۱۳۹۴ فروردین ۲۵, سه‌شنبه

برنامه بدنسازي چربي سوز

برنامه بدنسازي چربي سوز

اين برنامه بدنسازي بيشتر براي افرادي مناسب است كه در طول روز به اندازه كافي تحرك دارند اما دوست دارند كه چربي هاي بيشتري را بسوزانند و همزمان حجم عضلات را بيشتر كنند.
در اين روش برنامه بدنسازي توصيه مي شود كه تمامي حركات را به صورت نفس بر اجرا كرده و در تكرارهاي آخر از انقباظ استاتيك به شكل درست استفاده كنيد تا همچنان رشد شما حتي بعد از تمرينات بدنسازي ادامه داشته باشد. اما بايد توجه داشته باشيد كه زماني برنامه بدنسازي شما مي تواند درست و كاملأ اصولي باشد كه با حركات قديمي به خوبي تركيب شود بهتر است قبل از طراحي برنامه بدنسازي دقيقأ مشخص كنيد كه تا 3 ماه ديگر دوست داريد چقدر پيشرفت كنيد و تا 1 سال ديگر دوست داريد چقدر پيشرفت كنيد بعد از اين كه اهداف كوتاه مدت و بلند مدت مشخص شد مي توانيد اقدام به نوشتن برنامه بدنسازي كنيد.
مثلأ اگر تصميم به چربي سوزي و عضله سازي به صورت همزمان را داريد شايد براي شما اين بهتر باشد كه يك حركت قديمي را اجرا كنيد و بدون استراحت يك حركت جديد با دستگاه اجرا كنيد و با اين روش هم بر روي حجم عضلات خود كار كنيد و هم بر روي فرم بهترعضلات كار كنيد.
البته نوشتن يك برنامه بدنسازي خوب فقط به اين پارامتر ختم نخواهد شد. بلكه بايد به درستي حركات و ست هاي خود و استراحت بين حركات و ست ها را انتخاب كنيد. شايد بهترين سيستمي كه بتوان به برنامه بدنسازي خود اضافه كنيد استفاده از سيستم سوئيسي باشد.
اين سيستم كه به تازگي در بين بدنسازان امريكايي مرسوم شده به خوبي در رشد عضلات و تفكيك آن نقش بازي مي كند. با اضافه كردن سيستم سوئيسي به برنامه بدنسازي خود مي توانيد تا حد قابل ملاحظه اي ضربان قلب خود را بالا ببريد. اين سيستم با يك حركت پايه و بدون استراحت يك حركت جديد با دستگاه و انقباظ استاتيك چند ثانيه اي در پايان حركت قابل اجرا است. و امروزه خيلي از بدنسازان براي افزايش بيشتر شدت تمرين اين سيستم را به برنامه بدنسازي خود اضافه مي كنند. بهتر است كه اول حسابي در مورد اين سيستم تحقيق كنيد و بعد از يادگيري كامل آن را به برنامه بدنسازي خود اضافه كنيد.

برنامه بدنسازی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر