۱۳۹۳ فروردین ۹, شنبه

بدنسازی و آناناس

بدنسازی و آناناس
در بدنسازی برای به دست آوردن نتیجه بهتر باید از همه میوه ها جهت تامین ویتامین و املاح و قند استفاه شود. اما در بین همه میوه ها آناناس می تواند در ورزش بدنسازی بسیار موثر واقع شود. آنانس سرشار از انواع ویتامین ها می باشد. و در كنار این همه ویتامین سرسار از آمینواسید می باشد. یعنی این میوه می تواند باعث رشد عضلات شود. ویتامین هایی كه از طریق دارو یعنی به شكل قرص و آمپول وارد بدن می شود از كمترین كارایی و اثر برخوردار است. اما جالب است بدانید وقتی ویتامین به شكل طبیعی به همراه پروتئین و آمینواسیدها وارد بدن شود قدرت جذب بسیار بالاتری خواهد داشت. و در آناناس این مهم به خوبی برآورده شده است. طبق تحقیقات قدرت جذب ویتامین موجود در آناناس چندین برابر دیگر میوه ها می باشد. چون وقتی شما از این میوه استفاده می كنید ویتامین ها به همراه آمینواسیدها وارد بدن می شوند و این می تواند قدرت جذب ویتامین ها را به شدت افزایش بدهد و می تواند برای  افرادی كه در زمینه بدنسازی فعالیت می كنند بسیار بسیار كارآمد باشد. آناناس سرشار از آهن می باشد. وقتی برنامه بدنسازی شما سنگین باشد شما حتی با بهترین برنامه غذایی بازهم با كمبود آهن مواجع خواهید شد. اگر آناناس را در برنامه غذایی داشته باشید به هیچ عنوان با كمبود آهن مواجع نخواهید شد. دریافت آهن از طریق آناناس بسیار مطلوب و با كیفیت خواهد بود و به شما كمك می كند كه با انرژی بیشتری تمرینات بدنسازی خود را انجام بدهید. آناناس می تواند در كاهش ترشح هورمون كورتیزول نقش اساسی را ایفا كند. اگر شما بعد از تمرینات بدنسازی از این میوه استفاده كنید می توانید به خوبی هورمون كورتیزول را مهار كنید. و روز به روز حجم عضلات خود را افزایش بدهید. آناناس در بعضی از افراد می تواند باعث آلرژی شود كه ایجاد آلرژی توسط آناناس بسیار ناچیز می باشد. افرادی كه قبل از تمرینات بدنسازی از این میوه استفاده كردند احساس انرژی و قدرت بیشتری داشته اند. این میوه را در بدنسازی جدی بگیرید.   

بدنسازی

شارژ ایرنسل در شركت سبزواران

شارژ ایرنسل در شركت سبزواران


شارژ ایرانسل در شركت سبزواران امكانات بسیار جالبی دارد. این شركت برای كاربران خود هم امكانات و هم شرایط خیلی خوبی را فراهم كرده است كه هر كاربر بتواند با خرید هر شارژ ایرانسل از نهایت تخفیف این شركت بهرمند شود. امكانات این شركت برای فروش شارژ ایرنسل به گونه ای طراحی شده است كه تمامی كاربرای را به سمت خود هدایت خواهد كرد.  از دیگر امكانات جالب شركت سبزوارا ن مثلا با خرید شارژ ایرانسل شما می توانید چندین ساعت اینترنت رایگان بهرمند شوید. البته به یاد داشته باشید این شركت بابت خرید شارژ ایرانسل 2000 تومانی به بالا امكانات خود را به كاربر عرضه خواهد كرد. هر چقدر شما شارژ ایرانسل بیشتری را خرید نمایید به همان نسبت از تخفیفات و امكانات این شركت قدرتمند بهرمند خواهید شد. شارژ ایرانسل 20000 تومانی شما می توانید به راحتی از تخفیف 30% و 5 روز اینترنت رایگان بهرمند شوید. و حتی می توانید برای دفعات دیگر كه بخواهید از شارژ های ارزان تر استفاده كنید حتی نیمی از این تخفیفات و طرح ها را خواهید داشت. اما بعضی مواقع ممكن است كه شارژ ایرانسل شما تمام شود و در همان لحظه هم هیچ پولی در حساب خود نداشته باشید. در همچین مواقعی شما نمی توانید خط ایرانسل خود را شارژ كنید. اما اگر قبلا از شركت سبزواران خرید كرده باشید و یك حساب طلایی نزد این شركت داشته باشید به راحتی می توانید در مواقع ضروری به صورت قرضی از این شركت شارژ ایرانسل خریداری نمایید و بعد از چند روز می توانید مبلغ شارژ ایرانسل را پرداخت نمایید. این سرویس برای همه كاربران می باشد و برای افرادی طراحی شده است كه نوع حساب طلایی شركت را انتخاب نمایند. اینترنت رایگان و تخفیفات ویژه هم برای همه كاربرانی كه مبلغ 20000 تومان شارژ ایرانسل خرید نمایند فعال خواهد شد. و می توانید با سرعت خیلی عالی اقدام به دانلود فایل از اینترنت كنید. پس با شارژ ایرانسل با شركت سبزواران همراه باشید.

شارژ ایرانسل

۱۳۹۳ فروردین ۵, سه‌شنبه

بدنسازی بدون انسولین

بدنسازی بدون انسولین
ورزشكاران رشته بدنسازی برای این كه بتوانند نهایت استفاده از هورمون های عضله ساز بدن  را ببرند. از انسولین برای ترشح بیشتر این هورمون استفاده می كنند. این كار می تواند بسیار خطرناك باشد و در بیشتر مواقع باعث مرگ ورزشكار خواهد شد. تزریق انسولین برای افراد سالم می تواند بسیار خطرناك باشد و با تزریق انسولین قند خون به شدت پایین می آید و ورزشكار احساس خستگی و بی حسی بیش از حد خواهد كرد و اگر این ورزشكار بلافاصله به بیمارستان انتقال نیابد مطمعنا از بین خواهد رفت. بدنسازانی كه از انسولین استفاده می كنند دارای عضلاتی بی كیفیت و باد كرده هستند و عضلات آنها كیفیت قابل قبولی ندارد و چهره ای رنگ پریده دارند. در ورزش بدنسازی استفاده درست و طبیعی از هورمون های عضله ساز بدن بسیار مطلوب می باشد. اما اگر این هورمون ها توسط داروها تحریك شوند می تواند در كوتاه مدت و یا بلند مدت باعث عوارض جبران ناپذیری برای بدنسازان شود.


 پس اگر می خواهید در بدنسازی بدون عوارض به یك بدن زیبا و عضلانی دست یابید بهتر است كه به جای این داروهای خطرناك از مكمل های بدنسازی و همچنین از یك برنامه بدنسازی پیشرفته استفاده كنید. تا عضلات شما در حد خیلی خوب و بدون عوارض جانبی رشد كنند. این درسته كه انسولین یك هورمون بسیار قوی در بدن است. اما باید یاد بگیریم كه چگونه از این هورمون كمك بگیریم تا بیشتر در رشد عضلات به ما كمك كند. هورمون انسولین موجود در بدن ما به هیچ دارویی جهت ترشح نیاز ندارد. این هورمون با روش های طبیعی و ترفندهای خاص  در بدنسازی و
برنامه بدنسازی آزاد می شود و پروتئین و كربوهیدرات ها را در عضله ذخیره می كند كه می تواند باعث افزایش سایز عضلات و افزایش قدرت شود. این كه شما صبح از چه مواد غذایی استفاده می كنید و این كه قبل از تمرینات بدنسازی و بعد از تمرینات بدنسازی از چه مواد غذایی استفاده می كنید در ترشح انسولین بدن نقش بسزایی را ایفا می كند. امروزه مكمل های بسیاری وجود دارند كه در كنار پروتئین و كربوهیدرات های با كیفیتی كه به شما می دهند می توانند باعث ترشح انسولین شوند. سعی كنید این مكمل های بدنسازی را از جاهای معتبر تهیه نمایید و از آنها جهت رشد بیشتر در بدنسازی استفاده كنید.
بدنسازی

شارژ ایرانسل با پورت مخصوص

شارژ ایرانسل با پورت مخصوص
در ایران از شارژ ایرانسل بیشتر برای مكالمه یا كارهایی نظیر اس ام اس انجام می شود. و بعضی از افراد هم از اینترنت به عنوان شارژ ایرانسل استفاده می كنند. اما شما می توانید كارهای بیشتر و حرفه ای تری هم انجام بدهید. مثلا ممكن است كه شما بخواهید یك ایمیل حرفه ای با فضای بیشتری داشته باشید. و یا مثلا بخواهید خیلی سریع وی پی ان بگیرید و شاید دوست داشته باشید برای انجام بعضی از كارها آی پی خود را عوض كنید. جالب است بدانید شركت های زیادی هستند كه این سرویس ها را برای شما انجام می دهند و برای این منظور از شما پول نمی گیرند و شما می توانید با خرید شارژ ایرانسل و ارسال آن برای این افراد مرتب سرویس های خود را تمدید كنید. شاید شما هم جز افرادی هستید كه دوست دارید پورت های مخصوص به خود را داشته باشید. كه می توانید در هر ساعتی كه دوست داشته باشید با تهیه كد شارژ ایرانسل و ارسال آن برای شركت های خاص از این سرویس بی نظیر بدون پرداخت پئل استفاده كنید. مثلا ممكن است كه شما بخواهید وی پی ان خود را تمدید كنید. برای این كار می توانید هر چند ماهی را كه می خواهید وی پی ان داشته باشید مشخص كنید و بعد با همان مبلغ شارژ ایرانسل می توانید وی پی ان خود را تمدید نمایید. حتی شما برای خرید هاست یا تمدید هاست خود  هم می توانید به كارهای شگفت انگیزی مثل خرید شارژ ایرانسل به این مهم دست داشته باشید. حتی بسیاری از سایت های خارجی برای دادن پورت های مخصوص به شما و یا تمدید ماهانه و سالیانه پورت های خود شارژ ایرانسل را قبول می كنند. و آنها هم توسط رابط هایی كه در ایران دارند مبلغ شارژ ایرنسل را به دلار تبدیل می كنند. خلاصه تمامی این كارها برای این است كه شما بتوانید به راحتی آب خوردن مبلغ سرویس های خود را پرداخت كنید و نیازی به حساب های خارجی داشته باشید. البته بعضی از شركت های خارجی این كار را انجام می دهند. خیلی از شركت ها هم به دلیل تحریم ها هیچ سرویسی را به ایرانیان ارائه نمی دهند.

حتی ممكن است تا چند سال دیگر شما بتوانید از طریق شارژ ایرانسل از فروشگاه های موجود در ایران هم خرید نمایید. البته این فروشگاه ها نیاز به سیستم های پیشرفته ای جهت تبدیل شارژ ایرانسل به پول را باید داشته باشند. تا بتوانند بدون كسر هزینه این انتقالات را انجام دهند. اما مشكلی را كه كاربرا ایرانسل با پورت های مخصوص پیدا كرده اند این است كه پورت ها هر بار با یك كد خاص ارائه می شود. و معمولا خیلی از گوشی های موبایل قابلیت اتصال را ندارند. یعنی شارژ ایرانسل شما استفاده می شود اما پورت به خوبی عمل نمی كند. كه در این شرایط باید نوع كاربری خود را عوض كنید و از شركت ارائه دهنده این سرویس اتصال مخصوص را به دست بیاورید. البته به یاد داشته باشید كه برای این كار به مبلغ شارژ ایرانسل 10000 تومانی نیاز دارید. چون بین اتصال شما كه برای برقراری با پورت كمپانی می باشد ملبغ 5000 توامن از شارژ ایرانسل شما كسر خواهد شد. اگر شما هر ماه بخواهید پورت خود را تمدید كنید. مطعنا هر ماه مبلغ 5000 تومان از شارژ ایرانسل شما كسر می شود.

شارژ ایرانسل

۱۳۹۳ فروردین ۳, یکشنبه

بدنسازی و فشار لحظه ای عضله

بدنسازی و فشار لحظه ای عضله

بدنسازی و فشار لحطه ای عضله سیستم جدیئی است كه به تازگی در میان بدنسازان حرفه ای مشهور شده است. این سیستم محبوب می تواند هم عضلات شما را به خوبی تفكیك كند و هم می تواند باعث تحریك عضلات شما به رشد بیشتر شود. این سیستم به تنهایی قادر است شما را به نتایج خارق العاده ای در بدنسازی برساند. بدنسازانی كه در برنامه بدنسازی خود از این سیستم استفاده كرده بودند توانسته اند در مدت 2 ماه 4 كیلو به حجم عضلات خود اضافه كنند. و این در ورزش بدنسازی می تواند از اهمیت فوق العاده ای برخوردار باشد. این سیستم فشار بسیار زیادی را به عضلات ورزشكار وارد می كند و تمرین بعد از 40دقیقه به پایان می رسد.
این سیستم پیشرفته با تمام سخت بودنش می تواند بدون استفاه از مكمل های بدنسازی به شما عضلات با كیفیتی هدیه بدهد. سعی كنید هر 2 ماه به مدت 2 هفته از این سیستم استفاده كنید تا شاهد رشد بیشتر عضلاتتان باشید.


بدنسازانی كه از این سیستم استفاده كرده اند در كنار افزایش حجم عضله و تفكیك عضله به یك قدرت خوب در عضلات خود رسیده اند كه تقریبا این سیستم را به تنهایی   در ورزش بدنسازی مشهور می كند. اگر در ورزش بدنسازی دوست دارید در كوتاه مدت عضلات شسما وادار به رشد كردن شوند به نظر من این سیستم می تواند خیلی خوب این كار را برای شما انجام بدهد. البته سیستم فشار لحظه ای به عضله در بدنسازی می تواند شما را خیلی خسته كند. كه من توصیه می كنم برای رهایی و خستگی از این فشارها بهتر است كه از
مكمل های بدنسازی نظیر كراتین استفاده كنید تا عضلات شما برای روزهای آینده و تمرینات جدید كاملا آماده شود. وقتی كه قصد استفاده از این سیستم را دارید توصیه می شود كه در برنامه بدنسازی خود از سیستم های دیگری استفاده نكنید چون تركیب سیستم های مختلف با این سیستم خاص می تواند باعث فشار بیش از حد به عضلات شود كه این حالت را هیچ ورزشكار بدنسازی دوست ندارد.

 سیستم فشار لحظه ای به عضله در بدنسازی آزمایش خودش را با موفقیت پس داده و هر ورزشكاری می تواند با خیالی راحت از این سیستم استفاده كند. در این سیستم باید از وزنه های سبك تر و استراحت كمترین ست ها استفاده شود. این سیستم می تواند باعث تغییر خلق و خوی ورشكار شود البته این تغییرات جزی موقعیت می باشد و بعد از این كه تمرینات متعادل شد از بین می رود. بدنسازی را با این سیستم نوین تجربه كنید. 

شارژ ایرانسل با وایمكس كار می كند

شارژ ایرانسل با وایمكس كار می كند

شارژ ایرانسل با وایمكس كار می كند و می توانید در مواقعی كه به صورت ناگهانی شارژ اینترنت تمام شود. از آن برای استفاده های كوتاه مدت استفاده نمایید. این روش شارژ ایرانسل كه در واقع برای شارژ وایمكس ایرانسل به كار برده می شود می تواند مقداری با خرید شارژ ایرانسل به صورت موقت متفاوت باشد. كه برای این كار باید وارد پنل خود شوید و مقدار شارژ ایرانسل خود را با دقت به ریال انتخاب نمایید. و باید مشخص كنید كه این كار برای شارژ وایمكس می باشد. تا در این صورت بتوانید به راحتی و بدون وارد كردن رمز خاصی وایمكس خود را به صورت دقیق شارژ نمایید.

 شارژ ایرانسل برای اینترنت طرح های خاص خودش را دارد. مثلا اگر شما مبلغ 20 هزار تومان شارژ ایرانسل خریداری نمایید. این مبلغ شارژ خیلی خوب است و شما هم می توانید به همان اندازه اینترنت خود را شارژ نمایید. اما زمانی كه شما در حال شارژ اینترنت خود هستید باید مقدار شارژ ایرانسل را در مقدار
خرید شارژ ایرانسل تنظیم نمایید كه به یك مبلغ خوب برای صرفه جویی از شارژ ایرانسل و اینترنت خود خواهید رسید. در واقع پنل فروشگاه شارژ ارانسل شما را در حد یك حسابدار خوب وارد حساب می كند. پس بهتر است مدتی هم برای افزایش تجربه خود شارژ ایرانسل 20 هزار تومانی تهیه نمایید. و با وارد كردن یك سری از كدهای خاص شارژ ایرانسل خود را 2 یا حتی 3 برابر كنید.
البته با این روش شما نمی توانید مكالمه كنید و فقط می توانید با یك سرعت خیلی عالی به اینترنت وصل شوید و تا یك ماه به راحتی از اینترنت خود به وسیله شارژ ایرانسل استفاده نمایید. ذوش دیگر استفاده از اینترنت ارزان ایرانسل این است كه با انتخاب طرح سفید یا ج می توانید شارژ ایرانسل به مبلغ 5000 توامن تهیه نمایید و به اندازه 15000 هزار تومان مكالمه نمایید و باز از اینترنت به جای مكالمه استفاده نمایید. در واقع فروشگاه شارژ ایرانسل شما را كاملا آزدا می گذارد تا بتوانید با خرید شارژ ایرانسل از طرح های مختلفی بهرمند شوید. حتی شما می توانید با خرید هر شارژ ایرانسل از چند تا طرح همزمان بهرمند شوید كه خیلی عالی می باشد.
 

۱۳۹۳ فروردین ۲, شنبه

ریزش مو با اسپری ژیكوفا

ریزش مو با اسپری ژیكوفا

جدیدا یك اسپری پیشرفته جهت درمان ریزش مو و مدل مو به بازار عرضه شده است كه این اسپری از طرف دیگر می تواند در بعضی از افراد باعث ریزش مو به صورت شدید شود. اسپری ریزش مو ژیكوفا نوع تقلبی ندارد و در ایران بسیار كمیاب می باشد. این اسپری قطعا می تواند شما را از كاشت مو و یا استفاده از داروهای گران قیمت جهت درمان ریزش مو نجات بدهد. از طرفی دیگر حاوی موادی جهت حالت دادن بسیار فوری به مو می باشد كه برای افرادی كه از مدل مو خاصی استفاده می كنند بسیار بسیار مناسب می باشد. این افراد نیازی نیست كه از حالت دهنده هایی كه حاوی مواد شیمیایی و مضر جهت ریزش مو می باشد استفاده كنند. و می توانند این اسپری را جایگزین كنند كه هم باعث مدل مو و حالت دهندگی بسیار قوی می شود و هم می تواند باعث رشد مجدد مو و درمان سریع ریزش مو شود.

این محصول هم برای آقایان و هم برای خانم ها كارایی خیلی خوبی دارد و در آقایان می تواند باعث كاهش چند تا از هورمون های ریزش مو شود. این اسپری ساخت آلمان می باشد و باید بسیار دقت كنید كه نوع چینی آن را به شما ندهند. چون نوع چینی‌ این محصول هیچ كارایی نخواهد داشت. نوع آلمانی این اسپری دارای مجوز بهداشت از كشور آلمان می باشد. كه كاملا مناسب می باشد. اگر این اسپری را تهیه كردید سعی كنید از هر محلول و یا دارویی كه جهت ریزش مو استفاده می كنید بلافاصله مصرف آنها را قطع كنید. چون این اسپری با هر دارو و هر حالت دهنده ایی حتی گیاهی تداخل دارد. البته این دارو هیچ تاثیری در درمان سفیدی مو ندارد و درسته كه باعث تقویت خیلی عالی ریشه موها می شود. اما این به این دلیل نیست كه این دارو بتواند دوباره موها را سیاه كند و یا از سفید شدن آنها جلوگیری كند. پس لطفا اگر می خواهید ریزش مو درمان شود و موهایی پر پشت داشته باشید و یا از
مدل مو خاصی استفاده كنید این اسپری را تهیه نمایید.

تمرینات بدنسازی در نوروز

تمرینات بدنسازی در نوروز

تمرینات بدنسازی در نوروز با بقیه روزها می تواند متفاوت باشد. اگر شما هم مثل بدنسازان حرفه ای در طول سال به خوبی بدنسازی كار كرده اید. و تقریبا 5 یا 6 روز در هفته را مرتب به تمرینات بدنسازی اختصاص داده اید پس زمان آن است كه در ایام نوروز چند روزی را به استراحت و بازسازی عضلات اختصاص بدهید.
برای این كه در زمان استراحت عضلات شما تحلیل نرود بهتر است 3 روز در ایام نوروز را به صورت كامل استراحت كنید و اصلا بدنسازی كار نكنید. و در بقیه روزهای هفته تمرینات بدنسازی را بسیار ملایم و سبك اجرا كنید. تا هم عضلات استراحت كنند و هم با انجام تمرینات سبك بدنسازی از تحلیل رفتن آنها به خوبی جلوگیری شود. خیلی از ورزشكاران رشته بدنسازی با انجام تمرینات خیلی سخت و 6 روز در هفته هیچ وقت استراحت نمی كنند و همیشه در حال انجام تمرینات خیلی سخت بدنسازی هستند. این افراد معمولا خیلی سخت پیشرفت می كنند و همیشه از رشد خود گله مند هستند. اما آنها نمی دانند كه ورزش سنگین و بدون استراحت در بدنسازی می تواند باعث كاهش رشد عضلات و یا نهایت باعث عدم پیشرفت عضلات می شود. آنها از انواع داروها و مكمل ها استفاده می كنند.



 اما نمی دانند كه با انجام تمرینات سخت بدنسازی اجازه پیشرفت عضلات و استراحت دادن به عضلات را نمی دهند. پس بهتر است برای به دست آوردن نتیجه خیلی بهتر مدتی بعد از تمرینات سخت بدنسازی به عضلات خود در ایام نوروز اجازه بدهید تا رشد كنند. و انجام درست این عمل در ایام نوروز باعث می شود كه عضلات شما بعد از تعطیلات عملكرد بهتری از خود نشان بدهد و باعث انجام تمرینات سخت تری شود. سعی كنید در ایام نوروز به دلیل این كه از تمرینات خیلی سبك استفاده می كنید. بهتر است مصرف مكمل های بدنسازی را در این مدت قطع كنید تا بدن و عضلات شما بهتر استراحت كنند و سم موجود كه توسط مصرف
مكمل های بدنسازی در بدن ایجاد می شود از بین برود. در این مدت در برنامه بدنسازی خود از هیچ سیستمی جهت تحت فشار قرار دادن عضله استفاده نكنید.  

شارژ ایرانسل در نوروز

شارژ ایرانسل در نوروز

اگر در ایام نوروز قصد تهیه شارژ ایرانسل را داشتید توصیه می شود كه این شارژ را با تخفیف بسیار خوبی جهت مكالمه و یا ارسال پیامك استفاده نمایید. در فروشگاه شارژ ایرانسل روش های بسیار متنوع ای جهت خرید
شارژ ایرانسل وجود دارد كه به همراه تخفیفات بسیار عالی ارائه می شود. به یاد داشته باشید كه این تخفیفات فقط  و فقط برای ایام نوروز می باشد و در بقیه روزها تكرار نخواهد شد. چون برای هر شارژ ایرانسل تخفیف آن به قدری زیاد است كه فروشگاه شارژ ایرانسل برای خرید هر شارژ ایرانسل كمترین مبلغ را از شما كسب می كند كه سود خوبی برای فروشگاه شارژ ایرانسل نخواهد داشت. پس می توانید همین امروز از تخفیف های خیلی خوب ما بهرمند شوید. اما اگر در ایام نوروز به خارج از كشور سفر كرده اید و قصد تهیه شارژ ایرانسل را از فروشگاه شارژ ایرانسل دارید كار برای شما مقداری سخت می باشد و ممكن است بخواهید برای برخورداری از تخفیفات مراحلی را طی كنید. اما اگر هنوز در ایران به سر می برید و تا چند روز دیگر قصد سفر به خارج را دارید پس بهتر است همین امروز وارد فروشگاه شارژ ایرانسل شوید و در پنل مدیریت خود تنظیمات لازم را انجام بدهید و در قسمتی كه از شما نام كشور را می پرسد بهتر است كه آن كشوری را انتخاب نمایید كه قصد سفر به آن را در ایام نوروز دارید. البته باید گزینه موقعیت فعال باشد تا دیگر با مشكلاتی نظیر آی پی و غیره مواجع نشوید.

 با این روش خیلی عالی می توانید در هر كجای دنیا كه باشید با خرید شارژ ایرانسل می توانید از تخفیفات نوروزی بهرمند شوید. اما اگر در تنظیمات از كشور خود یعنی ایران استفاده كنید پس دیگر فقط در ایران می توانید از شارژ ایرانسل و تخفیفات آن بهرمند شوید. حتی اگر كشوری را كه قصد سفر به آن را دارید را انتخاب نمایید می توانید هزینه شارژ ایرانسل خود را جهت مكالمه و هزینه جا به جایی را به كمترین قیمت موجود برسانید. حتی در فروشگاه شارژ ایرانسل امكانات بسیار جالبی قرار داده شده است كه شما می توانید بدون استفاده از گوشی و فقط ار طریق كامپیوتر خود اقدام به مكالمه با دوستان و آشنایان خود كنید. با انجام این كار شما دیگر به گوشی نیازی نخواهید داشت. و فقط به یك كامپویتر و یك خط پرسرعت اینترنت نیاز دارید. 

۱۳۹۲ اسفند ۲۶, دوشنبه

بدنسازی با سیستم های جدید دارای مای ست

بدنسازی با سیستم های جدید دارای مای ست


بدنسازی نیاز به سیستم هایی دارد كه از همه طرف فیبرهای عضلاتی را تحت فشار قرار بدهد. اما این سیستم ها باید به شكل اصولی و حرفه ای طراحی شود تا نیاز به تمرینات سخت و زمان طولانی نداشته باشد. در بین همه سیستم هایی كه باعث تحت فشار قرار دادن عضلات می شود دارا مای ست می تواند بسیار با قدرت عضلات شما را تحت فشار قرار بدهد. حتما برنامه بدنسازی خود را با این سیستم ، پیشرفته كنید. اگر این سیستم قدرتمند در بدنسازی به كار گرفته شود می تواند در مدت بسیار كوتاهی حجم عضلات شما را بالا برد. البته سیستم های زیادی در بدنسازی وجود دارد كه هر كدام ازآنها می تواند باعث افزایش حجم عضلات شود. اما سیستمی كه من در باره آن دارم حرف می زنم سیستم جدیدی در ورزش بدنسازی می باشد كه این سیستم حتی در ورزشكاران سطح مبتدی و حرفه ای كارایی عالی از خود نشان می دهد.


 این سیستم می تواند در برنامه بدنسازی باعث افزایش قدرت عضلات و افزایش قدرت مفاصل شود. این سیستم اگر مرتب در برنامه بدنسازی به كار برده شود مطمعنا كارآمد نخواهد بود. بلكه این سیستم گاه گاهی در ورزش بدنسازی به كار برده شود تا همچنان كارایی بالای خود را به خوبی حفظ كند. این سیستم با مكمل های بدنسازی نظیر كراتین و گلوتامین اثر بسیار خوبی از خودش نشان می دهد. سیستم نامبرده كه از طرف حرفه ای های بدنسازی ابداع شده است می تواند یك سیستم بسیار كارآمد و بدون نقص در ورزش بدنسازی باشد. این سیستم برای زمانی كه شما مشغول تمرینات بدنسازی هستید می تواند باعث افزایش و پمپ بیشتر خون در عضلات شود. و همین باعث می شود كه عضلات شما كات تر شود و می توانید در مسابقات بدنسازی عملكرد بسیار بهتری از خود نشان بدهید. اگر شما هم دوست دارید مانند حرفه ای های بدنسازی در ورزش بدنسازی خیلی سریع به نتایج خوبی برسید استفاده از این سیستم زیر نظر یك مربی بدنسازی با تجربه توصیه می شود. 

شارژ ایرانسل در اسپانیا

شارژ ایرانسل در اسپانیا

شارژ ایرانسل در اسپانیا با مشكلات بسیار زیادی مواجع شده است. افرادی كه دارای خط ایرانسل هستند و برای مسافرت در اسپانیا قصد تهیه شارژ ایرانسل را دارند نمی توانند به صورت آنلاین اقدام به خرید شارژ ایرانسل كنند. چون این كشور اجازه استفاده از سایت های ایرانی را ممنوع كرده است و حتی اگر از وی پی ان هم استفاده كنید ممكن است با خطا مواجع شوید. این شارژ ایرانسل هم برای افرادی كه خارج از كشور هستند با ارور مواجع می شوید. اما می توانید با وارد شدن به فروشگاه شارژ ایرانسل و پرداخت مبلغی جهت پرداخت سالیانه به كشور اسپانیا می توانید مجوز خرید از فروشگاه های شارژ ایرانسل ایران را به دست بیاورید. البته در این روش هیچ مالیاتی از شما كسر نمی شود و حتی فروشگاه شارژ ایرانسل می توانید به راحتی از شارژ ایرانسل استفاده كنید كه من برای این كار راه كارهای بهتری را به شما ارائه می دهم.


شما می توانید مبلغ شارژ ایرانسل خود را به درستی مشخص كنید و از بانك مركزی اسپانیا مجوز خرید را بگیرید و دراین صورت سایت شارژ ایرانسل وارد آی پی ایران می شود. و این می تواند باعث خرید شارژ ایرانسل از فروشگاه ها شود. البته روش های زیادی برای شارژ ایرانسل از خارج از كشور وجود دارد ولی ما برای شما بهترین و ساده ترین روشی را كه بتوانید در كمترین زمان شارژ ایرانسل را دریافت نمایید را به شما آموزش دادیم اما ممكن است بانك اسپانیا به خاطر این سرویس از شما مجوز اقامت بخواهد و شما ممكن است با مشكلاتی دیگر مواجع شوید كه من به شما توصیه می كنم كه برای این كار می توانید مستقیما از ایرانسل مجوز شارژ ایرانسل را بگیرید تا با این مشكلات مواجع نشوید. و می توانید بدون اضافه كردن و یا كم كردن مالیات از طریق ایرانسل اقدام به خرید شارژ ایرانسل كنید. بهتر است كه به صورت كامل مشكل خود را با اپراتور ایرانسل مطرح كنید تا بتوانید اقدام به خرید شارژ ایرانسل كنید.   

۱۳۹۲ اسفند ۲۵, یکشنبه

شارژ ایرانسل بدون سریال

شارژ ایرانسل بدون سریال

شارژ ایرانسل بدون شماره سریال به هیچ عنوان نمی تواند خط شما را شارژ كند. اگر درهنگام خرید شارژ ایرانسل به همراه رمز شارژ برای شما شماره سریال ارسال نشود اون شارژ زیاد قابل اطمینان نمی باشد. البته در هیچ كدام از فروشگاه های شارژ ایرانسل تا به حال همچین اتفاقی نیفتاده است. اما باید خیلی دقت كنید چون بعضی از مغازه داران از طریق خودپرداز اقدام به خرید شارژ ایرانسل می كنند و آنها را دست كاری می كنند و بدون شماره سریال آن را در دسترس دیگران قرار می دهند. این می تواند یك نوع تقلب از شارژ ایرانسل باشد. كه ما به همه مشتركین ایرانسل توصیه می كنیم كه برای خرید شارژ ایرانسل از جاهای خیلی مطمئن اقدام به خرید شارژ كنند و یا از اینترنت این كار را انجام بدهند چون فروشگاه های شارژ ایرانسل در اینترنت همگی از كیفیت و اطمینان خیلی خوبی بهرمند هستند. البته شما می توانید به راحتی شارژ ایرانسل را از طریق كامپیوتر و اینترنت با ضمانت هم خریداری كنید. مثلا در فروشگاه شارژ ایرانسل وقتی شما شارژ ایرانسل را می خرید این شارژ برای شما گارانتی هم می شود. تا اگر نتوانستید از آن استفاده كنید بتوانید از طریق پشتیبانی به راحتی از شارژ دیگری استفاده كنید.


 متاسفانه مغازه ها و باجه ها و حتی خودپرداز قابلیت انجام چنین كاری را ندارند. پس خرید شارژ ایرانسل از طریق ایترنت می تواند بسیار مناسب تر و مطمئن تر باشد. البته شركت های دیگری به تازگی مثل ایرانسل اقدام به كارهای آنلاین نظیر شارژ ایرانسل كرده اند كه می توانید از آنها هم استفاده كنید. اما می توانید برای امنیت بیشتر از شركت هایی استفاده كنید كه سابقه طولانی تری داشته باشند و بارها از طریق شبكه های تلویزیون ایران تبلیغ داشته باشند. از همه مهمتر پشتیبانی خیلی قوی داشته باشند. البته شارژ ایرانسل را بهتره از جاهایی بگیرید كه تقریبا 24 ساعت پشتیبانی داشته باشند تا اگر به مشكلی برخورد كردید بتوانید به راحتی آن را برطرف كنید . یادتان باشد هر شركتی كه به شما شارژ ایرانسل ارزان تر بدهید بهترین نیست.

شارژ ایرانسل

۱۳۹۲ اسفند ۲۴, شنبه

اسپری خون ساز در بدنسازی

اسپری خون ساز در بدنسازی

در ورزش بدنسازی داشتن آهن فراوان و خون رسانی بهتر به سلول ها و عضلات یكی از كلیدهای پیشرفت شما در ورزش بدنسازی می باشد. اما چند وقت پیش متوجه شدیم كه یك اسپری وارد بازار مكمل های بدنسازی شده است كه به گفته كمپانی تولید كننده این اسپری قبل از تمرینات بدنسازی استفاده می شود و كارایی بسیار بالایی از خودش نشان می دهد. این اسپری باعث افزایش گلبول های قرمز خون و همچنین  باعث افزایش آهن بدن می شود. این اسپری بعد از 5 دقیقه كارایی خود را نشان می دهد.
به گفته افرادی كه از این اسپری استفاده كرده اند گفته اند كه برنامه بدنسازی را بسیار راحت تر اجرا كرده اند و دریافت اكسیژن در هنگام تمرینات سخت بدنسازی برای آنها بهتر انجام می شود. این اسپری در حال حاظر در ایران در دسترس نمی باشد و احتمالا تا چند ماه دیگر وارد بازار ایران شود. این اسپری بسیار بالاتر از قرص جگر می باشد. و مخصوص افرادی است كه كم خونی شدید دارند و نمی توانند به راحتی تمرینات بدنسازی خود را انجام بدهند.
این اسپری سرشار از ویتامین ها و املاح می باشد و می تواند درمدت 2 ساعت جذب ویتامین ها به خوبی انجام شود. البته این اسپری با این همه خاصیت كه در ورزش بدنسازی از خودش نشان می دهد می تواند باعث ایجاد عوارض دیگری هم بشود. عوارضی مثل تنبل شدن بدن برای تولید ویتامین و املاح. و ممكن است اگر بعد از مدتی استفاده از آن را قطع كنید. دیگر قدرت انجام برنامه بدنسازی و تمرینات سنگین را نداشته باشید. البته این اسپری چون از مواد شیمیایی شاخته شده است ممكن است عوارض دیگری هم داشته باشد كه هنوز كمپانی تولید كننده آن در مورد عوارض جدی تر آن چیزی عنوان نكرده است.


این اسپری با چربی سوزها و یا موادی نظیر قهوه و چای سبز به شدت تداخل دارد و می تواند باعث كاهش اثرات این اسپری شود. بهتر است كه 5 دقیقه قبل از تمرینات بدنسازی و یك ساعت بعد از تمرینات بدنسازی از این اسپری استفاده كنید تا انرژی مورد نظر شما برای تمرینات سنگین و برنامه بدنسازی قدرتی به خوبی فراهم شود. افرادی كه از این دارو استفاده كرده اند عوارضی همچون افزایش فشار خون ، تپش قلب و فشار های راوانی را تجربه كرده اند. اگر قصد استفاه از آن را دارید توصیه می شود كه برنامه بدنسازی خود را به گونه ای طرح كنید كه بیشتر از وزنه های آزاد استفاده شود. چون این اسپری می تواند باعث افزایش ضربان قلب شود.  برای این كه همیشه در ورزش بدنسازی آماده و قبراق باشید توصیه می شود هر 3 هفته استفاده از این اسپری به مدت 2 هفته مصرف آن قطع شود.

بدنسازی

شارژ ایرانسل از طریق بانك

شارژ ایرانسل از طریق بانك
امروزه بانك ها هم می توانند به مشتریان خود سرویس هایی نظیر شارژ ایرانسل را عرضه نمایند. وقتی كه شما از طریق بانك مورد نظر یك حساب باز می كنید. و وقتی كه می خواهید به صورت آنلاین از سرویس های بانكی نظیر پرداخت قبوض و یا انتقال وجه انجام بدهید اگر مبالغ بالایی را انتقال دهید و یا به صورت دقیق قبوض خود را پرداخت كنید می توانید از طریق بانك مورد نظر به صورت رایگان شارژ ایرانسل دریافت نمایید.  و این می تواند برای مشتركین ایرانسل بسیار بسیار مناسب باشد تا با انجام كارهای بانكی خود در هر ساعتی از شبانه روز به راحتی شارژ ایرانسل دریافت كنند. البته باید دقت كنید كه وقتی كه حساب بانكی مودر نظر خود را افتتاح می كنید حتما گزینه شارژ ایرانسل رایگان را فعال نمایید تا سیستم از شما شماره خط ایرانسلتان را دریافت كند. و بعد از آن دیگر نیاز به وارد كردن شماره نیست و بعد از انجام عملیات بانكی می توانید شارژ ایرانسل را به صورت رایگان و به آسانی به صورت مستقیم از طرف سایت ایرانسل دریافت كنید.
اما اگر تعداد تركنش های شما پایین باشد و یا با دریافت كد پایاب كم انجام بدهید نمی توانید شارژ ایرانسل رایگان دریافت كنید. خیلی از افراد فكر می كنند كه اگر شارژ ایرانسل از طریق بانك دریافت كنند خیلی سریع تمام می شود و این شایعه همچنان وجود دارد. اما واقعیت این است شارژ ایرانسل درقبال اعتماد شما به بانك مورد نظر پرداخت می شود.


حتی اگر شما بخواهید می توانید در هر ساعتی كه دوست داشته باشید اقدام به خرید شارژ ایرانسل هم بكنید كه كاملا روش كار متفاوت می باشد. شما می توانید در باكس مخصوص مبلغ مورد نظر را تایپ كنید و به راحتی خرید شارژ ایرانسل را انجام بدهید. البته این روش قبلا در بانك های خارجی جهت تشكر از مردم وجود داشته. اما در ایران مدت بسیار كمی است كه در بعضی از بانك ها فعال شده است. البته شما نمی توانید كه برای سایر اپراتورها در حال حاظر از این روش استفاده كنید. این روش تنها مخصوص ایرانسل و برای دریافت شارژ ایرانسل آماده شده است. البته بانك ها هم  درصدی از سود خود را از طریق ایرانسل دریافت می كنند. اما لطفا اگر قصد دارید برای تبدیل سیم كارت خود از اعتباری به دائمی اقدام كنید شارژ ایرانسل خود را به ملبغ 100000 از باجه ها دریافت كنید چون شارژ ایرانسل را كه از طریق فروشگاه های شارژ آماده شده و برای تبدیل سیم كارت به دائمی می باشد مناسب نیست.

شارژ ایرانسل

۱۳۹۲ اسفند ۲۱, چهارشنبه

شكلات رژیمی برای بدنسازی مفید نیست

شكلات رژیمی برای بدنسازی مفید نیست

شكلات رژیمی برای بدنسازی مفید نیست و به عكس می تواند باعث تخریب بافت های عضلانی شود. شكلات رژیمی امروزه خیلی تبلیغ می شود و كمپانی های تولید كننده مدعی هستند كه این شكلات ها هم باعث كاهش چربی های اضافی می شوند و هم باعث افزایش حجم عضله می شود. اما واقعیت این است كه این شكلات ها دقیقا ضد بدنسازی می باشند. و می توانند باعث ترشح هورمون كورتیزول و كاهش حجم عضلانی شوند. كه این می تواند بعد از چند هفته تا چند ماه اتفاق بیفتد. شكلات های رژیمی می توانند به صورت موقت باعث افزایش انرژی شوند و شما در هنگام تمرینات بدنسازی احساس خوبی خواهید داشت. و این در واقع از طریق سوختن عضلات شما باعث افزایش انرژی و كاهش حجم عضلات خواهد شد. شكلات های رژیمی اگر به همراه مكمل های پروتئینی استفاده شوند كمتر می توانند به عضلات آسیب برسانند. اما از طرف دیگر می تواند باعث كاهش شدید چربی های بدن شود. وقتی شما از این نوع شكلات استفاده می كنید بهتر است كه ورزش های هوازی خود را افزایش بدهید و در كنار آن از آب زیاد استفاده شود.




جون این نوع شكلات ها به دلیل داشتن اسیدهای چرب و مواد چربی سوز بهتر است كه آب زیاد بنوشید چون ممكن است كه به دلیل فشار بسیار زیاد به كلیه ها باعث آسیب رساندن به كلیه و كبد شود. اگر دوست دارید در بدنسازی به بهترین شكل ممكن چربی آب كنید. توصیه می شود كه شكلات رژیمی را به همراه یك فنجان قهوه استفاده كنید و بعد از تمرینات بدنسازی دوباره یك عدد شكلات رژیمی میل كنید این كار باعث می شود كه شما در طول تمرینات بدنسازی و حتی بعد از تمرینات بدنسازی انرژی خیلی خوبی داشته باشید و در طول روز احساس بی حالی و ضعف نكنید. اما به یاد داشته باشید كه مصرف كراتین و پودرهای پروتئینی و گلوتامین را فراموش نكنید تا با كاهش حجم عضلات مواجع نشوید.
سعی كنید از وزنه های سنگین در تمرینات بدنسازی استفاده كنید تا عضله از خودش عكس العمل نشان بدهد و خیلی سریع تر رشد كند. مصرف ویتامین ای و ث بعد از تمرینات بدنسازی می تواند باعث حفظ سطح انرژی و در نتیجه ریكاوری بهتر عضلات شود. پس بهتر است این نكات در بدنسازی رعایت شود.

بدنسازی

شارژ ایرانسل با پیامك های زماندار

شارژ ایرانسل با پیامك های زماندار

شارژ ایرانسل با پیامك های زماندار یكی از سرویس های خیلی جدید و بسیار پرطرفدار فروشگاه شارژ ایرانسل می باشد. در این روش شما می توانید به راحتی بدون این كه بخواهید كاری انجام بدهید می توانید به دوستان خود پیامك ارسال كنید.
مثلا شما ممكن است فراموش كنید كه تولد دوستانتان را تبریك بگید اما وقتی كه از قبل از طریق فروشگاه شارژ ایرانسل شماره دوستان را وارد كنید و پیام مورد نظر را به فروشگاه بدهید. همان زمان و از طریق خط موبایل خودتان پیام تبریك برای دوستان ارسال خواهد شد. البته پیامك های زماندار برای كارهای دیگر مثلا یادآوری و غیره كاربرد دارد. هزینه این نوع پیامك ها از پیامك های معمولی مقداری بیشتر است كه باید تعرفه ها را به خوبی مطالعه كنید و بعد مقدار درخواستی پیامك های زماندار ایرانسل را سفارش بدهید. در این روش یعنی شارژ زماندار حتی بعد از پایان رسیدن شارژ ایرانسل از طریق پیامك یه شما یادآوری می شود كه اقدام به خرید شارژ ایرانسل كنید. حتی شما می توانید قیمت دقیق كالاهای خود را از طریق موبایل خود به فروشگاه شارژ ایرانسل وارد كنید تا قیمت دقیق هر كالا برای شما پیامك شود.



برای فعال كردن پیامك زماندار حتما باید در فروشگاه شارژ ایرانسل ثبت نام كنید و بعد از آن می توانید در هنگام خرید شارژ گزینه پیامك زماندار را فعال كنید تا سرویش شا فعال شود. حتی شما می توانید از طریق فروشگاه شارژ ایرانسل اقدام به پرداخت شهریه های كلاس های آموزشی نمایید. كه این هم بسیار شبیه به دیگر فعال كردن سرویس های ایرانسل می باشد. در این سرویس باید با هزینه ای مشخص ثبت نام نمایید. و بعد از آن با وارد كردن كد 12 رقمی توسط سیستم اقدام به پرداخت شهریه یا قبوض كنید. البته این روش مقداری با روش خرید شارژ ایرانسل متفاوت می باشد كه باید در این روش سیستم خود را بر روی فارسی قرار بدهید و كپی كارت ملی خود را به فروشگاه شارژ ایرانسل ارسال نمایید تا بلافاصله سرویس فعال شود.
شارژ ایرانسل

۱۳۹۲ اسفند ۲۰, سه‌شنبه

مكمل فول اچ در بدنسازی

مكمل فول اچ در بدنسازی

مكمل فول اچ در بدنسازی می تواند كارایی بسیار خوبی از خود نشان بدهد. بدنسازان حرفه ای از این مكمل توانمند خیلی زیاد استفاده می كنند. این مكمل قوی بازیافت عضلات را با سرعت بسیار بالایی انجام می دهد. فول اچ از تركیب گیاهان پرقدرت ساخته شده است كه در ایران بسیار نایاب می باشند. این مكمل بعد از تمرینات بدنسازی استفاده می شود و می تواند باعث رشد چشمگیر عضلات شود. این مكمل می تواند باعث پیشرفت خیره كننده و بسیار سریع شما در ورزش بدنسازی شود. اگر در برنامه بدنسازی خود مجبور هستید كه وزنه های سنگین را جا به جا كنید و بعد از تمرینات بدنسازی احساس خستگی بیش از حد می كنید. پس شما به این مكمل بسیار نیاز دارید.

 مكمل فول اچ می تواند زمان خستگی شما را در تمرینات بدنسازی به شدت كاهش دهد و می تواند سوزش عضله را هم بسیار بسیار كم كند. اگر قصد مصرف این مكمل را دارید. باید از نوع اصلی آن كاملا مطمئن شوید و بعد از آن باید بسیار دقت كنید كه بعد ازاتمام برنامه بدنسازی بلافاصله این مكمل را در یك لیوان شیر كم چرب حل كنید و به آرامی آن را بنوشید بعد از 10 دقیقه از مصرف این مكمل شما انرژی تازه می گیرید و حتی این توانایی را دارید كه بلافاصله تمرینات بدنسازی را تكرار كنید. اگر می خواهید مكمل اصلی را در اختیار داشته باشید توصیه می شود كه آن را مستقیما از چین سفارش بدهید. چون بدل این مكمل به راحتی در دسترس است.
این مكمل می تواند باعث افزایش بیش از حد ضربان قلب شود پس خیلی دقت كنید كه در كنار این مكمل از قرص های چربی سوز استفاده نشود. این مكمل می تواند در طولانی مدت باعث ایجاد عوارضی همچون فشار خون و مشكلات كلیوی شود. باید در مصرف این مكمل دقت كنید یعنی بهتر است هر 6 هفته یك بار به مدت 2 هفته مصرف این مكمل را قطع كنید. در دوره ای كه از مكمل فول اچ استفاده می كنید سعی كنید از برنامه بدنسازی شدتی استفاده نكنید چون ضربان قلب به شدت افزایش پیدا می كند. در شب های بعدی شما را بیشتر با مكمل های كارمو در بدنسازی آشنا می كنیم تا بتوانید به بهترین نتایج دست یابید.

شارژ ایرانسل بهتر از شارژ رایتل

شارژ ایرانسل بهتر از شارژ رایتل
شارژ ایرانسل مطمعنا مزایای بسیار بسیار بالاتری نسبت به بقیه خطوط مثلا رایتل دارد. شارژ ایرانسل به راحتی در همه جا و در هر مكانی قابل تهیه است و می توانید از مقدار شارژ ایرانسل كه تهیه می كنید می توانید هم برای مكمالمه استفاده كنید و هم برای اینترنت. شارژ ایرانسل می تواند برای موضوعات مختلف استفاده شود.
مثلا در فروشگاه شارژ ایرانسل شما می توانید قبل از خرید شارژ ایرانسل تعیین كنید كه آیا می خواهید از برنامه های آموزشی در انجام بهتر شارژ ایرانسل استفاده كنید یا نه. و مثلا شما ممكن است بخواهید از شارژ ایرانسل برای آموزش آشپزی استفاده كنید و یا بخواهید برای فال گرفتن استفاده كنید. وقتی كه شما قبل از خرید شارژ این كارها را انجام می دهید به راحتی مبلغ آموزش های  لازم از شارژ شما كسر می شود و می توانید هم مكالمه با تخفیف خوب انجام بدهید و هم می توانید از طریق ایرانسل آموزش ببینید. و هم می توانید از ام ام اس و یا اینترنت با سرعت بالا و تخفیف خیلی خوب استفاده كنید. مثلا می توانید خط ایرانسل خود را به اندازه كافی شارژ كنید و با آن شارژ می توانید از برخی فروشگاه های اینترنتی خرید كنید.



این سیستم نوینی است كه مطمعنا تا چند سال دیگر تمامی فروشگاه های شارژ ایرانسل به آن مجهز خواهند شد. تا هر فردی بتواند به راحتی شروع به خرید شارژ ایرانسل كند. مثلا ممكن است شما دوست داشته باشید یك فیلم از اینترنت بخرید و یا بخواهید یك اهنگ یا یك كتاب یا یك كالا را بخرید می توانید با هماهنگی اپراتور مقدارتعیین شده شارژ ایرانسل از حساب شما كسر شود و به راحتی می توانید بدون هزینه كارمزد و دیگر هزینه های بانكی اقدام به خرید كالا از اینترنت كنید. حتی می توانید در هر ساعتی كه دوست داشته باشید با خرید شارژ ایرانسل اقدام به شارژ وایمكس كنید. این هم یكی از اقدامات بسیار عالی در فروشگاه شارژ ایرانسل می باشد تا بتوانید از تمامی سرویس های ایرانسل به راحتی استفاده كنید.

۱۳۹۲ اسفند ۱۹, دوشنبه

ریزش مو در پوست های چرب

ریزش مو در پوست های چرب
ریزش مو در پوست های چرب ببیشتر اتفاق می افتد. و این مشكل امروز در بین افرادی كه دارای پوست سر چرب هستند زیاد اتفاق می افتد. این فراد باید به هر طریقی كه شده بتوانند ریزش موهای خود را كنترل كنند. باید به جای استفاده كردن از داروهای ویتامینه یا شامپوهای ویتامینه از داروهایی كه چربی مو را از بین می برند استفاده شود. ما در اینجا توصیه های خوبی برای شما داریم كه اگر به كار برده شود می تواند در مدت 2 ماه چربی ها از بین بروند و همزمان ریشه موها تقویت شود و دوباره رویش مجدد موهای شما شروع شود.
برای این كار باید هر روز موهای خود را با شامپوهایی كه گیاهی می باشند و كمترین مواد شوینده را داشته باشند استفاده كنید. قبل از حمام رفتن می توانید مقداری سفیده تخم مرغ را به پوست سر خود بمالید و بعد از این كه كاملا خشك شد می توانید موهای خود را به آرامی و با دقت شستشو بدهید. اگر از شامپوهای خیلی قوی برای درمان ریزش مو استفاده كنید به احتمال خیلی زیاد ریشه موها ضعیف خواهد شد و این می تواند حتی باعث افزایش بیشتر ریزش مو شود.

 اگر از مدل مو به صورت خاصی استفاده می كنید توصیه می شود كه بعد از حمام از ژل كتیرا استفاده كنید و یا داخل شامپو از پودر كتیرا استفاده كنید. این كار باعث می شود كه هم ریزش مو قطع شود و هم موها بهتر حالت بگیرند. و مدل مو بهتر اجرا شود. ریزش مو برای افرادی كه دارای پوست های حساس هستند می تواند خطرناك تر باشد. چون با كم مو شدن پوست سر بیشتر دچار آفتاب سوختگی و ایجاد لك های قهوه ای بر روی پوست سر خواهند شد.
استفاده هر روز از ژل EJFOR هم می تواند به عنوان یك درمان كننده ریزش مو موثر واقع شود. این ژل می تواند در مدت 3 ماه ریزش موها را به آرامی درمان كند. ژل EJFOR هم به عنوان ترمیم كننده و ثابت كننده رنگ مو به كار برده می شود و هم به عنوان درمان كننده ریزش مو.   

پوست سفید و لك های قهوه ای

پوست سفید و لك های قهوه ای

افرادی كه پوست سفید دارند بیشتر ممكن است كه دچار لك های قهوه ای در پوست شوند طبق تحقیقات به عمل آمده افرادی كه پوست صورتشان سفید است زودتر از بقیه ممكن است به لك صورت مبتلا شوند. برای درمان این مشكل راه های متعددی وجود دارد اما یكی از بهترین راه ها استفاده درست از ضد آفتاب هر 3 ساعت یك بار می باشد. ضد آفتاب باید از بهترین مارك و بهترین كیفیت باشد تا بتواند از پوست شما در مقابل اشعه خورشید محافظت كند. اما فقط نباید به ضد آفتاب به تنهایی اعتماد كنید چون پوست های سفید ظریف تر از بقیه پوست ها می باشند و این یعنی كرم های ضد آفتاب به صورت خیلی كامل نمی توانند از پوست شما محافظت كنند.


در همچین مواقعی دیده شده است كه افراد سفید پوست با استفاه از ضد آفتاب ها در مقابل آفتاب پوست صورتشان ملتهب شده و جوش صورت ایجاد شده است. به همین دلیل توصیه می شود قبل از رفتن به جلوی آفتاب از ماسك صورت هلو و آلوئه ورا استفاده شود و یك فنجان قهوه ههم نوشیده شود و از ضد آفتاب هم استفاده شود. با این كار دیگر پوست صورت شما در خطر اشعه خورشید نمی باشد. اما از خوراكی هایی كه می تواند در مدت 2 ساعت پوست صورت شما را حساس كند پرهیز كنید. این خوراكی ها مانند گوشت قرمز چون سرشار از اسید چرب می باشند می توانند در مدت چند ساعت باعث حساس شدن پوست شوند. و اگر قبل از رفتن به جلوی آفتاب از گوشت قرمز استفاده كنید می تواند باعث آفتاب سوختگی بیشتر شود. پس بهتر است برای امنیت بیشتر قبل از رفتن به جلوی آفتاب از غذاهایی كه سالم تر هستند و كمتر چربی دارند استفاده شود تا پوست شما در برابر آفتاب مقاوت بشتری از خودش نشان بدهد.
 

چای سفید برای بدنسازی مفید است

چای سفید برای بدنسازی مفید است

چای سفید برای بدنسازی مفید است و می تواند باعث افزایش آهن در بدن شود. خیلی از ورزشكاران از مصرف چای خودداری می كنند. چون چای ویتامین ها و آهن بدن را از بین می برد و بعد از مدتی ورزشكار احساس خستگی خواهد كرد. اما چای سفید سرشار از آهن و ویتامین می باشد. مصرف این چای انرژی زا روزی 2 فنجان می تواند به خوبی كارایی ورزشكار را بالا ببرد و این می تواند در هنگام تمرینات بدنسازی باعث افزایش قدرت و خستگی كمتر در ورزشكار شود. مصرف چای سفید می تواند باعث بهبود خواب شود. اگر تمرینات بدنسازی شما سنگین است و از برنامه بدنسازی قدرتی استفاده می كنید توصیه می شود شب قبل از خواب یك فنجان چای سفید استفاده كنید تا عضلات شما برای روز بعد آماده تمرین سنگین شوند.
چای سفید می تواند قدرت جذب بدن را برای دریافت بهتر و قویتر مكمل های بدنسازی افزایش دهد.


  پس بهتر است كه در ورزش بدنسازی داروهای طبیعی كه باعث افزایش كارایی شما می شود را پیدا كنید. داروهای بدنسازی طبیعی می تواند راه های نوینی را در سر راه شما قرار بدهد تا بتوانید با كمترین تلاش به بهترین نتایج دست پیدا كنید. اگر می خواهید در ورزش بدنسازی هم بدنتان از آلودگی ها پاك شود و هم كم خونی و كمبود ویتامین از بین برود توصیه می شود 2 ساعت بعد از غذا از یك فنجان چای سفید استفاده كنید. این چای این قابلیت را دارد كه چربی های زیر پوستی را از بین ببرد و باعث كات تر شدن عضلات شود. اما این به این دلیل نیست كه شما از مصرف این چای زیاده روی كنید. چون مصرف زیاد چای سفید می تواند باعث تهوه و دل درد شود. چای سفید بهتر است كه با خرما یا عسل استفاده شود تا كارایی بهتری از خود نشان بدهد. اگر دوست دارید در بدنسازی وزنه های سنگین تری جا به جا كنید باز هم توصیه می شود قبل از تمرینات بدنسازی از چای سفید استفاده كنید.

شارژ ایرانسل ضمانت ندارد

شارژ ایرانسل ضمانت ندارد
شارژ ایرانسل در بیشتر فروشگاه ها با ضمانت انجام می شود. مثلا شما ممكن است شارژ ایرانسل را از بیرون مثلا از باجه ها خریداری نمایید. اگر این شارژ ارور بدهد شما نمی توانید آن را پس بدهید چون هیچ سیستم خوب و امنیتی وجود ندارد كه بتواند شارژ ایرانسل را گارانتی نماید.
اما وقتی كه شما از فروشگاه شارژ ایرانسل اقدام به خرید شارژ ایرانسل می كنید شارژ ایرانسل به همراه گارانتی تعویض به شما ارائه می شود تا اگر موبایل شما به هر دلیل با شارژ وارده مشكل داشته باشد به راحتی می توانید با اپراتور تماس بگیرید و از آنها درخواست كارت شارژ ایرانسل جدید كنید. شارژ ایرانسل كه از طرف سایت ایرانسل اجرا می شود قابلیت های بسیار فراوانی دارد. و حتی می شود گفت شما قبل از خرید شارژ می توانید در پنل خود نتظیم كنید كه آیا از طرح خاصی استفاده شود و یا می خواهید آهنگ پیشواز ایرانسل داشته باشید و یا می خواهید از این شارژ ایرانسل در اقدام به استفاده از اینترنت استفاده كنید. شما بعد از فعال كردن این قسمت ها می توانید شارژ ایرانسل خود را سفارش بدهید.


و هزینه ها از شارژ شما كم خواهد شد و در نهایت مبلغی كه باید از آن جهت مكالمه استفاده كنید به خط ایرانسل شما ارسال خواهد شد. این روش نوین خرید شارژ ایرانسل را به همه افرای كه دسترسی به اینترنت دارند توصیه می كنیم چون بسیار بهتر و حرفه ای تر از این است كه شما بخواهید برای خرید شارژ ایرانسل از بیرون و از طریق باجه ها و مغازه ها اقدام كنید. البته این سرویس ها هم تا حدودی خود سایت ایرانسل به مشتركین ارائه می دهد. اما اگر كامل تر و دقیق تر می خواهید توصیه من استفاده از فروشگاه شارژ ایرانسل می باشد.  

۱۳۹۲ اسفند ۱۳, سه‌شنبه

درمان ریزش مو با مخمر آبجو

درمان ریزش مو با مخمر آبجو
ریزش مو بعضی وقتها می تواند به دلیل استفاده نكردن از ویتامین ها باشد. و حتی خود فرد هم متوجه این مشكل نمی شود و ریزش موهای شدید را تجربه می كند. مخمر آبجو اگر به صورت منظم استفاده شود می تواند كارایی بسیار خوبی را از خود نشان بدهد. افرادی كه مدل مو خاصی دارند بهتر است كه مقداری مخمر آبجو بر روی موهای خود بریزند و بلافاصله با شامپو تمیز شسته شود. این كار باعث می شود كه هم ریزش مو درمان شود و هم مدل مو بهتر خودش را نشان بدهد. یكی دیگر از علل ریزش مو استفاده فراوان از تخم مرغ می باشد. اگر به صورت مرتب استفاده شود باعث اسیدی شدن بدن می شود و باعث ضعیف شدن ریشه موها شده و می تواند باعث ریزش مو به صورت فراوان شود. البته زرده تخم مرغ می تواند باعث حالت دادن به مدل مو شود. اما از طرف دیگر می تواند باعث ریزش مو به صورت زیاد شود.


اگر به این حالت یعنی ریزش مو مبتلا شده اید می توانید از انواع داروهای ضد ریزش مو استفاده كنید. سعی كنید به جای استفاده از شامپوهای مختلف از صابون های گیاهی استفاده كنید. صابونی كه تا به حال برای درمان ریزش مو و حالت دادن مو برای ایجاد مدل مو به خوبی كارایی داشته صابون روغن زیتون می باشد. این صابون می تواند فولیك های مو را بسیار بهتر و قویتر كند و از ریزش مو به طور قابل قبولی جلوگیری كند. صلبون روغن زیتون سرشار از ویتامین ها و اسیدهای سازنده ریزش مو می باشد. اگر به ریزش مو دچار شده اید می توانید روزی یك بار از صابون زیتون استفاده كنید. البته می توانید از روغن زیتون در شامپوهای خود استفاده كنید. البته شامپوهای فراوانی امروزه در داروخانه ها موجود می باشد كه بهتر است از شامپوهایی كه حاوی تركیبات گیاهی می باشد استفاده كنید. بهتر است هم از تغذیه خیلی خوب بهرمند شوید و هم می توانید از چندین شامپو و چندین محلول برای درمان ریزش مو استفاده كنید. استفاده از آلوئه ورا هم می تواند باعث تقویت ریشه مو شود و بعد از چندین ماه هم می تواند ریزش موهای شما را درمان كند.

ریزش مو

پوست را با ماسك صورت زیبا تر كنیم

پوست را با ماسك صورت زیبا تر كنیم
پوست زیبا داشتن با ماسك صورت حرفه ای كاملا امكان پذیر است. پوست زیبا به خودی خود حاصل نمی شود و باید طبق قوانین آن عمل كنید تا همواره پوست زیبا و جذاب داشته باشید. ماسك صورت گیاهان دارویی و یا ماسك صورت میوه ها خیلی خوب می توانند باعث افزایش انرژی و قدرت در پوست شوند. اما به یاد داشته باشید پوست میوه ها هم می توانند پوست جوان و شاداب به شما بدهند. سعی كنید از ماسك صورت كتان استفاده كنید این ماسك صورت كه خیلی از خانم ها برای زیبایی پوست صورت خود استفاده می كنند خیلی معروف است. كتان ها موادی دارند كه خیلی خوب می تواند باعث فراهم شدن ویتامین ها شود. البته شما می توانید از كتان هم به صورت خوراكی استفاده كنید كه ما توصیه می كنیم كه از ماسك صورت كتان استفاده كنید تا بدون نیاز به زمان برای جذب بتوانید پوست صورت خود را چندین برابر بهتر و جذاب تر كنید.


كتان ها دارای چربی های بسیار مفید می باشند كه می توانند سلول های پوست را بسیار جوان و زیبا كنند. البته ماسك صورت هم برای زیبا سازی پوست استفاده می شود و هم می تواند باعث جذب قوی ویتامین شود. پس سعی كنید از هر میوه ای كه استفاده می كنید به همان اندازه از آن میوه بر روی پوست صورت قرار بدهید. این كار باعث می شود كه اگر بدن شما در جذب آن میوه با مشكل مواجع شد می توانید از راه پوست مستقیما آن را جذب كنید. ضمنا سعی كنید خیلی كم از كرم ها بر روی پوست خود استفاده كنید. چون این كار باعث می شود همان اندازه كه پوست شما می تواند ویتامین های میوه را جذب كند به همان اندازه هم می تواند مواد شیمیایی موجود در كرم را جذب كند كه می تواند باعث پیری  زود رس پوست شود. اگر خواهان داشتن پوست جوان و زیبا هستید دم كرده سبوس برنج می تواند شما را به خوبی محافظت كند كه هم پوست صورتتان جوان و زیبا بماند و هم می تواند باعث درمان چروك های خیلی عمیق پوست شود.

پوست

بدنسازی و انسولین

بدنسازی و انسولین

بدنسازی اگر با اصول و تكنیك های خاصی هماهنگ شود می تواند باعث افزایش بیش از حد عضله شود. یكی از این تكنیك ها استفاده از انسولین می باشد. اگر ورزشكار از انسولین استفاده كند می تواند خیلی سریع به حجم عضلات خود اضافه كند. اما انسولین از طرف دیگر بسیار خطرناك و كشنده می باشد خیلی از افراد فكر می كنند كه بدنسازی بدون انسولین فایده ای ندارد. و باید برای پیشرفت در بدنسازی  حتما از انسولین استفاده شود. اما این یك راه اشتباه می باشد. چون افرادی كه از انسولین در بدنسازی استفاده می كنند دارای عضلاتی بی كیفیت و پف كرده هستند كه به هیچ عنوان برای پیشرفت در بدنسازی انسولین توصیه نمی شود. البته روش های دیگری برای ترشح انسولین وجود دارد كه این بیشتر برای افرادی می باشد كه دوست دارند بدنسازی را به صورت سالم و اصولی پی بگیرند.



در ورزش بدنسازی اگر بیشتر از مواد طبیعی و راه های طبیعی برای ترشح هورمون های عضله ساز استفاده شود بهتر است. پس می توانید بعد از تمرینات بدنسازی از قندهای ساده بیشتر استفاده شود تا ترشح انسولین در بدن خیلی زیاد شود. و در بقیه ساعت های روز از قندهای پیچیده بیشتر استفاده شود. لازم به ذكر است روز به روز تعداد بیشتر و بهتری از مكمل های بدنسازی وارد بازار می شود كه از تنوع خاصی بهره گرفته می شود. پس اگر دوست دارید حتما از روش های مصنوعی جهت ترشح هورمون های عضله ساز استفاده كنید بهتر است از پروهورمون ها در بدنسازی استفاده شود. پروهورمون ها باعث می شوند كه شما با انرژی بسیار بیشتری تمرین كنید. بدنسازی با تغذیه اصولی و  مصرف مكمل های نظیر اچ فایكون و اچ تی كامل می تواند باعث رشد خیلی خوب عضلات شود. بدون اینكه بخواهید دنبال عوارض بیشتر باشید. پس بهتر است بدنسازی نوین را تجربه كنید. 

بدنسازی

شارژ ایرانسل پاباب

شارژ ایرانسل پاباب


اخیرا خیلی از شركت های ارائه دهنده افزایش بازدید سایت از افرادی كه این سایت را در سایت خود قرار بدهند شارژ ایرانسل هدیه می دهند. و برای هر 3000 بازدیدی كه از طریق سایت آنها انجام شود. شارژ ایرانسل 5000 تومانی ارسال خواهد شد. اما اگر قصد دارید تا سایت شارژ شما جایگاه بیشتری داشته باشد سعی كنید از شارژ ایرانسل باپاب استفاده نكنید چون این كار باعث می شود كه سایت شما از طریق گوگل یا سایت ایرانسل بسته سود. روش های زیادی برای دریافت شارژ ایرانسل وجود دارد اما شارژ ایرانسل شاید برای ما بهترین و كامل ترین روش باشد. اما بعضی از شركت ها ممكن است از این روش استفاده كنند و بخواهند برای زحمتی كه شما می كشید شارژ ایرانسل را به صورت مستقیم و بدون رمز وارد كنند. این كار باعث می شود كه شما با انواع ارورها در هنگام شارژ كردن مواجع شوید .



پس بهتر است در هنگام ثبت نام در این سایت های پاپاب از گزینه شارژ ایرانسل مستقیم استفاده نكنید. چون ممكن است كه در این روش بسیار دیرتر از آنچه كه انتظار داشته باشید گوشی شما از طرف سایت ایرانسل شارژ شود. اگر خارج از كشور زندگی می كنید و می خواهید هم مشغول كار كردن در سایت های ایرانی باشید و هم بتوانید شارژ ایرانسل تهیه نمایید توصیه می شود حتما در كشوری كه زندگی می كنید آدرس همان كشور را وارد كنید تا مدیر سایت بتواند شارژ ایرانسل را به صورت ساپرت شده از طرف سایت ایرانسل برای شما ارسال كند. ا جرای این كار باعث می شود كه شارژ ایرانسل با تخفیف های فراوان برای شما ارسال شود. اگر می خواهید از شارژ ایرانسل جهت سرعت اینترنت استفاده كنید توصیه می شود شارژ ایرانسل بالای 5000 تومان تهیه نمایید.

شارژ ایرانسل