۱۳۹۲ دی ۷, شنبه

شارژ ایرانسل,خرید شارژ ایرانسل

شارژ ایرانسل,خرید شارژ ایرانسل


شارژ ایرانسل

آيا شما هم براي خريد شارژ ايرانسل دچار مشكل هستيد؟

آيا براي خريد شارژ ايرانسل مجبور هستيد از منزل بيرون برويد؟

آيا دوست داريد با جديد ترين روش هاي شارژ ايرانسل در كمترين زمان آشنا شويد؟


خرید شارژ ایرانسل

امروزه فروشگاه هاي مختلفي در اينترنت وجود دارد كه مي توانيد خيلي سريع از اين فروشگاه ها شارژ ايرانسل دريافت نماييد.


اما كار كردن با اين فروشگاه ها نياز به كمي تجربه كار با اينترنت را دارد و خريد شارژ ايرانسل با كمي پيچيدگي همراه است. اما در فروشگاه شارژ ايرانسل شما به راحتي مي توانيد با چند كليك ساده اقدام به خريد شارژ كنيد.

خريد شارژ ايرانسل در فروشگاه شارژ ايرانسل آنقدر ساده است كه نياز به تجربه قبلي كار با اينترنت ندارد.


و به راحتي مي توانيد تمام كارهاي خود را از قبيل شارژ ايرانسل ، شارژ وايمكس و پرداخت قبوض آب و برق و تلفن را به راحتي و در كوتاه ترين زمان انجام بدهيد. و حتي اگر شما بخواهيد از طريق موبايل خود اقدام به خريد شارژ ايرانسل كنيد باز هم امكانات بي نظيري با توجه به مويابل شما و اينترنت كم سرعت شما طراحي شده است.
پرداخت قبوض,شارژ ایرانسل

اگر تا به امروز براي پرداخت قبوض خود مجبور به بيرون رفتن از منزل شده ايد و مجبور شده ايد كه وقت گرانبهاي خود را در ترافيک سپري كنيد. ديگر نيازي به بيرون رفتن از منزل نيست چون فروشگاه شارژ ايرانسل سرويس هاي ارزشمندي را در اختيار شما قرار مي دهد كه بتوانيد در هر ساعتي كه دوست داشته باشيد در كنار عزيزانتان تمام قبوض خود را به راحتي پرداخت كنيد.
دیگر نیازی نیست از طریق خود پردار و یا بانک اقدام به پرداخت صورت خود کنید
در هر لحظه ای از شبانه روز که اراده کنید سرویس های آنلاین در خدمت شماست
آیا دوست دارید به صورت مستقیم خط ایرانسل خود و دوستانتان را شارژ کنید؟
با شارژ مستقیم ایرانسل دوستان خود را شگفت زده کنید.انواع شارژهای شگفت انگیز و معمولی در فروشگاه شارژ ایرانسل در خدمت شماست
شارژ وایمکس ایرانسل

در فروشاه شارژ ايرانسل سرويس بي نظيري وجود دارد كه كمک مي كند ديگر هيچ وقت اينترنت شما قطع نشود.. و در هر ساعتي مي توانيد بلافاصله وايمكس ايرانسل خود را شارژ كنيد.

شارژ وایمکس ایرانسل به صورت مستقیم
ما حتي براي شما پشتيباني حرفه اي گذاشته ايم كه مي توانيد در هر ساعتي كه دوست داشته باشيد سوالات خود را بپرسيد و اگر درانجام كار با هر كدام از سيستم ها مشكل داشتيد مي توانيد با كارشناسان حرفه اي ما تماس بگيريد تا به خوبي شما را راهنمايي كنند.
شارژ ایرانسل

فروشگاه شارژ ایرانسل را صفحه اصلی مرورگر خود قرار بدهید،تا هر وقت که دوست داشته باشید در کوتاه ترین زمان بتوانید اقدام به خرید شارژ ایرانسل کنید.
در این فروشگاه ه به زودی امکانات جدیدی ارائه خواهد شد،تا مشترکین ایرانسل به راحتی بتوانند اقدام به خرید شارژ کنند.
پشتیبانی از تمام طرح های ایرانسل از طریق این فروشگاه امکان پذیر می باشد.
به زودی اقدامات بی نظیر دیگر نظیر شارژ ایرانسل با اینترنت های کم سرعت و خرید شارژ ایرانسل با موبایل و تبلت از طریق این فروشگاه ارائه خواهد شد.
قرعه کشی هفتگی در ازای خرید شارژ ایرانسل و یا پرداخت قبوض و یا شارژ وایمکس ایرانسل از طریق این فروشگاه ارائه خواهد شد.
شاید شما برنده جایزه ویژه فروشگاه ما باشید

خرید شارژ ایرانسل

فروشگاه شارژ ایرانسل با 5 سال سابقه کار در خدمت شما می باشد
در هر لحظه ای که بخواهید تمامی عملیات بانکی شما از طریق این فروشگاه انجام خواهد شد.
پس دیگر نگران شارژ وایمکس ایرانسل و یا پرداخت قبوض و یا شارژ ایرانسل خود نباشید.
فروشگاه شارژ ایرانسل به آسایش شما می اندیشد

پوست زیبا با مصرف قارچ

پوست زیبا با مصرف قارچ

پوست جوان زیبا و شاداب یعنی رساندن همه ویتامین ها و املاح یه صورت طبیعی برای بدن می باشد. در این بین قارچ با داشتن بالاترین منبع آهن و اسید فولیك می تواند یكی از بزرگ ترین منابع تامین آهن و اسید فولیك باشد. اگر پوست صورت شما هم چروك و دچار پیری زودرس شده است توصیه می شود 3 بار در هفته از قارچ استفاده كنید. آهن موجود در گوشت قرمز قدرت جذب پایین تری نسبت به قارچ دارد.افرادی كه در طول روز زیاد در معرض هوای آلوده هستند بیشتر به كمبود اسید فولیك دچار می شوند. و افرادی كه برای مدت 2 ماه كمبود اسید فولیك داشته باشند خیلی سریع پیر شدن پوست را تجربه خواهند كرد.
به همین دلیل افرادی كه هفته ای 3 بار قارچ مصرف كنند. این كمبود اسید فولیك كه از طریق هوای آلوده ایجاد شده است تامین خواهد شد و پوست انعطاف پذیری خود را از دست نخواهد داد. مصرف قارچ به صورت سرخ شده می تواند اسید فولیك موجود را از بین یرد. پس سعی كنید قارچ را به صورت آب پز و یا بخار پز استفاده نمایید تا اسید فولیك موجود در آن حفظ شود. حتی افرادی هم كه از سیگار استفاده می كنند برای جبران اسید فولیك باید از قارچ استفاده كنند. اما اگر به هر دلیل پوست صورت شما انعطاف پذیری خود را از دست داد. نگران نباشید شما هم می توانید با مصرف قارچ دوباره پوست صورت خود را جوان و شاداب كنید.

پوست

۱۳۹۲ دی ۶, جمعه

با چند مكمل بدنسازی پیشرفته آشنا شوید.

با چند مكمل بدنسازی پیشرفته آشنا شوید.
مكمل های بدنسازی برای بدنسازان حرفه ای می تواند بسیار مفید باشد. اما باید خیلی مراقب باشید تا از مكمل های بدنسازی اصلی استفاده كنید.
مكمل های بدنسازی اگر به تنهایی مصرف شوند آنچنان كارایی خوبی از خود نشان نخواهند داد. به همین دلیل اگر قصد استفاده از مكمل ها را دارید حتما باید آنها را از جاهای معتبر تهیه نمایید. كراتین یكی از مكمل های قوی و چند كاره می باشد كه هم در زمان حجم سازی كارایی دارد و هم در زمان كات كردن عضلات . اما كراتین به تنهایی نمی تواند در افزایش حجم عضله شما كارایی داشته باشد. بهترین منبع تغذیه كننده كراتین گلوتامین می باشد. گلوتامین می تواند باعث جذب بیشتر و بهتر كراتین شده و حتی گلوتامین هم با وجود كراتین می تواند عملكرد بهتری را از خود نشان بدهد. اما كراتین و گلوتامین جذب آمینو اسیدها را در بدن به شدت بالا می برند. به همین دلیل یكی از مكمل هایی كه به خوبی می تواند باعث رشد عضلات شما در كنار كراتین و گلوتامین شود مصرف آمینو BCAA می باشد. این آمینو می تواند به واسطه مصرف كراتین و گلوتامین باعث رشد بهتر عضلات شود پس برای به دست آوردن عضلات قویتر بهتر است كه كراتین و گلوتامین و آمینو  BCAA را با هم مصرف كنید. البته نباید حتما در یك زمان مصرف شود. می توانید با برنامه ریزی درست در طول روز از این مكمل های بدنسازی با روشی هوشمند بهرمند شوید. 

بدنسازی

۱۳۹۲ دی ۲, دوشنبه

شاداب شدن پوست تكنیك های خاصی دارد.

شاداب شدن پوست تكنیك های خاصی دارد.


پوست شاداب با تكنیك های خاصی به  وجود می آید. اگر پوست شما تیره هست و یا اگر می خواهید چند درجه پوست خود را شاداب تر و روشن تر كنید باید فرمول های خاصی را بدانید. در دنیای امروزه همه نوع تبلیغی برای جوان شدن و شاداب شدن پوست وجود دارد. اما آیا می دانید هر محصولی كه برای زیبایی پوست كه باشد اگر دارای مواد شیمیایی باشد می تواند پوست را حتی خراب تر هم بكند؟ پس اگر می خواهید پوستی شاداب و خوش رنگ داشته باشید به دنبال داروهای مختلف نباشید. بهترین متخصص شما میوه ها و سبزیجات و گیاهان دارویی می باشد كه خیلی از افراد از آن بی اطلاع هستند تمامی میوه ها و سبزیجات دارای آنزیم ها و سرشار از ویتامین هایی هستند كه با مصرف درست آنها می توانید هر پوستی را دوباره سازی كنید.
شاید برای شما هم عجیب باشد كه چرا داروهای گران قیمت نمی توانند در زیبا سازی پوست نقش داشته باشند اما میوه ها و سبزیجات تا این اندازه در زیبا سازی پوست نقش دارند!



در جواب باید گفت داروهای مختلف به خاطر داشتن مواد نگهدارنده نمی توانند در جوان و زیبا سازی پوست نقشی داشته باشند. اما ویتامین ها ‌با آنزیم ها و مواد شستشو دهنده ای كه در آنها می باشد می تواند بسیار قوی باشد.
حتما توجه داشته باشید میوه ها و سبزیجات از دود سیگار و قلیان بسیار حساس می باشند. آنزیم های سازنده موجود در میوه ها می توانند به راحتی با بوی  دود سیگار و قلیان اكسید شوند. وقتی كه می خواهید از میوه ها به شكل ماسك بر روی صورت استفاده كنید باید حتما سعی كنید در فضایی باشید كه هوای تمیز داشته باشد. چون میوه ها بسیار حساس می باشند و ممكن است قبل از این كه آنزیم های میوه بتوانند كارایی خودشان را نشان بدهند اكسید شوند.
در طول روز سعی كنید از آب چندین سبزیجات با هم استفاده كنید. وقتی كه آب چند سبزی را با هم تركیب می كنید آنزیم های موجود در آنها بسیار قوی تر خواهند شد. اگر این نكات به خوبی رعایت شود مطمئن باشید به هیچ دارویی برای زیبا سازی پوست نیازی نخواهید داشت.   

پوست

بدنسازی به همراه تكنیك های پیشرفته


بدنسازی به همراه تكنیك های پیشرفته




بدنسازی دارای تكنیك های می باشد كه اگر به درستی به كار گرفته شود می تواند در كوتاه مدت شما را به نتایجی برساند كه ممكن است یك فرد معمولی در مدت زمان طولانی تری به آن نتایج برسد.
همیشه به یاد داشته باشید تمرینات اصولی می تواند به شما عضلات پیشرفته تر را هدیه بدهد. خیلی از اساتید بدنسازی اولین اصول را در پیشرفت بدنسازی تغذیه پر پروتئین می دانند. اما واقعیت این است پروتئین آنچنان تاثیری در رشد عضلات شما نخواهد داشت. و فاكتوری كه رشد عضلات شما را تضمین می كند تمرینات اصولی و استفاده هوشمندانه از سیستم های پیشرفته تمرینی می باشد. خیلی از بدنسازان تمام حواس و تمركز خود را صرف تغذیه و مكمل بدنسازی می كنند و همیشه از این موضوع گله مند هستند كه عضلاتشان به سختی رشد می كند. اما اگر به جای تمركز كردن به تغذیه و مكمل های بدنسازی ، تمركز خود را بر روی سیستم های پیشرفته و شدتی تمرینی قرار بدهید به راحتی می توانید سایز عضلات خود را آنچنان بالا ببرید كه خودتان هم شگفت زده خواهید شد. طبق تحقیقاتی كه بر روی تعداد زیادی از ورزشكاران رشته بدنسازی انجام شد. مشخص شد عاملی كه باعث استپ وزنی و حجم عضلات می شود  در واقع مقاوم شدن بدن در مقابل تمرینات و وزنه خواهد شد. به همین دلیل اگر ورزشكار از سیستم های پیشرفته و تركیب آنها با هم استفاده كند می تواند همیشه در مسیر پیشرفت باشد.

بدنسازی


حتی می توانید با روش ها و فرمول های خاص مرتب پیشرفت خود را اندازه بگیرید. همیشه به یاد داشته باشید كه تغذیه دومین فاكتور در رشد عضلات می باشد. آن هم رژیم غذایی كه در هر وعده دارای پروتئین ، كربوهیدرات و  ویتامین و چربی باشد. اما خیلی از ورزشكاران از رژیم هایی با پروتئین خیلی بالا و چربی خیلی پایین استفاده می كنند كه در واقع هم به كلیه های خود آسیب می رسانند و هم مقدار پروتئین اضافی به شكل چربی در بدن ذخیره خواهد شد.
سومین عامل در رشد عضلات شما استراحت كافی می باشد. حتما باید ساعت 11 بخوابید و 8 ساعت را به استرحت كامل بپردازید. حتما قبل از خواب باید از یك نوشیدنی پروتئینی بسیار عالی استفاده كنید تا زمانی كه در حال استراحت هستید بدن شروع به ساختن عضلات شما كند.همیشه به یاد داشته باشید كه تا حد امكان از مصرف مكمل های بدنسازی دوری كنید. مكمل های بدنسازی فقط برای ورزشكاران سطح حرفه ای می تواند مفید باشد. ورزشكاران سطح مبتدی و سطح متوسط به هیچ عنوان به مكمل های بدنسازی نیازی نخواهند داشت و اگر از مكمل های بدنسازی استفاده كنند در واقع بدنشان برای ساختن پروتئین و دیگر مواد مغذی به تنهایی به مشكل برخواهد خورد.

بدنسازی


ضمنا مكمل های بدنسازی به هیچ عنوان در ورزشكاران مبتدی و متوسط به خوبی جذب عضلات نخواهد شد. مكمل های بدنسازی فقط و فقط برای بدنسازان حرفه ای طراحی شده است كه با تمرینات بسیار سنگینی كه انجام می دهند به خوبی جذب عضلات خواهد شد. با رعایت به این نكات می توانید همیشه در مسیر پیشرفت و رشد عضلات باشید. بدون اینكه بخواهید به دنبال داروها و یا مكمل های بدنسازی بروید.  

بدنسازی

۱۳۹۲ آذر ۲۶, سه‌شنبه

بدنسازی بدون كراتین

بدنسازی بدون كراتین

بدنسازی ورزشی است كه هر چقدر در آن از مواد مصنوعی كمتر استفاده شود. به همان اندازه می تواند عضلاتی با كیفیت را به شما هدیه دهد.
كراتین یك مكمل خیلی خوب برای بدنسازی می باشد. اما این مكمل در عین خوب بودن دارای عوارض فراوانی می باشد. امروزه روزنامه ها و مجلات ورزشی در مورد كارایی كراتین در ورزش و مخصوصا بدنسازی مقالات زیادی می نویسند اما خیلی كم در مورد عوارض خطرناك این مكمل صحبت می شود. خیلی از كمپانی های تولید كننده كراتین از ذكر عوارض كراتین جلوگیری می كنند و می خواهند همچنان كراتین در ذهن ورزشكاران یك مكمل محبوب و طبیعی و عاری از عوارض باشد. اما واقعیت این است كه كراتین می تواند باعث فشار بسیار زیاد به كبد و كلیه شود. طبق تحقیقات به عمل آمده  ورزشكارنی كه برای مدت طولانی از كراتین استفاده می كنند با مشكلات كلیوی مواجع شده اند كه دلیل آن هم فشار بسیار زیاد و دفع بسیار زیاد سم از طریق كلیه می باشد.


اما همان كمپانی های تولید كننده كراتین با تبلیغات دروغین طوری در ذهن ورزشكاران جا انداخته اند كه ورزشكاران و مخصوصا بدنسازان فكر می كنند كه بدون كراتین بدنسازی بی تاثیر می باشد. اما اگر می خواهید در ورزش بدنسازی به عضلاتی با كیفیت دست یابید توصیه می شود كه كراتین را از برنامه بدنسازی خود حذف كنید. چون گذشته ازعوارض كراتین ، كراتین با جذب آب و نمك در بین عضلات باعث به وجود آمدن عضلاتی بی كیفیت و آبدار خواهد شد. بدن شما ممكن است خیلی سریع به كراتین عادت كند و در همچین مواقعی رشد شما روز به روز كمتر و كمتر خواهد شد.


البته شما از هر مكمل و یا داروی بدنسازی استفاده كنید بدن شما در مقابل مكمل ها و یا داروها مقاوم خواهد شد و شما چاره ای ندارید جز این كه از مكمل های قویتری استفاده كنید كه باز هم بعد از مدتی بدن شما به آن مكمل عادت خواهد كرد. پس تا حد امكان مصرف مكمل های بدنسازی را محدود كنید و در عوض با تغذیه سالم و شوك دادن به موقع به عضلات همیشه در مسیر پیشرفت باشید.

بدنسازی

تغذیه سالم مساوی است با پوست سالم

تغذیه سالم مساوی است با پوست سالم


تغذیه نقش اساسی را در رشد و بازسازی سلول های پوست بازی می کند.اگر شما هر مشکل پوستی را که داشته باشید به تغذیه شما مربوط می شود.
اگر یاد بگیرید که مشکل پوستی شما مثل لک،کک و مک،جوش،چین و چروک بر اثر مصرف چه غذاهایی به وجود آمده،مطمعنا می توانید با تغییر رژیم غذایی مشکل پوست خود را برطرف کنید.اما اگر بتوانید به صورت کامل رژیم غذایی خود را عوض کنید می توانید به پوستی جوان و شاداب دست یابید.
به این منظور شما باید در طول روز از آب؛آب میوه،جوانه ها بیشتر استفاده کنید.


با این روش سلول های پوستی شما شستشو خواهند شد.واین می تواند پوست را دوباره باز سازی کند.همیشه به یاد داشته باشید که دشمن شماره یک شما غذاهای آماده و سرخ کرده می باشد.این نوع غذا ها حاوی مواد نگهدارنده و سم زیاد می باشند که می تواند باعث مرگ سلول های پوست شود.اگر می خواهید در مدت 3ماه پوست شما بسیار جوان و شاداب شود که حتی تا سنین بالا خبری از چین و چروک بر روی پوست نباشد توصیه می شود که از غذا های طبیعی استفاده کنید.

مصرف روزی 3 قاشق جوانه گندم تازه و مصرف جوانه نخود می تواند دوباره سلول های پوست را نوسازی کند.مصرف روزی 3 لیوان شربت عسل با آب پرتقال می تواند به راحتی لک های پوست را از بین ببرد.پس اگر مبتلا به هر مشکل پوستی که هستید اول توصیه می شود که برنامه غذایی خود را برسی کنید و در مرحله بعد به پزشک مراجعه کنید.خیلی از افراد با قویترین کرم های جوان کننده و شاداب کننده پوست نتوانسته اند حتی کوچکترین تغییری را در پوست خود ایجاد کنند.برای این که این افراد از غذاهایی استفاده می کنند که باعث فاسد شدن پوست می شود.استفاده از غذاهایی مانند غذاهای آماده و سرخ شده می توانند روز به روز پوست شما را خراب تر و ویران تر کنند.استفاده از گیاهان دارویی وحشی هفته ای یک بار می تواند باعث زیبا شدن پوست شود.

پوست

۱۳۹۲ آذر ۲۵, دوشنبه

بدنسازی و سیستم ها

بدنسازی و سیستم ها
استفاده از سیستم های جداگانه تمرینی برای هر عضله باعث پیشرفت سریع شما در بدنسازی خواهد شد.باید بدانید که هر عضله با چه سیستمی بهتر واکنش نشان می دهد.با پیدا کردن سیستم ها و واکنش های عضله می توانید در بدنسازی به موفقیت های بزرگی دست یابید

بدنسازی

کرم جوان کننده پوست

کرم جوان کننده پوست

اگر می خواهید از کرم های جوان کننده پوست استفاده کنید.حتما باید هفته ای یک بار استفاده نمایید.کرم های جوان کننده پوست به خاطر داشتن کلاژن نباید هر روز استفاده شود.چون ممکن است باعث خراب شدن پوست شود.

پوست

پوست درخت بید

پوست درخت بید



طبق تحقیقات اخیر مصرف پوست درخت بید یک بار در هفته با معده پر باعث رقیق شدن خون و خون رسانی بهتر به پوست می شود.که این می تواند باعث روشن شدن و شاداب شدن پوست شود.

پوست

تنقلات در بدنسازی

تنقلات در بدنسازی

چیپس و پفک می تواند باعث کم خونی ورزشکاران رشته بدنسازی شود.بدنسازانی که از چیپس و پفک استفاده می کنند همیشه از کمبود انرژی گله مند هستند.تا حد امکان از این نوع تنقلات به دور باشید و در عوض به منابع عالی پروتئین و کربوهیترات مراجع کنید.

بدنسازی

پوست زیبا

پوست زیبا


اگر پوست صورت شما دارای چین و چروک فراوان می باشد،توصیه می شود که هقته ای 3 بار سفیده تخم مرغ استفاده کنید.این کار باعث می شود پوست صورت شما همیشه صاف و جوان بماند.
  پوست

روغن کنجد

روغن کنجد


روغن کنجد دارای ویتامین ها و املاح فراوان می باشد،که با وجود داشتن اسید های ضروری می تواند باعث پیشرفت شما در ورزش بدنسازی شود.
روغن کنجد می تواند باعث کات کردن بهتر عضلات شود.سعی کنید روزی 5 قاشق مربا خوری از این روغن معجزه اسا را بعد از تمرینات بدنسازی استفاده کنید.

بدنسازی

۱۳۹۲ آذر ۱۷, یکشنبه

بدنسازی با ویتامین ای

بدنسازی با ویتامین ای



بدنسازی ورزشی است كه با تغذیه درست می تواند باعث افزازیش حجم عضله شود. بدنسازی یكی از ورزش های ارزشمندی است كه كمك می كند در دوران سالخوردگی همچنان مانند دروان جوانی شاداب و پرانرژی باشید.
 در ورزش بدنسازی تمام ویتامین ها و مینرال ها می توانند در رشد عضله دخالت داشته باشند. ویتامین ها و مینرال ها معمولا به صورت غیر مستقیم در رشد عضله دخالت دارند. طبق تحقیقات اخیر ویتامین ای می تواند خیلی سریع باعث رشد بیشتر عضلات شود.  ویتامین ای می تواند باعث افزایش هورمون های رشد و افزایش ترشح هورمون تستوسترون شود. ویتامین ای  در واقع سلطان ویتامین ها در ورزش بدنسازی می باشد. حتی این ویتامین شگفت انگیز می تواند باعث افزایش انرژی ورزشكار از طریق سوزاندن چربی های اضافی بدن شود. ویتامین ای اگر در وعده های بعد از تمرین مصرف شود می تواند از ایجاد آسیب دیدگی عضله جلوگیری كند و ریكاوری عضلات بهتر انجام می شود. ویتامین ای باید به شكل طبیعی استفاه شود تا بهترین اثرات را ایجاد كند  ویتامین ای مصنوعی به خوبی جذب عضلات نمی شود و به همین دلیل ممكن است باعث جلوگیری  از جدب ویتامین ای طبیعی شود. بهترین منبع ویتامین ای استفاده از جوانه گندم و عسل می باشد. هم عسل و هم جوانه گندم از منابع عالی ویتامین ای می باشد. كنجد هم در ردیف سوم قرار دارد كه یكی از منابع خیلی خوب برای جذب ویتامین ای می باشد. كنجد گذشته از این كه دارای ویتامین ای فراوان می باشد حتی دارای پروتئین و چربی های مخصوص برای ساخت عضلات می باشد. سعی كنید برای این كه از منابع خیلی خوب ویتامین ای بهرمند شوید بعد از تمرینات بدنسازی از یك محلول خیلی قوی برای جذب ویتامین ای استفاده كنید. می توانید یك لیوان آب و دو قاشق پودر جوانه گندم و یك قاشق غذاخوری عسل و یك قاشق غذاخوری كنجد را با هم مخلوط كنید و بعد از تمرینات بدنسازی بنوشید. این محلول سرشار از ویتامین ای می باشد كه خیلی سریع جذب عضله شده و می تواند هم باعث افزایش حجم عضله شود و هم می تواند  باعث تفكیک عضله شود. از دیگر منابع طبیعی ویتامین ای مصرف خرما می باشد كه باید 1 ساعت قبل از تمرینات بدنسازی و قبل از خواب استفاده كنید با انجام درست این كار می توانید منابع عالی ویتامین ای را در اختیار بگیرید. امروزه تبلیغات بسیار زیادی  درباره قرص های ویتامین ای انجام می شود. سعی كنید به این تبلیغات دروغین توجه ای نكنید چون ویتامین های مصنوعی خیلی كم جذب بدن می شود كه نمی تواند تاثیر خوبی در رشد عضله داشته باشد. مصرف شیر نارگیل در وعده صبحانه می تواند باعث افزایش انرژی در تمرینات بدنسازی شود. شیر نارگیل هم یكی از منابع عالی جذب ویتامین ای می باشد. البته شیر نارگیل به خاطر این كه دارای روغن های مفید هم می باشد ممكن است قدرت جذب بالاتری هم داشته باشد. همیشه سعی كنید برای پیشرفت در ورزش بدنسازی از ویتامین ها و پروتئین ها به صورت طبیعی استفاده كنید تا قدرت جذب بالاتری را تجربه كنید.
ورزش بدنسازی نیازی به هیچ دارو و یا مكمل ندارد. فقط كافی است كمی اطلاعات خود را در زمینه تغذیه و مكمل های بدنسازی بالا ببرید تا به راحتی بتوانید به مواد با كیفیت برای رشد بیشتر عضله دست پیدا كنید.   

بدنسازی

۱۳۹۲ آذر ۱۵, جمعه

پوست روشن با مصرف ماهی

پوست روشن با مصرف ماهی

پوست روشن و شاداب با مصرف 3 بار در هفته ماهی به راحتی امكان پذیرا ست. ماهی سرشار از روغن های سازنده پوست و انواع آنزیم های جوان كننده پوست می باشد. از آنجایی كه خانم ها از انواع محصولات آرایشی استفاده می كنند همیشه بیشترین مشكلات پوستی را نسبت به آقایان دارند. انواع كرم های سفید كننده پوست و كرم های ضد آفتاب می تواند باعث ایجاد تغییر و یا كشته شدن سلول های پوست شود. كه در چنین حالتی پوست شادابی و طراوت خود را از دست خواهد داد. به همین دلیل مصرف ماهی می تواند به ترمیم این سلول های آسیب دیده كمك كند و یا می تواند باعث ایجاد سلول های جوان و شاداب برای پوست شود. خیلی از افراد می دانند كه ماهی چقدر می تواند برای زیبایی و طروات پوست موثر باشد اما ماهی را به صورت سرخ كرده استفاده می كنند كه هیچ فایده ای برای پوست نخواهدداشت. چون وقتی كه ماهی سرخ شود آنزیم ها و روغن های سازنده پوست را از دست خواهد داد و هیچ فایده ای برای بدن و یا پوست نخواهد داشت. ماهی یا باید بخار پز شود و یا به صورت كباب شده استفاده شود. مصرف كپسول های روغن امگا 3 به جای ماهی به هیچ عنوان نمی تواند جایگزین ماهی شود. و آنچنان تاثیری برای شادابی و روشن شدن پوست نخواهد داشت پس اگر دوست دارید در مدت كوتاهی پوست خود را روشن ، با طراوات و زیبا كنید. توصیه می شود 3 بار در هفته از ماهی به شكل بخارپز و یا كباب شده استفاده كنید. از مصرف چای نیم ساعت قبل از ماهی و 3 ساعت بعد از صرف ماهی خودداری كنید. چای و یا قهوه به خاطر داشتن كافئین می تواند اثر مفید ماهی را خیلی كمتر كند. پس بهتر است در زمان هایی كه از ماهی جهت شاداب شدن و سالم شدن پوست استفاده می كنید از مصرف قهوه و یا چای خودداری كنید. 1 ساعت بعد از صرف ماهی سعی كنید حتما به مدت 3 ساعت استرحت كنید. چون آنزیم های موجود در ماهی زمانی كه شما در حال استراحت باشید در بدن شما فعال خواهد شد. با رعایت كردن به این نكات و مصرف درست ماهی. همیشه پوست خود را شاداب و زیبا نگهدارید.

پوست

بدنسازی ترفندهای خاص خودش را دارد

بدنسازی ترفندهای خاص خودش را دارد

بدنسازی ورزشی است كه اگر در مورد آن اطلاعات كافی نداشته باشید. مطمعنا نمی توانید به بدن زیبایی دست یابید. ورزش بدنسازی دارای فرمول های پیچیده  و سیستم های پیچیده تمرینی می باشد. كه با كوچک ترین اشتباه ممكن است رشد عضلات شما متوقف شود. از آنجایی كه ورزشكار مجبور است كه در طول هفته با وزنه های سنگین سركار داشته باشد. پس این می تواند احتمال دل سرد شدن و بی انگیزه بودن ورزشكار از بدنسازی را دچار شود. پس باید قبل از این كه ورزشكار دچار بی انگیزه بودن شود. با فرمول هایی كه می تواند خیلی سریع عضلات ورزشكار را پرورش بدهد استفاده كنیم. در بدنسازی سنتی همه عضلات بدن را فقط با یك سیستم تمرین می دهند و در این روش بدنسازی كار كردن عضلات به سختی با این روش تمرین كردن از خود واكنش نشان می دهند در همچین مواقعی ورزشكار ممكن است چندین ماه به سختی ورزش كند تا بتواند عضلات خود را در حد خیلی كم بسازد. اما در بدنسازی نوین برای هر عضله سیستم تمرین خاصی در نظر گرفته می شود كه ورزشكار می تواند با انجام درست این تمرینات در مدت چند هفته عضلات خود را به خوبی پرورش بدهد. ما روزانه خیلی از ورزشكاران رشته بدنسازی را می بینیم كه از این ورزش كنارگیری می كنند و خوشان هم از علت آن با خبر نیستند. و طبق تحقیقات به عمل آمده مشخص شده است كه این ورزشكاران به دلیل تمرینات سنگین و سخت خود دچار تمرین زدگی و بی انگیزه بودن می شوند. خیلی دیگر هم از دلایل تمرین زدگی می تواند نتیجه نگرفتن از تمرینات بدنسازی باشد. كه بعد از مدتی ورزشكار هم ممكن است تمرینات بدنسازی خود را كنار بگذارد. عادت كردن بدن به تمرینات بدنسازی باز هم یكی از مشكلاتی است كه خیلی از ورزشكاران با آن درگیر هستند و از علت آن بی خبرهستند. و برای رهایی از این مشكل به سراغ هورمون های بدنسازی می روند. و با این هورمون ها چند كیلویی به وزن بدن خود اضافه می كنند و باز هم بعد از مدتی با مشكل استپ عضله مواجع می شوند. راه درست جلوگیری از همچین مشكلاتی آن است كه مرتب سیستم ها و فرمول های تمرینی وتغذیه خود را تغییر بدهید. مشكل بعدی ورزشكاران رشته بدنسازی این است كه همیشه با یك وزنه ثابت تمرین می كنند و این می تواند باعث جلوگیری از ترشح هورمون های عضله ساز شود برای جلوگیری از كاهش هورمون های عضله ساز بدن باید در باشگاه مرتب با وزنه ها بازی كنید و مقدار وزنه را از سبك به سنگین و از سنگین به سبك تغییر بدهید. این باعث افزایش بهتر حجم عضلات خواهد شد. استفاده سریع از نوشیدنی های پروتئین بلافاصله بعد از تمرین باعث جلوگیری از رشد عضله و ترشح هورمون رشد خواهد شد.
بنابراین سعی كنید بعد از تمرین فقط از یك نوشیدنی شیرین كه فقط گلوكز باشد استفاده كنید و بعد از 20 دقیقه می توانید از محلول های  پروتئینی خود استفاده كنید. با این كار پروتئین صد درصد جذب عضله خواهد شد و می تواند باعث ترشح بیشتر هورمون رشد شود. پس قبل از این كه تمرینات بدنسازی خود را شروع كنید باید ترفندهای بدنسازی را یاد بگیرید تا بتوانید در كمترین زمان و با كمترین تلاش صاحب بدنی زیبا و عضلانی شوید.       

بدنسازی

۱۳۹۲ آذر ۱۰, یکشنبه

عدس و پیر شدن پوست

عدس و پیر شدن پوست


عدس خیلی سریع می تواند در فرد مصرف كننده باعث دلشوره و استرس شود. عدس با این كه سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی می باشد. اما از طرف دیگر می تواند باعث پیر شدن پوست شود. عدس می تواند هورمون های بدن را دستكاری كند و به همین دلیل افراد مصرف كننده احساس افسردگی می كنند. در بدن انسان هورمونی برای جوان سازی پوست وجود دارد (  هورمون رشد) این هورمون كمک می كند كه پوست تا سنین بالا طراوت و شادابی خود را از دست ندهد. . این هورمون در زمانی كه شما خواب هستید ترشح می كند و اجازه نمی دهد كه شما به پیری پوست دچار شوید اما عدس می تواند مانع از ترشح این هورمون جوان ساز پوست شود. چون عدس دارای آنزیم های فراوانی می باشد كه هنوز به روشنی معلوم نشده است كه كدام آنزیم موجود در عدس باعث پیری پوست می شود اما اگر خواهان جوانی و زیبایی پوست هستید سعی كنید در ماه یك بار یا دوبار بیشتر از عدس استفاده نكنید. پیشنهاد می شود اگر از عدس استفاده كردید حتما بعد از صرف عدس چند عدد خرما با مقداری گردو و بادام خام مصرف كنید این كار تا حدودی از كارایی آنزیم های تخریب كننده پوست در عدس جلوگیری می كند. پیشنهاد می شود افرادی كه دچار افسردگی هستند جدا از مصرف عدس و یا جوانه عدس خودداری كنند چون می تواند در عرض 3 ساعت باعث افسردگی و استرس فراوان شود. باید در مصرف مواد غذایی خیلی دقت كرد. چون خیلی از مواد غذایی هستند كه می تواند اثر منفی بر روی پوست داشته باشد.  
پوست

ناگفته های بدنسازی

ناگفته های بدنسازی

در ورزش بدنسازی فرمول ها و اسرار زیادی وجود دارد كه بخشی از این روش ها همچنان در بدنسازی مخفی مانده است. و خیلی از روش ها هم كشف شد. اما همچنان ورزشكاران رشته بدنسازی به آنها اعتقاد ندارند و همچنان روش های قدیمی خود را دنبال می كنند. در مورد تغذیه بدنسازی نیازی به مصرف خیلی زیاد پروتئین نیست و نیازی هم به مصرف زیاد پروتئین های حیوانی نیست. چون پروتئین های حیوانی درسته خیلی كامل هستند اما دارای چربی های زیاد می باشند كه می تواند باعث بد فرم شدن بدن شود. اما مصرف پروتئین های گیاهی از آنجایی كه كامل نیست زیاد مورد استفاده قرار نمی گیرد. پروتئین های گیاهی دارای پایین ترین درصد چربی می باشند. اما اگر قصد استفاده از پروتئین های گیاهی را دارید توصیه می شود كه چندین پروتئین گیاهی را با هم تركیب كنید تا به منبع بسیار خوبی از پروتئین دست پیدا كنید.
اما در مورد تمرینات بدنسازی باید بگویم كه تمام روش هایی كه در ایران در مورد تمرینات بدنسازی قرار می گیرید تقریبا قدیمی شده است و آنچنان كارایی خوبی برای ساخت عضلات را ندارد. استفاده از تركیب چندین سیستم در برنامه بدنسازی می تواند باعث رشد بهتر و بیشتر عضلات شود. مثلا اگر قصد افزایش قدرت را داشته باشید سیستم حركت توقف می تواند برای شما خیلی عالی باشد. اما در مورد مكمل های بدنسازی باید بگویم مكمل های بدنسازی هم باید با اصول خاصی مصرف شود. مصرف مكمل های بدنسازی باید بسیار كوتاه باشد و به هیچ عنوان از یك مارک خاص برای مدت زمان زیادی استفاده نكنید.

بدنسازی

۱۳۹۲ آذر ۶, چهارشنبه

هشدار: تداخل مكمل های بدنسازی را جدی بگیرید

هشدار: تداخل مكمل های بدنسازی را جدی بگیرید



تركیب اشتباه مكمل های بدنسازی توسط مربیان بدنسازی و فروشندگان باعث شده است كه خیلی از ورزشكاران رشته بدنسازی به جای رشد دادن عضلات خود یک مرتبه با افت شدید عضله مواجه شده اند. مربیان بدنسازی قبل از این كه بخواهند مكمل های بدنسازی را به شاگردان خود تجویز كنند نیاز هست كه از علم مكمل ها و تركیبات آنها به اندازه كافی اطلاع داشته باشند. ورزشكاران زیادی قبل از مسابقه به خاطر كم شدن  آب بدن كه به خاطر تداخل مكمل های بدنسازی می باشد از هوش می روند. خیلی از ورزشكاران در حین تمرینات با دل دردهای شدید تهوه رو به رو می شوند كه باعث ادامه ندادن تمرینات و حتی باعث بستری شدن ورزشكار خواهد شد. اگر دوست دارید بدانید كه چه مكمل هایی می تواند باعث تقویت دیگر مكمل های بدنسازی شود. باید از یك پزشك زیبایی اندام كمك بگیرید تا با تركیب كردن چندین مكمل به شما كمك كند كه بتوانید در مدت كوتاهی بدن خود را تغییر بدهید.


اگر قصد شركت در مسابقات بدنسازی را دارید. وضعیت برای شما خیلی حساس تر می باشد و نیاز دارید كه در كنار مكمل های حجم دهنده از چربی سوزها هم استفاده كنید. كوچكترین اشتباه در تركیب مكمل ها جهت كات دار كردن عضلات می تواند باعث كاهش خط و خطوط عضله شود و ممكن است تمام زحمات شما را برای پیروزی در مسابقه به حدر بدهد. 

بدنسازی

تعداد روزهای تمرین در برنامه بدنسازی

تعداد روزهای تمرین در برنامه بدنسازی


این سوال خیلی از ورزشكاران مبتدی و حرفه ای می باشد كه چند روز تمرین در هفته برای پرورش عضلات مناسب می باشد. اما تعداد روزهای تمرین برای هر فرد و با هر سابقه تمرینی و حتی افرادی كه از مكمل های بدنسازی استفاده می كنند كاملا متفاوت می باشد. اگر دوست دارید عضلات خیلی خوب و دركوتاه مدت رشد خوبی داشته باشند. توصیه می شود عضلات بزرگ بدن را در یک روز جداگانه تمرین بدهید. اما از آنجایی كه عضلات كوچک بدن نیاز به فشار كم و تعداد بیشتری در روزهای هفته دارد توصیه می شود این عضلات در یک روز جداگانه تمرین بدهید.



خیلی از ورزشكاران 7 روز هفته را به انجام تمرینات بدنسازی می پردازند و حتی افرادی دیگر 7 روز هفته را به همراه چند جلسه تمرینی اضافی را به برنامه بدنسازی خود اضافه می كنند. این نوع برنامه ریزی فقط باعث تلف شدن وقت و كاهش دادن حجم عضله ای كه با زحمت و هزینه فراوان به دست آورده اید می شود. پس عضله هم به استراحت كافی نیاز دارد تا شروع به رشد كردن كند. طبق تحقیقات به عمل آمده مشخص شده است ورزشكارانی كه 3 روز در هفته با شدت بالا تمرین كرده اند توانسته اند به حجم عضلانی بهتری نسبت به افرادی كه در طول هفته مرتب مشغول به تمرین هستند را به دست بیاورند. تقسیم عضلات كوچک و وبزرگ و افزایش شدت تمرینات و كاهش زمان تمرین و روزهای تمرین می تواند برنامه بدنسازی شما را بسیار پرقدرت و كارآمدتر كند.    

برنامه بدنسازی

۱۳۹۲ آذر ۵, سه‌شنبه

ترفندهای برنامه بدنسازی

ترفندهای برنامه بدنسازی

در برنامه بدنسازی ترفندهایی وجود دارد كه می تواند باعث پیشرفت سریع شما در این ورزش شود. استفاده درست و به موقع از سیستم های تمرینی و این كه دقیقا بدانید كه هر سیستم با كدام یك از عضلات شما بهتر هماهنگ می شود و عضلات با كدام یك از سیستم ها بیشتر واكنش نشان می دهد. باید قبل از طراحی برنامه بدنسازی خود دقیقا مشخص كنید كه چه هدفی را در ورزش بدنسازی دنبال می كنید. چون با تعیین كردن هدف شماست كه سیستم ها و ست و تكراها و حتی استراحت كردن بین ست ها مشخص می شود. اگر قسمتی از عضلات شما از بقیه ضعیف تر است می توانید به آن عضله توجه بیشتری كنید و ست ها و تكرارهای بیشتری را برای آن عضله ضعیف در نظر بگیرید. در طراحی برنامه تمرینی باید برای عضلات ضعیف یك روز تمرینی جداگانه در نظر بگیرید. با گنجاندن حركات خاص عضله ضعیف را در حد خیلی خوب تحت فشار قرار بدهید. اگر عضلات شما پرورش یافته است اما از كیفیت خوبی برخوردار نیست می توانید با اضافه كردن سیستم تمركزی شكل و فرم عضله را بهتر كنید و بعد از مدتی عضله تفكیك تر می شود. پس برنامه بدنسازی می تواند نقش بسیار مهمی را در ساخت عضلات شما بازی كند. و می توانید اول بدن خود را به خوبی ارزیابی كنید و بعد از آن می توانید شروع به طراحی برنامه بدنسازی خود كنید. 

برنامه بدنسازی

عوارض قرص دیانابول در بدنسازی

عوارض قرص دیانابول در بدنسازی

داروهای بدنسازی می توانند برای سلامتی ورزشكاران بسیار مضر باشند و در كوتاه مدت می تواند مشكلات بی شماری را برای ورزشكاران به وجود بیاورد. داروهایی نظیر دیانابول كه هم باعث افزایش قدرت می شود و هم باعث افزایش حجم عضلانی به صورت موقت می باشد. امروزه در بین ورزشكاران به شدت استفاده می شود. اما حجم و قدرتی را كه این دارو به وجود می آورد بعد از قطع مصرف دوباره از دست خواهد رفت. داروی دیانابول در 7 روز اول می تواند سلول های كبد و كلیه را از بین ببرد و با ادامه مصرف می تواند باعث نابودی كبد و كلیه شود. بدنسازانی كه از این قبیل داروها استفاده می كنند به عوارضی همچون افزایش فشار خون و افسردگی و پرخاشگری دچار می شوند. قرص دیانابول از داروهایی است كه ورزشكاران اگر برای مدت 6 یا 8 هفته استفاده كنند ممكن است دچار تشنج شوند. اگر خواهان به دست آوردن عضلات پرورش یافته و قدرت خیلی خوب هستید لطفا مصرف داروهای خطرناك را كنار بگذارید. چون تا وقتی كه از این قبیل داروهای مرگبار استفاده می كنید عضلات شما و قدرت شما نگهداشته خواهد شد. و با قطع مصرف این داروها همه چیز از دست خواهد رفت. اما اگر با تمرین اصولی و تغذیه مناسب به عضلات زیبایی برسید. این حالت همیشه برای شما ماندگار خواهد شد. و از سلامت خوبی برخوردار خواهید شد. اگر می خواهید در ورزش بدنسازی در كنار سلامتی بدن زیبایی هم داشته باشید. این كار فقط و فقط با یك ورزش سالم و تغذیه مناسب امكان پذیر است.

بدنسازی

۱۳۹۲ آذر ۴, دوشنبه

علل ایجاد چروک پوست و راههای درمان

علل ایجاد چروک پوست و راههای درمان


چروک پوست اولین نشانه های پیری پوست می باشد.اما امروزه خانمها و آقایان جوان هم دچار چروک بر روی پوست و مخصوصا پوست صورت می شوند.پزشکان علت این عارضه را اعصبانیت و افسردگی میدانند.اما بجز اعصبانیت عوامل دیگری هم در چروک پوست نقش دارند.
مثلا افرادی که در طول روز سه فنجان چای می نوشند زودتر از بقیه به پیری پوست دچار می شوند.افرادی که به مدت طولانی در فضای بسته مثل خانه هستند.افرادی که خیلی از مواد شوینده استفاده می کنند.معمولا زودتر از بقیه به پیری پوست دچار می شوند.طبق تحقیقات به عمل آمده خانم ها خیلی سریعتر از آقایان به پیری پوست دچار می شوند.
خوردن بیشتر از دو بار در هفته شکلات هم می تواند روند پیری پوست را سریعتر کند.با رعایت کردن این نکات می توانید تا حد قابل قبولی از پیر شدن پوست جلوگیری نمایید.اما اگر به پیری پوست دچار شده اید توصیه می شود هر روز صبح به مدت 10 دقیقه ورزش های مخصوص صورت را انجام بدهید.
تا عضلات صورتتان قویتر شوند.روزی 3 لیوان آب هویچ با عسل بنوشید.

برای پاک شدن بدن از آلودگی ها توصیه می شود هفته ای 2 بار با جوشانده گیاهی حمام کنید.گیاهانی نظیر:گل گاوزبان،گل سرخ،گل بهارنارنج.حمام با این گیاهان می تواند به مرور چروک پوست را درمان کند.
روزی 3 لیوان شربت گلاب مصرف شود.این کار باعث می شود که سم و آلودگی که باعث چروک پوست شده است از بین برود.و پوست شروع به نفس کشیدن کند.
مصرف روزی یک لیوان شیر و خرما هم می توانید دوباره عضلات صورت را تقویت کنید.

پوست

حرکات کششی در برنامه بدنسازی

حرکات کششی در برنامه بدنسازی


خیلی از ورزشکاران فکر می کنند که فقط با داشتن برنامه بدنسازی می توانند خیلی سریع در بدنسازی به اهداف خود برسند.اما در برنامه بدنسازی نکات ریزی وجود دارد که اگر در برنامه بدنسازی به درستی رعایت نشود می تواند به شکست شما منجر شود.
یکی از این نکات ریز حرکات کششی می باشد.حرکات کششی یکی از مهمترین قسمت های بدنسازی می باشد که خیلی از ورزشکاران حرکات کششی را نادیده می گیرند.اما حرکات کششی به ساخت عضلات شما بسیار کمک می کند.اگرشما از بهترین برنامه تمرینی و بهترین سیستم های تمرینی استفاده می کنید.اما ازحرکات کششی مناسب استفاده نکنید عضلات شما نمی توانند برای یک تمرین سنگین اماده شوند.و ممکن است با ساعت ها تمرین سخت کمترین دم عضلانی را تجربه کنید.پس اگر خواهان عضله بیشتر و پیشرفت بهتر در برنامه بدنسازی هستید توصیه می شود از حرکات کششی در زمان های قبل تمرین،در حین تمرین و بعد از تمرین استفاده نمایید.


حتی اگر قبل از تمرین و در حین تمرین از حرکات کششی استفاده نمایید به خاطر کاهش اسید لاکتیک کمتر دچار سوزش عضله خواهید شد.اما استفاده از حرکات کششی بعد از تمرینات بدنسازی می تواند باعث ریکاوری بهتر عضلات شود.
ورزش های کششی باعث می شود که فیبر های عضلانی بهتر تحت فشار قرار بگیرند.پس متوجه شدیم که نکات بسیار ریزی می تواند برنامه بدنسازی را بسیار موثرتر کند.که یکی از این نکات حرکات کششی می باشد.

برنامه بدنسازی

مصرف غذاهای سرخ شده در بدنسازی

مصرف غذاهای سرخ شده در بدنسازی


آیا میدانید دشمن شماره یک شما در ورزش بدنسازی مصرف غذاهای سرخ شده می باشد؟
غذاهای سرخ شده از ترشح هورمون های عضله ساز جلوگیری می کند.اشتباه خیلی بزرگی که ورزشکاران رشته بدنسازی مرتکب می شوند این است که وقتی در دوران افزایش وزن و حجم عضله هستند در حد خیلی وحشتناک از غذاهای سرخ شده استفاده میکنند.

با این کار هم هورمون های عضله ساز بدن کم کار می شوند و هم معده برای تجزیه کردن این غذاهای سنگین مجبور است اضافه کاری داشته باشد.این افراد وقتی که صبح از خواب بیدار می شوند احساس بی انرژی بودن و خواب الودگی می کنند.در همچین شرایطی دیگر انرژی کافی برای تمرینات بدنسازی نخواهد ماند.احساس خستگی در بین تمرینات و همچنین جلوگیری از دم عضلانی از دیگر عوارض غذاهای سرخ شده می باشد.

ورزشکارانی که خیلی از غذاهای سرخ شده استفاده می کنند دم عضلات را تجربه نخواهند کرد.افرادی که از این گونه غذاها استفاده می کنند عضلات به مرور انعطاف پذیری خود را از دست خواهند داد.وممکن است با هر تمرین سنگین و یا وزنه سنگین دچار گرفتگی ،درد و یا آسیب دیدگی عضلانی شوند.
در ورزش بدنسازی باید به تغذیه خیلی اهمیت بدهید،چون فقط با غذاهای سالم و کم چرب شما می توانید در حد خیلی عالی عضلات خود را بسازید.
اگر دوست دارید در ورزش بدنسازی به مراحل عالی برسید می توانید با مصرف غذاهای کم حجم در طول روز در مسیر پیشرفت باشید.

 بدنسازی

۱۳۹۲ آذر ۲, شنبه

درمان جوش سرسیاه پوست

درمان جوش سرسیاه پوست

پوست می تواند به آب و هوای مختلف و یا به نور آفتاب و بعضی مواد غذایی شدیدا حساس شود. معمولا حساسیت های پوستی به شكل جوش سرسیاه و قرمز شدن پوست ظاهر می شود. اما امروزه جوش سرسیاه در بین خانم ها خیلی شایع شده است و طبق تحقیقات علت  این عارضه استفاده از نور آفتاب می باشد. اما جوش صورت در بین مردان خیلی كم دیده می شود. چون پوست خانم ها بسیار نازک تر و حساس تر از آقایان می باشد. از دیگر عوارض جوش سرسیاه استفاده مداوم از ضد آفتاب ها می باشد. اما برای درمان جوش صورت باید به سراغ راههایی برای درمان جوش های سرسیاه پوست باشید كه از هیچ تركیب شیمیایی در آن استفاده نشده باشد. بهترین روش درمانی كه می توانید برای درمان جوش های سرسیاه پوست استفاده كنید. می توانید از شلغم استفاده كنید. شلغم برای درمان همه نوع جوش به كار برده می شود. اما اگر می خواهید جوش های سرسیاه را از بین ببرید می توانید هفته ای 3 بار شلغم مصرف كنید. استفاده از آب غلیظ شده شلغم بر روی جوش های  سرسیاه باعث درمان سریعتر این جوش ها خواهد شد. برای درمان بهتر جوش صورت می توانید از آب سبزیجات استفاده كنید با این كار بافت های پوست تمیزتر شده و می تواند هم جوش سرسیاه را درمان كند و هم می تواند برای انواع مشكلات پوستی مناسب باشد. چون استفاده از لوازم آرایشی باعث ذخیره سم در بافت های پوست خواهد شد.  

پوست

هورمون رشد در برنامه بدنسازی

هورمون رشد در برنامه بدنسازی


با افزایش ترشح هورمون رشد می توانید خیلی سریع عضلات خود را بزرگ كنید و چربی های بدن خود را كمتر كنید. ترشح بیشتر هورمون رشد فقط از طریق درست تمرین كردن و استفاده از سیستم های خاصی امكان پذیر می باشد.
هورمون رشد یكی از مهمترین قسمت های عضله سازی در بدن شما می باشد. طراحی خود سرانه برنامه بدنسازی و یا تمرینات اشتباه حتی می تواند ترشح این هورمون قدرتمند را در بدن مختل كند. اگر مدت خیلی زیادی است كه رشد عضلات شما متوقف شده است. باید قبل از هر كاری برنامه بدنسازی خود را چک كنید و بعد به سراغ برنامه غذای و مكمل های بدنسازی بروید. اگر علم طراحی برنامه بدنسازی را داشته باشید. به راحتی می توانید روز به روز ترشح این هورمون را افزایش بدهید. و بعد از مدتی شاهد عضلات زیبای خود باشید. اما از آنجایی كه بیش از نیمی از ورزشكاران رشته بدنسازی علم تمرین را بلد نیستند. این هورمون قدرتمند را مختل می كنند. و برای رشد دادن عضلات خود به داروهای خطرناک پناه می برند. كه بعد از مدتی با مشكلات فراوانی رو به رو می شوند. اگر دوست دارید كه متوجه بشوید كه آیا تمرینات بدنسازی خود را درست انجام می دهید یا نه، و هورمون رشد خود را به خوبی آزاد می كنید یا نه. می توانید از طریق دم كردن عضلات بعد از تمرینات بدنسازی به این مهم پی ببرید. برای ترشح قابل قبول این هورمون در بدن باید از ست ها با تكرار بالا و متوسط استفاده كنید. و باتوجه به سابقه ورزش خود مرتب سیستم های قوی تمرینی را با همدیگر جایگزین كنید.

برنامه بدنسازی

۱۳۹۲ آبان ۲۸, سه‌شنبه

گلابی سلول های مرده پوست را بر می دارد

گلابی سلول های مرده پوست را بر می دارد


آیا شما هم دچار پوستی كدر هستید؟ كدر شدن پوست بر اثر مرگ سلول های پوست  ایجاد می شود. خیلی از خانمها به دنبال راهی برای برداشتن این سلول های مرده هستند تا بتوانند پوست را دوباره روشن و شاداب كنند. اما این داروهای شیمیایی به هیچ عنوان سلول های مرده پوست را بر نمی دارند و حتی ممكن است باعث عوارض دیگری در پوست شود. به همین منظور ما یك روش طبیعی و بسیار جالب را به شما معرفی می كنیم تا بتوانید در كوتاه ترین زمان بدون هیچ ماده شیمیایی بتوانید سلول های مرده پوست را بردارید و دوباره زیبایی پوست شما نمایان شود. گلابی یكی از راه های طبیعی برای برداشتن سلول های مرده پوست می باشد. در گلابی موادی وجود دارد كه می تواند سلول های مرده پوست را بر دارد و سلول های آسیب دیده پوست را دوباره ترمیم كند. این میوه زیبا كننده پوست را هیچ وقت دست كم نگیرید. گلابی دارای انواع ویتامین ها می باشد و هم دارای آنزیم هایی می باشد كه با قدرت فراوان سلول های مرده پوست را بر خواهند داشت. گلابی را شما می توانید به چندین روش استفاده كنید. می توانید روزی 1 یا 2 عدد گلابی مصرف كنید. و یا می توانید گلابی را رنده كرده و بر روی پوست صورت خود قرار بدهید و بعد از یك ساعت آن را با آب سرد بشویید. و همچنین می توانید گلابی را خرد كرده و خشك كنید و روزانه مثل چای دم كنید و بنوشید. اما در هر شراطی حتما هفته ایی دو بار گلابی را رنده كرده و بر روی پوست صورت خود قرار بدهید. برای این كه متوجه بشوید كه سلول های پوستتان در حال جایگزینی هست یا نه می توانید هر روز پوست صورت خود را به دقت نگاه كنید. اگر احساس كردید كه پوست صورتتان شاداب تر و سفید تر شده است این می تواند نشانه برداشتن سلول های مرده پوست باشد.
گلابی حتی خاصیت پاک كنندگی بسیار بالایی دارد. اگر زیاد از لوازم آرایشی استفاده می كنید سعی كنید پوست صورت خود را با صابون انار به خوبی بشویید و بعد از ماسك گلابی استفاده كنید. این كار باعث می شود كه سم موجود در لوازم آرایشی نتواند سلول های پوست را از بین ببرد.
اگر دوست دارید كه به صورت كامل از خواص گلابی در جهت زیبایی بهرمند شوید هر روز پوست صورت خود را با جوشانده گلابی شستشو بدهید. این كار هم چربی های اضافی پوست را از بین می برد و هم می تواند خستگی چهره را درمان كند. گلابی میوه ای است كه می تواند كمك كند كه تا سنین خیلی بالا همچنان طروت و شادابی پوست خود را داشته باشید.     

پوست

برنامه بدنسازی نوین تنها راه رشد سریع

برنامه بدنسازی نوین تنها راه رشد سریع


در بدنسازی سنتی همیشه تعداد تكرارها ثابت می باشد. یعنی برنامه بدنسازی فردی كه قصد كات كردن عضلات را داشته باشد با برنامه فردی كه قصد افزایش حجم عضلات را داشته باشد تقریبا یكسان است. بدن های بی تناسب با عضلات پف كرده حاصل برنامه اشتباه و قدیمی بدنسازی می باشد. وقتی ورزشكاربه مدت طولانی با استپ وزنی مواجع می شود. تنها راه این مشكل را مربیان بدنسازی استفاده از داروهای بدنسازی می دانند. و بعد از مدتی فرد ورزشكار چند كیلویی وزن بی كیفیت به خاطر مصرف داروهای بدنسازی به دست می آورد و دوباره به نقطه استپ وزنی می رسد. این مشكل همیشه در بدنسازی قدیمی وجود داشته و خواهد داشت. اما در بدنسازی نوین. ورزشكاری كه به نقطه استپ وزنی می رسد در واقع این حالت نشان دهنده عادت كردن بدن به برنامه بدنسازی می باشد. در این حالت یك برنامه 6 هفته ای با 8 سیستم خاص جهت شوك دادن به عضلات می تواند فرد ورزشكار را بدون مصرف استروئیدها از استپ وزنی و حجمی به راحتی خارج كند. در بدنسازی سنتی مربیان معتقدند كه ورزشكار باید به مدت 2 یا 3 ماه با یك برنامه بدنسازی مشخص تمرین كند.اما در بدنسازی نوین برنامه هر ورزشكار باید 2 هفته یك بار تغییركند. یعنی هم سیستم تمرینی باید عوض شود و هم برنامه تمرین. در بدنسازی نوین ورزشكار خیلی سریع از تمرینات خود نتیجه می گیرد و همیشه در حال ساختن عضلاتی با كمترین درصد چربی می باشد. اما در بدنسازی سنتی ورزشكار در دوران حجم با درصد بسیار زیادی چربی در ناحیه پهلو و شكم مواجع می شود. طبق تحقیقات به عمل آمده  ورزشكارانی كه از برنامه های نوین بدنسازی استفاده می كنند. بسیار كمتر از ورزشكاران سنتی نیاز به مكمل های بدنسازی خواهند داشت. در برنامه بدنسازی به سبك نوین همیشه از تركیب چندین سیستم برای تحت فشار قرار دادن یك عضله در زوایای مختلف و همچنین تحت فشار قرار دادن تمام فیبرهای عضلانی استفاده می شود. در بدنسازی به سبك قدیم. یك برنامه با یك سیستم برای كل عضلات بدن در نظر گرفته می شود.
پس نتیجه می گیریم كه برای رشد سریع عضلات و همچنین جلوگیری از هزینه های اضافی برای خرید مكمل ها و داروهای بدنسازی ، بدنسازی نوین برای هر ورزشكار ضروری می باشد.     

برنامه بدنسازی

۱۳۹۲ آبان ۲۳, پنجشنبه

درمان سریع حساسیت پوست

درمان سریع حساسیت پوست

حساسیت پوست یكی از آزار دهنده ترین بیماری های پوستی می باشد. در همچین مواقعی پوست قرمز شده و با خارش و یا درد همراه می باشد.
حساسیت های پوستی می تواند علل مختلفی داشته باشد. مثلا ممكن است شما به داروهای گیاهی حساسیت داشته باشید. و با قطع كردن آن بلافاصله حساسیت پوست برطرف شود. اما گاهی وقتها شما علت حسایت را نمی دانید و با مصرف داروهای شیمیایی فقط می توانید برای مدت كوتاهی این بیماری را سركوب كنید. حساسیت های پوستی اگر به صورت طولانی ایجاد شود و درمان نشود می تواند پوست را دو رنگ كند. و یا می تواند باعث ایجاد لک بر روی پوست شود. اگر به حساسیت های پوستی دچار هستید و علت حساسیت را نمی دانید پس لطفا با رعایت كردن این نكات در مدت 2 هفته خود را از شر این بیماری خطرناک و آزار دهنده نجات بدهید.
اولین كاری كه باید انجام بدهید این است كه از رژیم غذایی خود شروع كنید. بهترین راه این است كه مصرف همه غذاهای سرخ شده را از برنامه غذایی خود حذف كنید. و از غذاهای خام و یا آب پز استفاده كنید. سعی كنید مصرف قند و شكر و كلا شیرینی جات را از برنامه غذایی خود حذف كنید وجایگزین آن از عسل و یا خرما استفاده كنید. در این مدت 2 هفته از میوه ها زیاد استفاده كنید. البته باید انگور و خربزه را از میوه های مصرفی حذف كنید. چون طبق تحقیقات اخیر این دو میوه شدیدا باعث ایجاد حساسیت و مخصوصا حساسیت های پوست خواهد شد. سعی كنید در این دوره روزی 10 تا 12 لیوان آب خنک در طول روز بنوشید. به جای مصرف صبحانه صبح ها از شربت عسل استفاده كنید. و عصرها به جای مصرف عصرانه از یك لیوان آب سیب و یك قاشق غذاخوری عسل استفاده كنید. در این مدت 2 هفته تمام غذاهای حیوانی را از برنامه خود حذف كنید و به جای آن از غذاهای گیاهی استفاده كنید. از ورزش هایی كه شدیدا باعث عرق كردن می شود استفاده كنید تا سم ذخیره شده در بافت پوست از طریق عرق كردن از بدن دفع شود. در این مدت 2 هفته تا حد امكان سعی شود در هوای سالم زندگی كنید. شب ها قبل از خواب از میوه هایی مانند طالبی و یا هندوانه استفاده كنید تا حساسیت پوست درمان شود. اگر این نكات را به خوبی رعایت كنید در مدت 2 هفته حساسیت پوست شما برای همیشه درمان خواهد شد. و نیازی به مصرف داروهای شیمیایی برای سركوب كردن حساسیت پوست را نخواهید داشت.    

پوست

تعداد ست ها در برنامه بدنسازی

تعداد ست ها در برنامه بدنسازی

تعیین دقیق مقدار ست در برنامه بدنسازی یكی از مهمترین قسمت های طراحی برنامه بدنسازی می باشد. این كه شما چه اهدافی را در بدنسازی جستجو می كنید. مستقیما با تعداد ست های شما در برنامه بدنسازی در ارتباط است. اگر قصد ساخت عضلات را با كیفیت خیلی خوب دارید حتما باید از ست های بیشتری در برنامه بدنسازی خود استفاده كنید. خیلی از مربیان بدنسازی بدون كوچک ترین اطلاعی در مورد علم تمرین بدنسازی شروع به طراحی برنامه های تمرینی می كنند كه درهمچین مواقعی ورزشكار به دلیل نتایج كم از ورزش بدنسازی دلسرد می شود. در واقع برنامه نویسی برای افراد سطح مبتدی یا متوسط و یا پیشرفته بسیار متفاوت می باشد . هر چقدر در مراحل عالی تری قرار داشته باشید برنامه بدنسازی از نظر تعداد ست ها و سیستم ها سخت تر خواهد شد. اما به طور كلی اگر قصد دارید بیشتر عضله بسازید باید از ست های بیشتری در برنامه بدنسازی خود استفاده كنید.
طبق تحقیقات افرادی كه در مدت 6 هفته از ست های بیشتری در برنامه بدنسازی خود استفاده كرده اند توانسته اند عضلات بیشتری را در این مدت بسازند. و افرادی كه از ست های كمتر استفاده كرده اند با درصد خیلی كمی عضله مواجع شده اند. پس در هر سطح تمرینی كه قرار دارید سعی كنید به مقدار مناسبی تعداد ست های خود را افزایش بدهید. چون افزایش تعداد ست ها یعنی افزایش بیشتر فیبرهای عضلانی و در نتیجه ساختن بیشتر عضلات. استفاده از سیستم هایی كه شما را محدود به 1 ست و یا 2 ست می كند اگر از فشار مضاعفی برخوردار باشد می تواند مناسب باشد. اما اگر قصد دارید عضلات خود را كات تر كنید. در همچین مواقعی ست های زیاد برای شما مناسب نیست. و شما باید از ترفند دیگری در برنامه بدنسازی خود استفاده كنید. مثلا باید از سیستم هایی استفاده كنید كه با تعداد خیلی كمی از ست ها بتوانید فشار زیادی را به عضله وارد كنید و همچنین ضربان قلب خود را در حد متوسط بالا ببرید. استفاده از ست های خیلی طولانی كه باعث می شود شما ساعت ها وقت خود را در باشگاه سپری كنید به هیچ عنوان مناسب نمی باشد. و حتی می تواند باعث كاهش حجم عضلات به واسطه ترشح هورمون كورتیزول شود. پس باید در مدت 40 دقیقه عضلات خود را به طور اصولی تحت تمرین قرار بدهید. تا همیشه در مسیر پیشرفت باشید و هیچ وقت دچار تمرین زدگی نشوید.

برنامه بدنسازی

۱۳۹۲ آبان ۲۰, دوشنبه

پوست مرغ باعث ایجاد لک صورت می شود

پوست مرغ باعث ایجاد لک صورت می شود
امروزه لک پوست به یكی از بزرگ ترین مشكلات پوستی تبدیل شده است كه خیلی از افراد جامعه با این مشكل رو به رو هستند. طبق تحقیقات یكی از عواملی كه باعث لک پوست می شود مصرف پوست مرغ می باشد. كه این از طریق هورمون هایی كه به مرغ ها تزریق می شود به وجود می آید طبق تحقیقات انجام شده بیشتر هورمون ها در قسمت پوست مرغ ذخیره می شود كه با مصرف كردن آن كبد دچار اختلال شده و این باعث ایجاد لک بر روی پوست خواهد شد. البته گوشت مرغ هم به میزان قابل توجهی ازاین هورمون های خطرناك را در خود ذخیره می كند. اما قسمت پوست مرغ دارای فراوان ترین هورمون های تزریق شده می باشد پوست مرغ همچنین باعث عوارض دیگری مانند موهای زائد در قسمت های مختلف بدن خواهد شد. اما بهترین راه برای كم شدن عوارض هورمون ها در گوشت مرغ و پوست آن. استفاده از آب پیاز می باشد.
توصیه می شود به مدت 1 ساعت گوشت مرغ را در آب پیاز قراربدهید تا هورمون های ذخیره شده در آن از بین برود. افرادی كه خواهان پوستی جوان و زیبا هستند باید تا حد امكان از داروهای شیمیایی و حتی مواد شیمیایی به دور باشند. چون مواد شیمیایی می تواند در مدت كوتاهی باعث پیری زودرس پوست شود. پس تا حد امكان مواد گیاهی را جایگزین مواد شیمیایی كنید. تا همواره دارای پوستی جوان و شاداب باشید.

پوست

چربي سوز در برنامه بدنسازي

چربي سوز در برنامه بدنسازي

مصرف چربي سوز در بدنسازي رابطه كاملا مستقيم با برنامه بدنسازي شما دارد. خيلي از ورزشكاران براي كاهش چربي هاي اضافه بدن شروع به مصرف چربي سوزها مي كنند و از آنجايي كه برنامه بدنسازي جهت كاهش چربي بدن تنظيم نشده است. چربي سوز كمترين كارايي و اثر را از خود نشان خواهد داد. افرادي كه قصد استفاده از چربي سوزها را دارند بايد حتما برنامه بدنسازي خود را جهت چربي سوزي تنظيم كنند. برنامه اي كه بايد در جهت اثرگذاري بهتر و بيشتر چربي سوز طراحي شود بايد از سيستم هايي تشكيل شده باشد كه در تمرينات ضربان قلب در حد متوسط بالا برود. به طور مثال سيستم سوپرست هم  يك سيستم براي كات كردن بيشتر عضلات مي باشد و هم يك سيستم جهت شوک دادن به عضلات در جهت رشد بيشتر عضلات مي باشد. اين سيستم بايد به گونه اي در برنامه بدنسازي گنجانده شود كه باعث كات شدن بيشتر عضلات و چربي سوزي بيشتر شود. اگر قصد استفاده از سيستم سوپرست جهت كات عضلات را داريد بايد دو عضله را با دو حركت متفاوت بدون استراحت تمرين بدهيد. كه اين كار باعث افزايش بيشتر ضربان قلب و كات كردن بيشتر عضلات خواهد شد. اما همين سيستم در جهت شوك دادن به عضلات مي تواند كارايي داشته باشد. جهت شوک دادن به عضلات بايد يك عضله را با دو حركت متفاوت بدون استراحت تمرين داد. با اين سيستم مي توانيد به عضلات شوک وارد كنيد. پس خيلي مهم است كه بدانيد از چه سيستمي و در جهت چه هدفي در برنامه بدنسازي خود استفاده مي كنيد. حتي تعداد ست ها و تعداد تكرارها و همچنين مقدار وزنه اي كه انتخاب مي كنيد مي تواند در رسيدن به هدف شما بسيار مهم باشد.
از استفاده كردن از برنامه بدنسازي همگاني كه در خيلي از باشگاه ها وجود دارد جدا خودداري كنيد. يا از استفاده كردن از برنامه هاي قهرمانان بدنسازي جدا خودداري كنيد چون اين برنامه ها فقط مخصوص آن قهرمان مي باشد كه قبلا به سايز دلخواه خود رسيده است. حتي برنامه بدنسازي افرادي كه از مكمل هاي بدنسازي استفاده مي كنند با برنامه بدنسازي افرادي كه به صورت طبيعي ورزش مي كنند بسيار متفاوت مي باشد.   

برنامه بدنسازی

۱۳۹۲ آبان ۱۷, جمعه

اشعه موبایل باعث چروك پوست می شود

اشعه موبایل باعث چروك پوست می شود

اشعه موبایل می تواند به بافت پوست نفوذ كرده و باعث مرگ سلول های پوست شود. اشعه موبایل عوارض فراوانی برای كل بدن دارد اما طبق تحقیقات پوست به موبایل آسیب پذیرتر می باشد و می تواند چین و چروك پوست را بسیار بیشتر كند. افرادی كه خیلی با موبایل صحبت می كنند افرادی هستند رنگ پریده و دارای چین و چروك و لک فراوان بر روی پوست.
سعی كنید برای داشتن پوستی سالم تا حد امكان از استفاده كردن از موبایل خودداری كنید. اما اگر به ناچار از موبایل استفاده می كنید. به شما توصیه می شود كه از مصرف سیب هم به صورت مالشی و هم به صورت خوراكی غافل نشوید. سیب می تواند تا حدی از مرگ سلول های پوست جلوگیری كند. سیب دارای ویتامین ها و آنزیم های فراوانی برای جلوگیری از آسیب رساندن موبایل به سلول های پوستی می باشد.
اگر در هنگام مكالمه با موبایل احساس سوزش در پوست خود كردید و یا احساس درد خفیف در قسمت گوش كردید. این می تواند اولین اخطار به شما در جهت مرگ سلول های پوست باشد. افرادی كه زیاد با موبایل صحبت می كنند به مرور پوستشان فاسد می شود و این حالت به صورت پوسته پوسته شدن پوست و ایجاد لک و كک و مک فراوان بر روی پوست می باشد. در همچین حالتی پوست انعطاف پذیری خود را از دست خواهد داد. داشتن پوستی جوان و شاداب و زیبا تنها با یک زندگی سالم و ساده امكان پذیر است. زندگی به دور از اشعه موبایل و به دور از دود و آلودگی هوا و همچنین به دور از غذاهای سرخ كرده و آماده . 

پوست

فواید انگور در بدنسازی

فواید انگور در بدنسازی

انگور یكی از میوه های مورد علاقه بدنسازان می باشد. این میوه سرشار از قند های زود جذب می باشد. انگور سرشار از ویتامین ها می باشد. انگور تنها ترین میوه ای است كه هم در زمان قبل از تمرینات بدنسازایی كارایی دارد و هم در زمان بعد از تمرینات بدنسازی.
انگور قند فراوانی دارد كه به راحتی جذب بدن شده و در كمترین زمان باعث تولید انرژی خواهد شد. در برنامه بدنسازی خود سعی كنید 1 ساعت قبل از تمرین 1 لیوان آب انگور تازه را به همراه 5 گرم كراتین بنوشید و دقیقا بعد از تمرین هم 1 لیوان آب انگور را به همراه 5 گرم كراتین مصرف كنید. با این روش شما هیچ وقت دچار كمبود انرژی در تمرینات بدنسازی خود نخواهید شد.
انگور میوه ای است كه می تواند جذب غذا و مكمل ها را در بدن بالا ببرد. وقتی شما كراتین را به همراه آب انگور مصرف می كنید این باعث می شود كه شما كراتینی را كه مصرف كرده اید به خوبی جذب بدن شود. از این رو انگور می تواند در ورزش بدنسازی خیلی با اهمیت باشد چون هم اثرگذاری مكمل های بدنسازی را به شدت زیاد می كند و هم می تواند باعث انرژی فراوان و ریكاوری بهتر عضلات شود. افرادی كه دچار دیابت هستند به هیچ عنوان نباید از انگور و یا آب انگور استفاده كنند. چون انگور قند خون را به شدت بالا خواهد برد. 

بدنسازی

۱۳۹۲ آبان ۱۵, چهارشنبه

كافئین و برنامه بدنسازی

كافئین و برنامه بدنسازی

كافئین موادی است كه می تواند از طریق سوزاندن چربی های بدن سبب افزایش انرژی شود. در داخل نوشابه های انرژی زا مقادیر بسیار بالایی كافئین وجود دارد. و به همین دلیل ورزشکاران در تمرینات بدنسازی خود می توانند بسیار پر انرژی ظاهر شوند. اما زمان درست نوشابه های انرژی زا نیم ساعت قبل از تمرینات بدنسازی می باشد. اما خیلی از ورزشكاران در هنگام تمرینات بدنسازی خود از نوشابه های انرژی زا استفاده می كنند. كه با این كارعملا برنامه بدنسازی خود را كم اثر می كنند. اگر دوست دارید از برنامه بدنسازی خود بهترین نتیجه را بگیرید توصیه می كنیم كه در هنگام تمرینات فقط از آب خالی استفاده نمایید.چون وقتی شما در حال تمرین هستید در واقع در حال تحریك هورمون های عضله ساز خود جهت رشد بیشتر عضله و افزایش بیشتر قدرت هستید. اما اگر از نوشابه های حاوی كافئین استفاده كنید در واقع كافئین باعث جلوگیری ازترشح این هورمون های عضله ساز خواهد شد. و اینجاست كه برنامه بدنسازی شما كم اثر خواهد شد. تنها زمانی كه شما مجاز به مصرف كافئین می باشید دقیقا نیم ساعت قبل از تمرینات بدنسازی می باشد.

برنامه بدنسازی

اسكراپ ها خطرناك برای پوست

اسكراپ ها خطرناك برای پوست


اسكراپ هایی مانند اسكراپ قهوه ، زردآلو، اینها می توانند باعث ایجاد لک های قهوه ای بر روی پوست صورت شوند. اسكراپ ها از مواد شیمیایی ساخته می شوند كه باعث آسیب رساندن به پوست و در نتیجه ایجاد لک و كک و مک بر روی پوست صورت خواهد شد. اسكراپ ها برعكس آنچه كه در مجلات مختلف تبلیغ می شود می تواند باعث ایجاد اسید لاكتیك در بافت پوست شود كه این می تواند پوست را به مرور از بین ببرد.عوارضی كه اسكراپ ها از خود بر جای می گذارند تقریبا غیر قابل جبران می باشد. از آنجایی كه این اسكراپ ها از مواد بسیار خطرناک تهیه می شود می تواند لایه نازک پوست را هم از بین ببرد.
اما شما می توانید خودتان اسكراپ طبیعی از میوه ها بسازید كه می تواند پوست صورت شما را چند برابر زیبا تر و جوان تر كند.
برای تهیه اسكراپ جوان كننده و ویتامینه پوست: مقداری زردآلو را به صورت ریز درآورید مقدار كمی موز و مقدار كمی سیب را به صورت ریز درآورید و به همراه مقدار خیلی كمی آب در مخلوط كن بریزید و بعد از مخلوط شدن می توانید از این اسكراپ طبیعی استفاده كنید. این اسكراپ فقط كافی است به مدت نیم ساعت بر روی پوست قرار بگیرد و در این مدت نیم ساعت ویتامین هایی نظیر ویتامین ای ، ویتامین آ ، ویتامین ب جذب پوست می شود. این اسكراپ می تواند لک های قهوه ای پوست صورت را بسیار كم رنگ كند. 

پوست

۱۳۹۲ آبان ۱۴, سه‌شنبه

چای سبز و سفید چروك پوست را درمان می كند

چای سبز و سفید چروك پوست را درمان می كند
پوست
برای درمان چروك پوست داروهای مختلفی وجود دارد. اما طبق تحقیقات انجام شده تا به حال درصد درمان چروك پوست به وسیله داروهای شیمیایی بسیار كمتر از درمان چروك پوست با داروهای گیاهی می باشد. و این نشان می دهد كه داروهای گیاهی اگر به صورت اصولی استفاده شوند می توانند بهتر و قوی تر از داورهای شیمیایی باشد. چای سبز یكی از گیاهان دارویی می باشد كه اگر با اصول خاصی مصرف شود می تواند چروك پوست را درمان كند. البته باید در نظر داشته باشید كه یكی از عواملی كه باعث چروك پوست می شود. عصبی شدن می باشد افرادی كه در طول هفته چند بار عصبی شوند این كار باعث می شود كه عضلات صورت به طور چشم گیری ضعیف شود و همین عامل باعث می شود كه پوست شل و چروك شود. در داخل چای سبز ماده ای وجود دارد به نام اینفورتروپن این ماده می تواند باعث سفت شدن دوباره پوست و همچنین قوی شدن ماهیچه صورت شود. این ماده همچنین می تواند سلول های آسیب دیده پوست را ترمیم كند.
طریقه درست كردن چای سبز و سفید:
یك قاشق چای خوری چای سبز و یك قاشق چای خوری چای سفید را در یك قوری چینی بریزید. مقدار خیلی كمی دارچین به آن اضافه كنید و به مدت 20 دقیقه بر روی بخار قرار بدهید. بعد از آماده شدن این چای را با خرما بنوشید یا با عسل شیرین كنید و بنوشید. مصرف این چای روزی دو فنجان می تواند برای درمان چروک پوست بسیار مناسب باشد. توجه كنید استفاده از چای سفید می تواند خاصیت چای سبز را تقویت كند. این چای برای جوان سازی و زیبا سازی پوست می تواند بی نظیر باشد.    

پوست

نحوه تمرین دادن عضله سینه در برنامه بدنسازی

نحوه تمرین دادن عضله سینه در برنامه بدنسازی
عضله سینه یكی از عضلات مهم در بدنسازی می باشد. این عضله جزو عضلات بزرگ بدن به حساب می آید كه باید در برنامه بدنسازی هر ورزشكار جایگاه ویژه ای داشته باشد. اگر دوست دارید كه عضله سینه خوش فرمی داشته باشید باید قسمت بالای سینه و وسط سینه و قسمت زیر سینه در یك روز مجزا به خوبی تمرین داده شود. برای تمرین دادن قسمت بالای سینه می توانید از پرس بالا سینه با هالتر و قفسه بالا سینه با دمبل به صورت سوپرست استفاده كنید. برای تقویت قسمت وسط عضله سینه می توانید پرس سینه تخت را به همراه قفسه سینه تخت به صورت سیستم هرمی استفاده كنید.
برای تقویت عضله زیرسینه می توانید پرس زیرسینه هالتر و بدون استراحت شنا سوئدی را اجرا كنید با تنظیم كردن درست ست ها و تكرارها می توانید عضله سینه را به خوبی پرورش بدهید. از آنجایی كه عضله سینه عضله بزرگی می باشد و برای تحت فشار قرار دادن اصولی این عضله نیاز به انرژی فراوان می باشد. به همین دلیل ما توصیه می كنیم كه این عضله در یك روز جدا تمرین داده شود. یعنی قبل و بعد از تمرین عضله سینه دیگر بر روی هیچ عضله ای تمرین داده نشود. سعی كنید تا حد امكان در برنامه بدنسازی اولین جلسه تمرین شما تمرین بر روی عضله سینه باشد. چون همیشه روز اول تمرینات ورزشكار پر انرژی می باشد. به همین دلیل در برنامه بدنسازی خود عضله سینه را در اولویت قرار بدهید تا بتوانید با انرژی و قدرت بیشتری بر روی این عضله تمرین كنید. داشتن عضلات سینه ای پرورش یافته یك فاكتور مهم در موفقیت شما در مسابقات بدنسازی می باشد.    

برنامه بدنسازی

۱۳۹۲ آبان ۱۲, یکشنبه

روغن جامد باعث پیری پوست می شود

روغن جامد باعث پیری پوست می شود

طبق تحقیقات روغن جامد یكی از بزرگ ترین عوامل ایجاد چین  و چروك و پیری زودرس پوست خواهد بود. روغن جامد حاوی مواد نگهدارنده خطرناكی می باشد كه می تواند باعث مرگ سلول های پوست شود. وقتی سلول های پوست شروع به نابود شدن می كنند بعد از چندین هفته پوست شروع به پیر شدن می كند. روغن جامد باعث ترشح اسیدهای اضافی و سم های اضافی از طریق سلول ها خواهد شد. سلول های پوست این قابلیت را دارد كه در زمان خاصی با سلول های جوان جایگزین شوند تا همچنان جوان و زیبا ماندن پوست تا سنین بالا ادامه داشته باشد. اما وقتی از روغن جامد استفاده می كنید یك اختلال شدید در عملكرد طبیعی سلول های پوست ایجاد می كنید. اگر قصد دارید كه از غذاهای سرخ كرده استفاده كنید می توانید از یك جایگزین مطمئن استفاده كنید. و بهترین جایگزینی كه می توانیم به شما معرفی كنیم روغن كنجد می باشد. این روغن سرشار از كلاژن و ویتامین ای می باشد. و می تواند سلول های پوست را كه بر اثر استفاده از روغن جامد دچار آسیب دیدگی شده اند را دوباره ترمیم كند و این یعنی جوان سازی پوست. سعی كنید از روغن كنجد اورجینال استفاده كنید و حتما قبل از سرخ كردن غذا با روغن كنجد حرارت اجاق گاز را بسیار كم كنید تا روغن به آرامی گرم شود و بعد از آن می توانید شروع به سرخ كردن كنید. روغن كنجد سرشار از پروتئین و آمینواسیدهای ترمیم كننده پوست می باشد. اگر دوست دارید تا سنین خیلی بالا خبری از پیری پوست نباشد حتما روغن كنجد را جایگزین روغن جامد كنید. استفاده از روغن زیتون برای سرخ كردن غذا مناسب نمی باشد اما روغن كنجد این پتانسیل را دارد كه در حرارت بالا سم تولید نكند.    

پوست

سیستم شوك دهنده در برنامه بدنسازی

سیستم شوك دهنده در برنامه بدنسازی

وقتی عضله برای مدت زمان طولانی تحت تمرین با یك سیستم خاص و ست ها و تكرارهای خاصی قرارمی گیرید. رشد عضله متوقف خواهد شد. چون هورمون هایی نظیر هورمون رشد و تستوسترون با تمرین یكنواخت و طولانی در كمترین مقدار خود ترشح خواهد كرد. خیلی از بدنسازان حرفه ای جهان به این باور هستند كه برنامه بدنسازی باید زمانی تغییر كند كه بدن با آن برنامه خاص تغییر كرده باشد. اما این یك باور كاملا اشتباه می باشد چون بدن می تواند بعد از 3 یا 4 هفته به برنامه بدنسازی كاملا عادت كند. پس بهترین راه برای رشد بیشتر و سریعتر عضله این است كه با تمرینات و سیستم های شوك دهنده هر 2 هفته یك بار عضله را به شدت تحت تمرین قرار بدهد. سعی كنید هر 3 هفته یك بار از سیستم های شوك دهنده خاصی استفاده كنید. عضلات خیلی هوشمند هستند و با هر سیستم تمرینی به راحتی می تواند واكنش نشان بدهد و خیلی سریع هم می تواند در مقابل وزنه و سیستم تمرینی مقاومت نشان بدهد.
سعی كنید هر 3 هفته یك بار از سیستم هایی مثل سوپرست ، تری ست ، تمركزی ، سیستم هرمی ، و غیره استفاده كنید. سعی كنید برای طراحی برنامه بدنسازی خود از مربیان كارآزموده بدنسازی برنامه تمرینی خود را تهیه كنید تا شما را با سیستم های تمرینی جهت شوك دادن به عضلات و رشد بیشتر عضله آشنا كنند. 

برنامه بدنسازی

۱۳۹۲ آبان ۱۰, جمعه

عصاره برنج پوست را صاف و زیبا می كند

عصاره برنج پوست را صاف و زیبا می كند

پوست
داشتن پوستی صاف و خوش آب و رنگ به آسانی و با رعایت كردن نكاتی ساده ایجاد می شود. خیلی از افراد دچار جای جوش صورت و یا دچار كك و مك می باشند و برای درمان آن از هر دارویی استفاده می كنند. یكی از موادی كه همانند یك متخصص پوست را بازسازی و نوسازی می كند استفاده از عصاره برنج می باشد. عصاره برنج سرشار از مواد مغذی  و ویتامین ها و مخصوصا ویتامین ب می باشد. مصرف روزی 3 قاشق عصاره برنج با معده خالی و مالیدن عصاره برنج بر روی پوست صورت به مدت 1 ساعت می تواند خیلی از مشكلات پوست را درمان كند و پوستی صاف و یكدست را برای شما به ارمغان بیاورد.
برای تقویت اثر عصاره برنج باید از سبزیجاتی كه سبز رنگ می باشد بیشتر استفاده كنید. مصرف میوه های مانند انار می تواند اثرات عصاره برنج را بیشتر كند. در زمانی كه قصد دارید از عصاره برنج برای زیبا سازی پوست استفاده كنید ، سعی كنید از محصولات آرایشی كه سمی هستند خودداری كنید چون این محصولات آرایشی و بهداشتی می تواند از خواص عصاره برنج جلوگیری كند. استفاده از مواد فریزر شده در مدتی كه دارید پوست را درمان می كنید بسیار اشتباه می باشد. چون موادی مثل سبزیجات و گوشت و غیره كه فریزر شده باشد حاوی باكتری هایی می باشد كه می تواند باعث مرگ سلول های پوست شود. پس سعی كنید در این مدت از غذاهای تازه و سالم استفاده كنید و حتما در طول روز چند ساعتی را در هوای تازه و سالم سپری كنید.

پوست