پاسارگاد

اگر شما هم در کنار کارهای روزانه خود دوست دارید اقدام به فروش کارت شارژ ایرانسل کنید بانک پاسارگاد می تواند برای شما بهترین انتخاب باشد.
نحوه خرید شارژ ایرانسل از طریق بانک پاسارگاد به این طریق می باشد که بعد از مشخص کردن مقدار شارژ مورد نظر بلافاصله عکس کارت شارژ ایرانسل مورد نظر برای شما نمایش داده خواهد شد و بعد از واریز مبلغ شارژ توسط بانک پاسارگاد عکس کارت شارژ در نمای واقعی برای شما نمایش داده خواهد شد.
و در کنار آن دکمه پرینت قرار گرفته است.شما می توانید با کلیک کردن بر روی این دکمه عملیات چاپ کارت شارژ ایرانسل را انجام بدهید.با این روش آنلاین می توانید در کنار کارهای روزانه خود اقدام به فروش شارژ ایرانسل کنید.بانک پاسارگاد جزییات کامل شارژ ایرانسل را برای شما ایمیل خواهد کرد.
از دیگر سرویس های آنلاین پاسارگاد می توان به انواع شارژ های مختلف اشاره کرد.در کنار نمایش کارت شارژ ایرانسل شما می توانید از خرید شارژ ایرانسل به صورت مستقیم بهرمند شوید.با این سرویس خط شما به صورت مستقیم شارژ خواهد شد.اما این روش شارژ فقط برای خرید شخصی می باشد.و برای فروش کارایی چندانی ندارد چون در این روش جزییات خرید شارژ ایرانسل در اختیار مشتری قرار نخواهد گرفت

خرید شارژ ایرانسل

۱۳۹۲ آبان ۳, جمعه

دم نوش سیب و دارچین برای جوان سازی پوست

دم نوش سیب و دارچین برای جوان سازی پوست

پیری زود رس پوست بر اثر مشکلات فراوان ایجاد می شود.اما یکی از مشکلاتی که باعث می شود پوست در مدت کوتاهی طراوت و شادابی خود را از دست بدهد،این است که آب رسانی و خون رسانی در سطح پوست به خوبی انجام نمی شود.معمولا راههای مختلفی برای درمان و یا جلوگیری از این عارضه وجود دارد.اما روش درمانی که امروز به شما آموزش می دهیم،میتواند یک فرمول موفقیت آمیز در درمان پیری زود رس پوست باشد.این دم نوش هم برای جلوگیری از پیری زود رس و هم باعث جوان شدن دوباره پوست خواهد شد.
برای تهیه دم نوش سیب و دارچین،می توانید یک سیب را نصف کرده و به  صورت ریز خورد کرده و به همراه مقدار خیلی کمی دارچین در یک قوری چینی بریزید.یک لیوان آب جوش به آن اضافه کرده و به مدت 30 دقیقه بگذارید که دم بکشد.این دم نوش جوان ساز پوست را می توانید با مقداری عسل شیرین کرده و روزی 3 فنجان میل نمایید.
این دم نوش بسیار مفید می باشد و می تواند خون رسانی و آب رسانی را در سطح پوست بسیار عالی کند.این نوشیدنی پوست صورت را بسیار روشن و شاداب خواهد کرد.

پوست

معجزه آب در بدنسازی

معجزه آب در بدنسازی

آب از غذا و حتی مکملهای بدنسازی هم می تواند مهم تر باشد.
اگر ورزشکاری به اندازه کافی آب ننوشد نمی تواند حجم عضلات خود را افزایش دهد.شما از هر مکملی که استفاده می کنید باید حتما به اندازه کافی آب بنوشید.آب می تواند کمک کند تا تمام پروتئین و کربوهیترات و همچنین ویتامین ها و مواد معدنی بهتر جذب بدن شود.شما می توانید اهمیت آب برای عضلات را به این صورت تجربه کنید،وقتی به مدت یک هفته خیلی کم آب بنوشید بعد از یک هفته عضلات بسیار کوچک شده و فرم خود را از دست خواهند داد.و این نشان می دهد که عضلات برای پر تر و حجیم تر شدن بیشتربه آب فراوان نیاز دارد.
حتی بهترین تغذیه و بهترین مکمل ها بدون مصرف آب مطمعنا کمترین کارایی و اثر را خواهند داشت.مصرف آب می تواند باعث سوزاندن چربی های اضافی بدن شود.و می تواند عضلات را به خوبی حجیم کند و همچنین عضلات را پر تر و تفکیک شده تر نمایان سازد.
مصرف  آب در حین تمرینات بدنسازی بسیار با اهمیت می باشد و می تواند کمک کند تا دم عضلانی بهتر و راحت تر صورت بگیرد.و خون رسانی به عضلات در حین تمرینات بدنسازی به خوبی انجام می شود.استفاده از نوشیدنی های شیرین در حین تمرینات بدنسازی کار اشتباهی می باشد که خیلی از بدنسازان انجام می دهند.تنها مصرف آب خالص در زمان تمرینات بدنسازی می تواند شما را به نتایج خوبی برساند.

بدنسازی

۱۳۹۲ مهر ۳۰, سه‌شنبه

پوست خیار شاداب کننده پوست

پوست خیار شاداب کننده پوست

پوست خیار سرشار از ویتامین ها و مینرال ها می باشد.خوردن خیار با پوست و همچنین گذاشتن پوست خیار بر روی پوست صورت باعث جوانی و شادابی پوست خواهد شد.اگر دوست دارید در مدت خیلی کوتاه به پوستی جوان و شاداب برسید حتما هفته ای یک بار با آب هلو پوست خود را بشویید و بعد پوست خیار را به مدت نیم ساعت بر روی پوست قرار بدهید.این کار باعث زیبا شدن و جوان شدن پوست خواهد شد.

پوست

۱۳۹۲ مهر ۲۹, دوشنبه

مشکل خرید شارژ ایرانسل با ویندوز8

مشکل خرید شارژ ایرانسل با ویندوز8

ویندوز8 جدیدترین و پر امکانات ترین ویندوز در حال حاضر می باشد.اما این ویندوز برای کاربران ایرانی مشکلاتی را به وجود آورده است.خیلی از برنامه های کاربردی و حتی خیلی از سرویس هایی که سایت های مختلف ارائه می دهند با ویندوز8 به خوبی کار نمی کند.
و همین باعث می شود که این ویندوز محبوب در ایران کم کم محبوبیت خود را از دست بدهد.
یکی از مشکلاتی که خیلی از دارندگان ویندوز8 عنوان کرده اند این است که در لحظه ای که میخواهند به صورت آنلاین اقدام به خرید شارژ ایرانسل کنند با ارور 404 مواجع می شوند.و به این دلیل است که هنوز که خیلی از سایتها با ویندوز8 هماهنگ نشده اند.
خرید شارژ ایرانسل به صورت مستقیم یکی از نیازهای کاربران اینترنتی می باشد.برای رفع این مشکل برنامه dirfnry می تواند شما را با ویندوز8 هماهنگ کند.البته این برنامه فقط یکی از نیازهای شما را برطرف می سازد.مثلا اگر میخواهید خرید شارژ ایرانسل را انجام بدهید میتوانید سایتی را که قصد خرید شارژ ایرانسل را دارید را به این برنامه معرفی کنید و میتوانید به راحتی اقدام به خرید شارژ ایرانسل کنید.
اما این برنامه مقداری خرید شارژ ایرانسل را کند خواهد کرد.اما می تواند به صورت مطمئن مشکل شما را برطرف سازد.این برنامه از طرف کمپانی ارائه دهنده هفته ای یک بار به صورت خودکار آپدیت خواهد شد.

خرید شارژ ایرانسل

۱۳۹۲ مهر ۲۸, یکشنبه

خرید شارژ ایرانسل با برنامه امنیتی

خرید شارژ ایرانسل با برنامه امنیتی

خرید شارژ ایرانسل از طریق اینترنت یكی از سریع ترین راه ها برای شارژ خط ایرانسل می باشد. اما افرادی كه از آنتی ویروس ها و دیگر برنامه های امنیتی استفاده می كنند معمولا نمی توانند اقدام به خرید شارژ ایرانسل كنند چون ممكن است كه درگاه بانك مورد نظر با برنامه امنیتی تداخل داشته باشد و ارتباط قطع شود. به همین منظور برنامه Direktdis conedt  یكی از برنامه هایی می باشد كه چندین كار امنیتی را برای شما انجام می دهد. این برنامه چند كاره هم به عنوان آنتی ویروس از سیستم شما محافظت می كند و هم به عنوان یك برنامه امنیتی بسیارقوی جهت نگهداری از فایل های محرمانه می باشد. در باكس مخصوص این نرم افزار با وارد كردن نام یك سایت خرید شارژ می توانید در هر لحظه ای كه  بخواهید اقدام به خرید شارژ ایرانسل كنید. بدون اینكه با ارور مواجع شوید. این برنامه امنیتی همه چیز را در خود ذخیره می كند و شما می توانید بدون وارد كردن اطلاعات تكراری اقدام به خرید شارژ ایرانسل كنید.

خرید شارژ ایرانسل

۱۳۹۲ مهر ۲۷, شنبه

عضله گردن در برنامه بدنسازی

عضله گردن در برنامه بدنسازی
برنامه بدنسازی

داشتن گردنی توسعه یافته در ورزش بدنسازی یكی از امتیازات ویژه می باشد. بدون داشتن عضلات گردن قوی تناسب تمام عضلات بدن به هم خواهد ریخت. این عضله معمولا در برنامه بدنسازی ورزشكاران ایرانی جایی ندارد. و كمترین اهمیت را به این عضله اختصاص می دهند. اگر عضلات گردن بیش از حد ضعیف شود. زمینه را برای مشكلات بی شماری نظیر دیسك گردن و حتی درد عضلات فراهم می كند. بعضی از ورزشكاران كه دوست دارند عضلات گردن قوی داشته باشند. به اشتباه این عضلات را به شدت تحت فشار قرارمی دهند. و با انواع ورزش های سخت باعث آسیب های جدی به عضلات گردن می شوند. این عضله در برنامه بدنسازی به گونه ای باید گنجانده شود كه هفته ای دو بار بدون استفاده از وزنه و دستگاه تحت فشار قراربگیرد.
عضلات گردن با تمرینات زیاد بلافاصله آسیب خواهند دید. پس سعی كنید با كمترین ست و یا كمترین تكرارعضله گردن را پرورش بدهید. با داشتن عضلات گردن قوی می توانید تناسب خوبی را در بین عضلات ایجاد كنید.

برنامه بدنسازی

مصرف دگزا متازون باعث چروك پوست مي شود

مصرف دگزا متازون باعث چروك پوست مي شود



داروهاي شيميايي يكي از عاملين بزرگ پيري پوست مي باشند. داروهايي نظير دگزا كه پزشكان براي مشكلات مختلف از اين دارو استفاده مي كنند يكي از عواملي است كه مي تواند در مدت كوتاهي پوست را پير و شكننده كند. دگزا متازون با ايجاد سم خطرناكي در بافت هاي پوست باعث آسيب رساندن به سلول هاي پوست شده و در نهايت مشكلاتي نظير چين و چروك بر روي پوست نمايان مي شود. اين داروها عوارض موقت ندارند و اگر باعث آسيب رساندن به پوست شود. ديگر نمي توان پوست را به حالت اوليه برگرداند.
دگزا متازون از طرفي ديگر هم مي توانند زمينه را براي چروك پوست فراهم كنند. دگزا با به هم خوردن سيستم بيوشيميايي بدن باعث به هم خوردن اخلاقيت فرد مصرف كننده خواهد شد. كه اين عمل باعث ترشح بيشتراسيد معده و آسيب رساندن به سلول هاي پوست خواهد شد. سعي كنيد براي داشتن پوستي سالم و شاداب و جوان تا حد امكان از اين داروهاي خطرناك دوري كنيد.
پوست

۱۳۹۲ مهر ۲۴, چهارشنبه

سيستم ادامه دار در برنامه بدنسازي

سيستم ادامه دار در برنامه بدنسازي


سيستم ادامه دار يكي از بهترين سيستم هاي بدنسازي مي باشد. اين سيستم خيلي كم در برنامه بدنسازي بدنسازان ايراني گنجانده مي شود. اين سيستم خيلي عالي ، باعث رشد بيشتر عضلات خواهد شد. اين سيستم در برنامه بدنسازي مي تواند عضلات را تا بي نهايت خسته كند. سيستم ست هاي ادامه دار تا 5 بار و يا 6 بار بدون استراحت بايد اجرا شود.
به همين منظور اين سيستم بر روي عضلات بزرگ بهتر خودش را نشان خواهد داد. سيستم ست هاي ادامه دار هم در زمان افزايش حجم عضله و هم در زمان كات كردن عضلات مي تواند كارايي بسيار بالايي را داشته باشد.
نحوه طراحي سيستم هاي ادامه دار در برنامه بدنسازي بايد به گونه اي باشد كه در يك جلسه فقط يك عضله تمرين داد شود. خيلي از بدنسازان دوست دارند كه در كنار سيستم هاي ادامه دار بتوانند از سيستم هاي شوك دهنده عضله مانند سيستم 21 تايي و يا سيستم هاي نظير سوپرست و تري ست استفاده نمايند. در برنامه بدنسازي اولويت دادن به عضلات مهم و قسمت هاي ضعيف بدن مي باشد. خيلي از بدنسازان از سيستم هاي ادامه دار در عضله زيربغل استفاده مي كنند كه كار اشتباهي مي باشد. چون اين سيستم براي عضله زيربغل باعث فشار بسيار شديد به عضله بازو خواهد شد.  

برنامه بدنسازی

معجزه هندوانه در درمان لك پوست

معجزه هندوانه در درمان لك پوست

پوست بسيار حساس مي باشد و با هر تغيير بيوشيمايي در بدن پوست مبتلا به مشكلات مختلف نظير جوش و لك خواهد شد. پوست با هر آلودگي بلافاصله از خود واكنش نشان مي دهد. به همين دليل است كه خيلي از افراد از پوست خود گله مند هستند. در بين تمام افراد، خانم ها بيشتر دچارمشكلات پوستي مي شوند. چون لوازم آرايشي يكي از عوامل مهم مريض شدن پوست مي باشد. اما روش هايي براي نوسازي پوست و درمان مشكلات پوستي وجود دارد اما هندوانه يكي از عالي ترين ميوه ها جهت نوسازي پوست و مخصوصا درمان لك صورت مي باشد. هندوانه حاوي موادي مي باشد كه مي تواند باعث آزاد سازي هورمون رشد شود. هورمون رشد يكي از هورمون ها جهت زيبا سازي پوست مي باشد. هندوانه مي تواند به طرز شگفت انگيزي پوست را پرآب كند و همچنين مي تواند به واسطه شستشوي كامل پوست لك هاي صورت را از بين ببرد. و مي تواند كبد را به صورت كامل شستشو بدهد.
معمولا 80 % لك هاي صورت مشكلات كبدي مي باشد كه با مصرف هندوانه مي توانيد با مشكلات كبد خود خداحافظي كنيد.


پوست

خريد شارژ ايرانسل با واتس آپ

خريد شارژ ايرانسل با واتس آپ


واتس آپ سيستمي است براي وصل شدن بهتر و پرسرعت تر به اينترنت. خيلي از مشتركين ايرانسل براي سرعت بيشتر GPRS خود از واتس آپ استفاده مي كنند. اما اين سيستم براي خريد شارژ ايرانسل از اينترنت مناسب نيست. چون افرادي كه از طريق موبايل با واتس آپ به اينترنت وصل مي شوند نمي توانند از فروشگاه هاي شارژ اقدام به خريد شارژ ايرانسل كنند. چون در زماني كه مي خواهند به درگاه بانك مورد نظر وصل شوند با ارور مواجع مي شوند. و حتي در بعضي مواقع مبلغ از حساب كسر شده و هيچ شارژي انجام نمي شود. نرم افزار واتس آپ فقط  بر روي گوشي هاي آيفون به خوبي قابل نصب مي باشد و مي تواند به خوبي به درگاه بانك هاي ايراني وصل شود. اگر قصد داريد از طريق واتس آپ اقدام به خريد شارژ ايرانسل كنيد سعي كنيد از طريق گوشي هايي نظير آيفون و اپل باشد.

خرید شارژ ایرانسل

۱۳۹۲ مهر ۲۲, دوشنبه

خرید شارژ ایرانسل آسان

خرید شارژ ایرانسل آسان


امکان جدیدی برای مشترکین ایرانسل طراحی شده است.خرید شارژ ایرانسل به صورت مستقیم یکی از امکانات جالبی است برای افرادی که می خواهند در سریع ترین زمان خط ایرانسل خود را شارژ کنند.در این روش خرید شارژ ایرانسل فقط کافی است شماره موبایل خود را وارد کنید و مقدار خرید شارژ خود را مشخص کنید و بلافاصله از طرف ایرانسل خط شما شارژ خواهد شد.برای بهرمند شدن از این سرویس باید از طریق بانک و یا خود پرداز رمز دوم کارت خود را به دست بیاورید و با داشتن رمز دوم به راحتی می توانید از فروشگاه شارژ ایرانسل که وابسته به ایرانسل می باشد بدون هیچ محدودیتی و در کمترین زمان اقدام به خرید شارژ ایرانسل به صورت مستقیم کنید.ضمنا یکی دیگر از امکانات بسیار عالی فروشگاه شارژ ایرانسل این است که شما هر مقدار شارژی را که بخواهید می توانید خرید کنید و شما مثل قبلا مجبور به خرید شارژ ایرانسل 2000 تومانی و یا 5000 تومانی و یا 10000 تومانی و یا 20000 تومانی نیستید .شما هر رقمی را که خودتان دوست دارید در باکس مخصوص وارد کنید و بلافاصله همان مبلغ به شارژ شما اضافه خواهد شد.

خرید شارژ ایرانسل

۱۳۹۲ مهر ۲۱, یکشنبه

رفع خستگي پوست صورت

رفع خستگي پوست صورت


پوست هم مانند سايرقسمت هاي بدن نياز به استراحت و رفع خستگي دارد. اگر احساس كرديد كه پوستتان خشك شده و يا رنگ پوستتان زرد شده است اين مي تواند به دليل خستگي پوست باشد. پوست معمولا در اثر بي خوابي و يا بدخوابي و يا در اثر استفاده از سيگار و يا هواي آلوده خسته مي شود. يكي از گياهان دارويي كه به خوبي توانسته است براي پوست موثر باشد گياه رزماري مي باشد. اين گياه خواص بسيار زيادي براي پوست و مو دارد. اين گياه مي تواند درمدت 15 دقيقه خستگي را از سطح پوست خارج كند.
براي استفاده مناسب از رزماري مي توانيد مقداري گياه رزماري را در يك ظرف مناسب بريزيد و مقدار يك ليوان آب جوش به آن اضافه كنيد. بعد از دم كشيدن گياه رزماري آن را صاف كنيد و اجازه بدهيد تا خنك شود حالا مي توانيد با پنبه از رزماري بر روي پوست صورت خود بماليد و به آرامي با نوك انگشتانتان ماساژ بدهيد و بعد از 15 دقيقه صورت خود را با يك صابون ملايم شستشو بدهيد.با اين روش خستگي پوست خيلي سريع برطرف خواهد شد. و پوست به رنگ طبيعي خود باز خواهد گشت.  

پوست

رفع خستگي پوست صورت

رفع خستگي پوست صورت


پوست هم مانند سايرقسمت هاي بدن نياز به استراحت و رفع خستگي دارد. اگر احساس كرديد كه پوستتان خشك شده و يا رنگ پوستتان زرد شده است اين مي تواند به دليل خستگي پوست باشد. پوست معمولا در اثر بي خوابي و يا بدخوابي و يا در اثر استفاده از سيگار و يا هواي آلوده خسته مي شود. يكي از گياهان دارويي كه به خوبي توانسته است براي پوست موثر باشد گياه رزماري مي باشد. اين گياه خواص بسيار زيادي براي پوست و مو دارد. اين گياه مي تواند درمدت 15 دقيقه خستگي را از سطح پوست خارج كند.
براي استفاده مناسب از رزماري مي توانيد مقداري گياه رزماري را در يك ظرف مناسب بريزيد و مقدار يك ليوان آب جوش به آن اضافه كنيد. بعد از دم كشيدن گياه رزماري آن را صاف كنيد و اجازه بدهيد تا خنك شود حالا مي توانيد با پنبه از رزماري بر روي پوست صورت خود بماليد و به آرامي با نوك انگشتانتان ماساژ بدهيد و بعد از 15 دقيقه صورت خود را با يك صابون ملايم شستشو بدهيد.با اين روش خستگي پوست خيلي سريع برطرف خواهد شد. و پوست به رنگ طبيعي خود باز خواهد گشت.  

پوست

پروتئين قبل از تمرينات بدنسازي

پروتئين قبل از تمرينات بدنسازي

مصرف پروتئين قبل از تمرينات بدنسازي باعث افزايش بيشترحجم عضلات خواهد شد. اما مربيان بدنسازي اطلاعات كاملي دراين زمينه ندارند. و به هنرجويان خود استفاده از تخم مرغ آب پز را توصيه مي كنند. كه كار بسياراشتباهي مي باشد. پروتئين تخم مرغ بسيار ديرهضم مي باشد و براي 1 ساعت بعد ازتمرين كه نياز به يك پروتئين ديرهضم داريد مي تواند مناسب باشد. براي وعده قبل از تمرينات حتما بايد از نوشيدني هاي پروتئيني كه خيلي سريع جذب مي شود استفاده نماييد. اين نوع پروتئين براي يك ساعت قبل از تمرين مناسب مي باشد. و مي تواند بسيار سريع جذب شود.
نوشيدني هاي پروتئيني نبايد به همراه كافئين استفاده شوند چون باعث كاهش جذب پروتئين توسط عضلات خواهد شد. مصرف شير براي وعده قبل از تمرين به هيچ عنوان انتخاب درستي نمي باشد. چون شير باعث كاهش جذب آن توسط  معده خواهد شد. و همين باعث كم شدن كارايي تمرينات شما خواهد شد. پروتئيني كه براي وعده قبل ازتمرين استفاده مي شود بايد آن قدر قدرت جذب بالايي داشته باشد كه در مدت نيم ساعت جذب بدن شود. 

برنامه بدنسازی

۱۳۹۲ مهر ۱۸, پنجشنبه

مصرف شير مضر براي پوست

مصرف شير مضر براي پوست


امروزه تبليغات فراواني در مورد شيرانجام مي شود كه ادعا مي كنند مصرف مرتب شير باعث جوان ماندن پوست مي شود. اما طبق تحقيقات اخير اين نظريه كاملا رد شده است و حتي ثابت شده است كه مصرف شير باعث ايجاد لك بر روي پوست و باعث پير شدن پوست خواهد شد. مصرف شير به تمام اندام هاي حساس بدن فشار خيلي زيادي را وارد مي كند و همه اندم هاي حساس بدن بايد بيشتر تلاش كنند تا شير در بدن هضم شود و همچنين باعث مي شود كه معمولا چند ساعت بعد ازمصرف شير بيشتر احساس خستگي و بي حالي خواهيد كرد. شير باعث مي شود كه روده و معده چند برابر بيشتر كار كند و اين يعني كاراضافي كشيدن از قسمت هاي حساس بدن. شير مي تواند اسيد معده را خيلي زياد كند و اسيد اضافي مي تواند بافت پوست را از بين ببرد و لايه محافظ پوست را به مرور تجزيه  كند. سعي كنيد شير را به هفته اي 1 بار برسانيد. و از تبليغاتي كه در مورد شير و جوان سازي پوست مي باشد دوري كنيد چون هنوزهيچ مدركي نشان بر اين كه شير بتواند براي پوست مفيد باشد وجود ندارد.  

پوست

مصرف دگزا خطرناك در بدنسازي

مصرف دگزا خطرناك در بدنسازي

ورزشكاران مبتدي وقتي تمرينات بدنسازي خود را شروع مي كنند براي رشد بهترعضله به سراغ دارويي مثل دگزا متازون مي روند. اين دارو خطرات جبران ناپذيري را به ورزشكاران وارد مي كند. عوارضي از قبيل سردرد شديد ، ميگرن ، فشارخون و درمصرف طولاني ترعوارضي همچون سرطان كبد ، سرطان پروستات ، سرطان خون مي تواند نمايان شود.
حتي مصرف دگزا نمي تواند باعث افزايش حجم عضله شود. و فقط به صورت موقت تمام آب بدن را به داخل عضله مي كشد و عضله بزرگ ترمي شود و فرد ورزشكارنمي داند كه اين افزايش حجم عضله فقط آب است كه در بين عضلات ذخيره شده و بعد ازمدتي كه دارو قطع شود آب ازعضله خارج خواهد شد و عضله مثل قبل كوچك و شل تر از قبل خواهد شد. مصرف دگزا متازون مي تواند فرد ورزشكار را بسيارعصبي كند و باعث افسردگي خواهد شد. مصرف دگزا متازون باعث عقيمي موقت و يا دائمي خواهد شد. سعي كنيد ازاين داروي خطرناك و البته به درد نخور استفاده نكنيد چون هيچ عضله اي به شما نمي دهد و باعث عوارض خطرناكي هم خواهد شد. دگزا متازون به هيچ عنوان قدرت فرد ورزشكار را بالا نخواهد برد. و فقط با افزايش اشتها در فرد ورزشكار مي تواند به صورت موقت باعث افزايش وزن شود. اين افزايش وزن از كيفيت خوبي برخوردار نيست و بدن را به صورت متعادل حجمي نمي كند. دگزا متازون در بعضي از فراد باعث افزايش حجم بالا تنه و در بعضي ديگر از افراد باعث افزايش حجم پايين تنه خواهد شد. جدأ ازاين داروي پرعوارض و بي كيفيت خودداري كنيد.      


بدنسازی

۱۳۹۲ مهر ۱۶, سه‌شنبه

گوجه فرنگي و ايجاد جوش صورت

گوجه فرنگي و ايجاد جوش صورت


گوجه فرنگي يكي ازسبزيجاتي است كه با هر پوستي سازگارنيست. مصرف گوجه فرنگي مي تواند مقدار آرژنين در بدن را بسيار بالا ببرد و اين باعث مي شود كه بعضي از افراد با افزايش ميزان آرژنين بدنشان شروع به جوش زدن كند. گوجه فرنگي علاوه برافزايش آرژنين مي تواند باعث ايجاد دلشوره در بعضي ازافراد بشود. و اين يكي از عواملي است كه مي تواند باعث ايجاد جوش صورت شود. گوجه فرنگي در بعضي از افراد باعث ايجاد اسيد معده و در نتيجه بدترشدن وضعيت جوش ها خواهد شد. معمولا مصرف گوجه فرنگي به شكل پخته و يا سرخ كرده هيچ گونه مشكلي را پيش نمي آورد اما اگر گوجه به صورت خام مصرف مي كنيد. سعي كنيد بعد ازاستفاده از چند عدد خرما استفاده كنيد تا ترشح هورمون هاي استرس زا در بدن خيلي كمترشود.حتي افرادي كه از جوش هاي سرسياه رنج مي برند به اين نتيجه رسيده اند كه با مصرف گوجه فرنگي تعداد جوش هاي سرسياه بيشتر از قبل شده است. گوجه فرنگي حاوي مقدار كمي نيكوتين مي باشد كه مي تواند در افزايش جوش صورت تاثيرداشته باشد.   


جوش صورت

شل شدن پوست نشانه پيري نيست

شل شدن پوست نشانه پيري نيست


شل شدن پوست يعني به هم خوردن فرم صورت و ايجاد چروك بر روي پوست. شل شدن پوست مي تواند دلايل مختلفي داشته باشد. و مي تواند باعث آويزان شدن لب ها ايجاد پلك بر روي چشم و چروك بيشتر درناحيه لب ها مي شود. استفاه ازقليان و يا سيگار يكي ازعواملي است كه پوست قوام و كشش خود را ازدست مي دهد و به مرورپوست پيرترشده و به مرورفرم خود را ازدست خواهد داد. براي برطرف شدن شلي پوست 3 بار درهفته پوست درخت بيد را به مقدارخيلي كم مصرف كنيد. و از طريق ماساژملايم صورت  مي توانيد پوست را شب ها قبل ازخواب به آرامي ماساژ بدهيد. از مصرف سيرغافل نشويد. سيرمي تواند پوست را از اول نوسازي كند سير اگر به روش صحيح استفاده شود. مي تواند باعث جمع شدن و كشيده شدن پوست شود. مصرف هفته اي يك بار سير با معده خالي به جوان سازي پوست بسيار كمك خواهد كرد.
مصرف روزي 8 ليوان آب خنك مي تواند آب رساني به پوست را بسيار بهتركند. با انجام درست اين نكات مي توانيد در مدت 8 هفته دوباره پوست خود را سفت و انعطاف پذير نماييد.   


پوست

شكلات اثر ماسك صورت را خنثي مي كند

شكلات اثر ماسك صورت را خنثي مي كند


شكلات امروزه خيلي استفاده مي شود و دربين استفاده كننده ها خانم ها بيشتر از همه شكلات استفاده مي كنند. شكلات باعث مي شود كه رطوبت سطح پوست بسار كمترشود و همين باعث مي شود كه از ماسك صورت نتوانيد به خوبي نتيجه بگيريد. ماسك صورت اولين كاري كه در پوست شما انجام مي دهد اين است كه رطوبت را درسطح پوست بيشترمي كند و آب رساني درسطح پوست به طورقابل ملاحظه اي انجام مي شود اما اگر ازشكلات هم استفاده مي كنيد شكلات پوست را خشك مي كند و باعث مي شود كه ديگرآب رساني درسطح پوست انجام نشود.
پس اگرقصد استفاده از ماسك صورت را داريد بهتراست مصرف شكلات را به طورموقت قطع كنيد تا ماسكي كه استفاده مي كنيد بتواند خودش را به خوبي نشان بدهد.
سعي كنيد در دوراني كه از ماسك ها استفاده مي كنيد خيلي زياد از ليموترش تازه و آب فراوان استفاده كنيد با رعايت اين نكات اجازه بدهيد تا ماسك ها پوست شما را از نو بسازند.
ماسک صورت

مصرف كربوهيدرات هاي ساده ضروري در بدنسازي

مصرف كربوهيدرات هاي ساده ضروري در بدنسازي

خيلي از بدنسازان با انجام تمرينات سخت بدنسازي از مصرف كربوهيدرات هاي ساده خودداري مي كنند و درعوض در برنامه غذايي خود بيشتر ازكربوهيدرات هاي پيچيده استفاده مي كنند. اما توجه داشته باشيد يكي از بهترين زمان هايي كه بدن نياز خيلي زياد به كربوهيدرات ها دارد دقيقا 5 دقيقه بعد از تمرينات بدنسازي مي باشد. دراين زمان عضلات آمادگي لازم براي جذب كربوهيدرات هاي ساده را دارند تا بتوانند رشد كنند و انرژي لازم براي تمرينات جلسه آينده را داشته باشند. اما اگر در زمان بعد از تمرينات بدنسازي از كربوهيدارت هاي ساده استفاده نكنيد بدن براي تامين انرژي از دست رفته خود چاره اي ندارد جز اين كه براي تامين انرژي به سراغ عضلاتتان برود و اين يعني كاهش حجم عضله و حدر رفتن زحمات شما.
اما 1 ساعت بعد از تمرينات بدن نياز به يك كربوهيدرات دير هضم دارد تا بتواند به آهستگي ذخيره انرژي كند دراين زمان معمولا كربوهيدرات هاي پيچيده مي توانند بهترين انتخاب باشند. خيلي از بدنسازان براين باورهستند كه با مصرف نكردن كربوهيدرات هاي ساده بعد ازتمرينات بدنسازي مي توانند بيشترعضلات را كات كنند، اين يك باوراشتباه مي باشد چون درهمچين مواقعي اول عضلات شما قرباني مي شود.  


بدنسازی

۱۳۹۲ مهر ۱۵, دوشنبه

خريد شارژ ايرانسل براي طرح هاي مختلف ايرانسل

خريد شارژ ايرانسل براي طرح هاي مختلف ايرانسل


تقريبا 80 % از مشتركين ايرانسل دوست دارند كه از طرح هاي مختلف ايرانسل براي به دست آوردن تخفيف بيشتر درهنگام مكالمه استفاده نمايند. افرادي كه از طريق اينترنت اقدام به خريد شارژ ايرانسل مي كنند بايد حتما قبل از خريد شارژ نوع طرح خود را مشخص كنند.البته شما بعد از اين كه شارژ ايرانسل را خريديد مي توانيد اقدام به انتخاب طرح هاي تخفيفي ايرانسل كنيد. اما معمولا اين روش فعال كردن طرح هاي تخفيفي با ارور مواجع هستند. اما اگر قبل از خريد شارژ ايرانسل در باكس موجود نوع طرح تخفيفي خود را مشخص كنيد به راحتي مي توانيد در مدت 1 دقيقه طرح انتخابي براي شما فعال شود.
هميشه دقت كنيد كه اگر طرح انتخابي خود را به درستي انتخاب كرده باشيد اول از طرف همان سايتي كه شارژ ايرانسل را خريده ايد يك پيامك مبني بر اين كه خط شما شارژ شده است براي شما ارسال خواهد شد و از طرف ايرانسل پيامك فعال شدن طرح انتخابي براي شما پيامك خواهد شد. دقت كنيد كه شما هرطرح تخفيفي را كه انتخاب نماييد همان هزينه از قبل تعيين شده از حساب شما كسرخواهد شد. اگر سايتي بابت يك طرح مورد نظر ازشما درخواست مبالغ بيشتركند از خريد آن شارژ خودداري كنيد. چون هر طرح تخفيفي مبلغ مشخصي دارد. 

خرید شارژ ایرانسل

درمان جوش صورت با ريشه زيتون

درمان جوش صورت با ريشه زيتون


شايد براي خيلي ازشما هم پيش آمده باشد كه براي درمان جوش صورت هركاري انجام مي دهيد اما كمترين اثر را دارد. روش هاي مختلفي وجود دارد اما هيچ كدام كارايي خيلي خوبي براي درمان جوش صورت نخواهد داشت. اما در بين تمام داروهايي كه براي جوش صورت به كار برده مي شود، استفاده از كروم طبيعي مي تواند خيلي خوب جوش صورت را درمان كند. اما كروم ماده اي است بسيارحساس كه در هرمواد غذايي موجود نمي باشد و اگرهم باشد درحد خيلي كمي است كه كارايي آنچناني براي درمان جوش نخواهد داشت. ريشه زيتون يكي از گياهاني مي باشد كه سرشار از كروم طبيعي مي باشد. اين ريشه سرشار از ويتامين اي مي باشد كه به جذب بيشتركروم كمك شاياني مي نمايد. كافي است مقداركمي از ريشه زيتون را در يك غوري بريزيد و مقداركمي آب جوش به آن اضافه كنيد و به مدت 20 دقيقه بر روي بخار دم بكشد. اين دارو را بايد به جوش هاي صورت بزنيد و بعد از 30 دقيقه با آب ولرم شستشو دهيد. اين عمل را هفته اي يك بار تكراركنيد تا مطمئن شويد كروم به خوبي جذب پوستتان شده و بتواند جوش صورت را به مرور درمان كند.  


جوش صورت

ماسك صورت شير نارگيل وعسل

ماسك صورت شير نارگيل وعسل


نارگيل از ميوه هايي است كه حاوي ويتامين هايي جهت نوسازي بافت پوست مي باشد. طبق تحقيقات ثابت شده است كه افرادي به مدت يك هفته هر روز از نارگيل استفاده كرده اند زخم هايي كه درسطح پوست داشتند با سرعت زياد ترميم شده است و اين نشان دهنده اين است كه نارگيل نسبت به بقيه ميوه ها قدرت بسيار بيشتري در ساخت بافت و سلول هاي پوست خواهد داشت.
اما اگر شير نارگيل را به صورت ماسك بر روي پوست صورت خود قراربدهيد مي تواند تاثيرات بسيار بيشتري بر روي پوست داشته باشد.
از طرف ديگراستفاده ازعسل به عنوان ماسك صورت مي تواند تاثيرقابل ملاحظه اي در زيبا شدن پوست داشته باشد. عسل مي تواند خواص نارگيل را بسياربيشتركند.
براي تهيه ماسك صورت شيرنارگيل و عسل مي توانيد چند قاشق عسل را درظرفي بريزيد يك قاشق غذاخوري شيرنارگيل را به آن اضافه كنيد و به خوبي هم بزنيد تا به خوبي مخلوط شود. اين ماسك واقعا مي تواند شما را دوباره جوان كند اما اين كار به مرورانجام شود.   
ماسک صورت

پوست تيره درمان دارد

پوست تيره درمان دارد


پوست هاي تيره بيشتر به دليل استفاده از چاي و قهوه زياد به وجود مي آيد. بعضي از افراد در مدت خيلي كوتاه پوستشان تيره شده و معمولا پزشك علت اين عارضه را مشكلات اعصاب مي دانند. اما مهترين علت كدر شدن پوست مي تواند مصرف چاي و يا قهوه باشد. كه باعث تجمع بيش از حد سم در بين بافت هاي پوست خواهد شد. اين سموم به مرور بافت هاي پوست و همچنين لايه خارجي پوست را تجزيه مي كند و كدرشدن پوست عارض مي شود. پس براي جلوگيري از همچين عارضه اي بايد مصرف چاي و يا قهوه را به حداقل برسانيد و با انجام مرتب ورزش مي توانيد از اين عارضه دوري كنيد. اما اگر پوست صورت شما كدرشده است. بهتر است كه چاي و يا قهوه را خيلي سريع قطع كنيد و با انجام ورزش هايي كه باعث تعريق زياد شود مي توانيد به مرور سم را از پوست خارج كنيد و به پوست اجازه بدهيد تا دوباره شروع به بافت سازي كند ضمنا كاكائو هم مي تواند همانند چاي و قهوه به پوست آسيب جدي وارد كند. سعي كنيد اين مواد را از برنامه غذايي خود كاملا حذف نماييد. مصرف مرتب عسل به همراه عرقيات گياهي مي تواند به شفاف شدن پوست شما كمك نمايد.   

پوست

عضله پشت بازو در برنامه بدنسازي

عضله پشت بازو در برنامه بدنسازي

عضله پشت بازو يكي از مهمترين عضلات بدن به حساب مي آيد. اين عضله مي تواند در داشتن بازوهايي حجيم به شما كمك كند و همچنين مي تواند در جا به جا كردن وزنه هاي سنگين درحركات پرس سينه هالتربه شما كمك كند. تقويت اين عضله مي تواند به صورت غيرمستقيم عملكرد ورزشكار را درتمرينات سنگين بدنسازي بالا ببرد. عضله پشت بازو نياز به تمرينات خاص و سيستم هاي خاصي دارد كه بتواند به خوبي رشد كند. از آنجايي كه ما بيشترحركاتي را كه در برنامه بدنسازي خود داريم مي تواند باعث فشار به عضله پشت بازو شود. و اگر با تمرينات اشتباه خود دوباره اين عضله را تحت فشارمستقيم بگذاريم باعث استپ رشد اين عضله خواهيم شد. حتما بايد ست ها و تكرارهاي خود را در برنامه بدنسازي به گونه اي تنظيم كنيد كه جا براي تمرينات اختصاصي اين عضله وجود داشته باشد.
عضله پشت بازو با انقباض استاتيك بهتر رشد مي كند. سعي كنيد در پايان تمرينات عضله پشت بازو از فيگور بر روي اين عضله استفاده كنيد. سعي كنيد هر روزصبح از حركات كششي براي رشد بهتر عضله پشت بازو استفاده كنيد. در برنامه بدنسازي حتما به عضله پشت بازو اهميت فراواني بدهيد.  


بدنسازی

۱۳۹۲ مهر ۱۲, جمعه

ماسک صورت

ماسک صورت


ماسک صورت یکی از راههایی است که می توانید به صورت مستقیم مواد شفابخش و یا ویتامین های ترمیم کننده را به پوست انتقال داد.
استفاده از هر ماسکی نیاز به زمان خاصی دارد،مثلا استفاده از ماسک صورت زیتون شب قبل از خواب به مدت 10 دقیقه مناسب می باشد.
یا مثلا استفاده از ماسک صورت هلو صبح ها می تواند مناسب تر باشد.همیشه سعی کنید در تهیه ماسک صورت از موادی استفاده کنید که سرشار از ویتامین و املاح باشد.سعی کنید در تهیه ماسک صورت از موادی استفاده کنید که آبرسانی به پوست بهتر و سریعتر انجام شود.
در تهیه ماسک ها هیچ وقت مواد را نپزید. و یا به شکل های دیگر استفاده نکنید.مثلا بعضی از افراد از میوه ها به عنوان ماسک صورت استفاده می کنند و میوه ها را می پزند و بعد استفاده می کنند.واین باعث می شود که خاصیت و ویتامین های میوه از بین برود.همیشه ماسک صورت میوه ایی باید به صورت خام تهیه شود.
ماسک صورت

نکات لازم قبل از مسابقات بدنسازی

نکات لازم قبل از مسابقات بدنسازی



در ورزش بدنسازی یکی از سخت ترین دوران،دوران آماده شدن برای مسابقات می باشد.در این دوران بدنسازان با انواع چربی سوزها و داروهای بدنسازی و ورزش های شدید هوازی و رژیم های سخت غذایی حجم عضلات خود را به شدت کاهش می دهند و وقتی بر روی صحنه مسابقه حاضر می شوند بدنی معمولی با صورتی رنگ پریده را خواهید دید. که هیچ گونه امتیازی هم از طرف داوران نخواهند گرفت.
همیشه سعی کنید در طول سال آنچنان رژیم غذایی خود را تنظیم کنید و همچنین ورزش های هوازی خود را به گونه ای طراحی کنید تا نیازی به رژیم های سخت و چربی سوزنداشته باشید.ورزش هوازی باید در روزهای خاصی در هفته اجرا شود.مثلا اگر شما در طول سال به آرامی قصد آماده شدن برای مسابقه را داشته باشید می توانید روزهایی که قصد تمرینات بدنسازی را ندارید از ورزش های هوازی بین 20 تا 25 دقیقه استفاده نمایید.سعی کنید تا حد امکان از چربی سوزها استفاده نکنید.چون همیشه چربی سوزها از مهمترین عوامل کاهش حجم عضله هستند.برنامه بدنسازی خود را به گونه ای طراحی کنید که همیشه با تمرینات بدنسازی ضربان قلب تقریبا بالا باشد و از ست ها و تکرار های بیشتری در برنامه بدنسازی خود استفاده کنید.

بدنسازی

۱۳۹۲ مهر ۱۰, چهارشنبه

لایه بردای طبیعی برای پوست

لایه بردای طبیعی برای پوست


خیلی از خانم ها به خاطرداشتن لک صورت و یا جوش صورت و یا به خاطرداشتن پوستی تیره و کدر به دنبال کرم هایی برای لایه برداری پوست هستند. این لایه بردارها با برداشتن یک لایه از پوست ، پوست را بسیار حساس و آسیب پذیرمی کنند و همچنان مشکلات پوستی باقی خواهند ماند. در این لایه بردارها یک لایه بردارطبیعی وجود دارد که علاوه بر قدرت لایه برداری بالایی که دارد می تواند پوست را بسیارشاداب و روشن کند. افرادی که ازاین لایه برداری استفاده می کنند تا سنین بالا پیری پوست را تجربه نمی کنند. این لایه بردار ترکیبی از لیمو ترش تازه ، عسل ، آلوئه ورا ، عرق بید مشک ، عرق گل همیشه بهارمی باشد.لایه برداری که با این ترکیب ساخته می شود می تواند پوست را بسیار صاف و نرم و لظیف کند و باعث جوانی پوست شود. این لایه بردار برعکس لایه بردارهای شیمیایی پوست را نازک و آسیب پذیر نمی کند. بلکه پوست را ترمیم می کند و به مرورمشکلات پوست را درمان می کند. پوست را از حالت کدر شدن خارج می کند و با نوسازی سلول های پوست پوستی جوان و شاداب را به شما هدیه می دهد. این لایه برداری باید حداقل هفته ای 1 باراستفاده شود.
پوست

گلوتامین شاه راه عضله سازی در بدنسازی

گلوتامین شاه راه عضله سازی در بدنسازی

گلوتامین یکی از بهترین مکمل های بدنسازی و بهترین مکمل جهت کات کردن عضلات می باشد. این مکمل با فاصله زمانی کوتاه با کافئین می تواند بهتر جذب شود. مصرف گلوتامین با روش های متفاوتی باید مصرف شود. اما در ایران همه بدنسازان چه آنهایی که می خواهند عضلات خود را کات کنند و چه آنهایی که می خواهند حجم عضلات خود را بیشترکنند به یک روش و یک میزان مصرف می کنند و این مشکل بزرگی است که باعث می شود مکمل گلوتامین را یک مکمل ضعیف می دانند در صورتی که این مکمل اگر به شکل درست و اصولی و با اهداف خاصی مصرف شود می تواند تا بی نهایت به شما عضله بدهد.
گلوتامین می تواند باعث افزایش بیشتر ترشح هورمون رشد و انسولین شود و از طرف دیگر باعث کاهش ترشح هورمون کورتیزول شود.
به همین دلیل از آنجایی که گلوتامین باعث ترشح هورمون انسولین و هورمون کورتیزول می شود پس می تواند بهترین مکمل برای بعد از تمرینات بدنسازی باشد. مصرف گلوتامین به دلیل ترشح بیشترهورمون رشد برای وعده قبل از خواب می تواند بهترین انتخاب باشد. مصرف گلوتامین قبل از ناهار باعث افزایش انرژی برای تمرینات بدنسازی خواهد شد.
به همین دلیل گلوتامین می تواند شاه راه عضله سازی در بدنسازی باشد. پس بهتر است که  از این مکمل قدرتمند درست استفاده کنید تا همواره با این مکمل در حال رشد باشید. افرادی که از گلوتامین استفاده می کنند حتما باید در طول روز مخصوصا در بین تمرینات بدنسازی آب زیاد بنوشند.


بدنسازی

خرید شارژ ایرانسل با تخفیف دوره ای

خرید شارژ ایرانسل با تخفیف دوره ای

فروشگاه شارژ ایرانسل به خاطر استقبال بی نظیر مشترکین ایرانسل از سرویس های خرید شارژ ایرانسل ،اقدام به سرویس تخفیف دوره ای نموده است.
سرویس تخفیف دوره ای برای افرادی مناسب می باشد که بالای 10000 تومان روزانه از فروشگاه شارژ ایرانسل اقدام به خرید شارژ می کنند.
با روش تخفیف شارژ ایرانسل شما می توانید با خرید هر شارژ تخفیف آن را به حساب شارژ خود اضافه کنید.تخفیف دوره ای به این صورت می باشد که با خرید شارژ اول 1 درصد تخفیف و با خرید شارژ دوم 2 درصد تخفیف و به همین شکل ادامه دارد تا به حداکثر تخفیف که 20 درصد می باشد برسید.
لازم به ذکر است خرید شارژ ایرانسل به صورت مستقیم از فروشگاه شارژ ایرانسل با تخفیف های بیشتری همراه می باشد.قبل از هر اقدامی در فروشگاه شارژ ایرانسل عضو شوید و شماره موبایلی را که همیشه شارژ می کنید(خط ایرانسل) را وارد کنید تا به عنوان پسورد شما در سایت قرار بگیرید.با انجام درست این کار می توانید از تخفیفات بی نظیر ایرانسل برخوردار شوید.توجه داشته باشید شما مبلغ هر شارژ را به صورت کامل پرداخت می کنید اما مبلغ تخفیف به شارژ شما اضافه می شود.
شارژ تخفیف قابلیت مکالمه با هر خطی را دارد و فقط محدود به ایرانسل نیست،وحتی می توانید از مقدار تخفیف خود به صورت پیامک استفاده نمایید.ویا حتی این مبلغ تخفیف را برای دوستان خود می توانید انتقال بدهید.

خرید شارژ ایرانسل