۱۳۹۴ آذر ۱, یکشنبه

گل خطمی و درمان زود انزالی

گل خطمی و درمان زود انزالی
گل خطکی یکی از بهترین گیاهان برای درمان زود انزالی می باشد.
این گیاه دارویی خواص بی شماری دارد که یکی از بهترین خواص آن درمان زود انزالی می باشد. حتمأ سعی کنید از این گیاه یک یا دو ساعت قبل از رابطه جنسی استفاده کنید. امروزه در ترکیب داروهای جنسی از گل خطمی زیاد برای درمان زود انزالی استفاده می شود این گیاه خواص دیگر نظیر افزایش میل جنسی و تقویت ماهیچه های لگن خواهد شد.
گیاهان مختلف دیگری هم برای درمان زود انزالی وجود دارد که کارایی بسیار بالایی از خود نشان داده است. یکی از این گیاهان دارویی که امروزه در ترکیب داروهای خارجی درمان زود انزالی بسیار استفاده می شود گل بنفشه است. این گل خواص بسیار شبیه به گل خطمی دارد که می تواند کارایی بسیار خوبی از خود برای درمان مشکلات جنسی داشته باشد. در ترکیب گیاهان دارویی مانند سیالیس از ترکیب گل خطمی و گل بنفشه برای کنترل کامل زود انزالی استفاده می شود. اگر قصد دارید از این گیاهان دارویی در درمان زود انزالی استفاده کنید بهتر است که این گیاهان دارویی را با معده خالی و به مدت 6 هفته استفاده کنید. و از یک رژیم غذایی مناسب بدون کافئین و چرب استفاده کنید. بهتر است که این گیاهان دارویی را به مدت 15 دقیقه دم کنید و با عسل طبیعی مخلوط کنید. حتمأ افرادی که دیابت دارند عسل را مصرف نکنند. اگر بعد از مدت 6 هفته درمان زود انزالی با موفقیت انجام نشد می توانید از یک گیاه کمکی دیگر نظیر جینسینگ استفاده کنید. یعنی گیاهانی مانند گل خطمی و گل بنفشه را قطع کنید و به جای آن جینسینگ را با عسل میل کنید.
گیاهانی نظیر خطمی و بنفشه هم برای درمان زود انزالی کاربرد دارد و هم برای تقویت قوای جنسی می تواند مناسب باشد. نکته خیلی مهم این است که حتمأ از نوع مرغوب این گیاهان استفاده کنید چون گل خطمی و گل بنفشه به اندازه بیش از اندازه حساس می باشد که می تواند به راحتی خواص خود را از دست بدهد. پس بهتر است که از نوع تازه آن استفاده کنید.
افرادی که از این گیاهان به مدت 6 هفته استفاده کردند به راحتی توانستند در درمان زود انزالی بسیار موفق باشند. پس شما هم می توانید این دو تا گیاه جادویی را استفاده کنید. فقط باید توجه کنید درمان زود انزالی نیاز به مقداری صبر و حوصله و زمان می باشد.  

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر