۱۳۹۲ اسفند ۲۴, شنبه

شارژ ایرانسل از طریق بانك

شارژ ایرانسل از طریق بانك
امروزه بانك ها هم می توانند به مشتریان خود سرویس هایی نظیر شارژ ایرانسل را عرضه نمایند. وقتی كه شما از طریق بانك مورد نظر یك حساب باز می كنید. و وقتی كه می خواهید به صورت آنلاین از سرویس های بانكی نظیر پرداخت قبوض و یا انتقال وجه انجام بدهید اگر مبالغ بالایی را انتقال دهید و یا به صورت دقیق قبوض خود را پرداخت كنید می توانید از طریق بانك مورد نظر به صورت رایگان شارژ ایرانسل دریافت نمایید.  و این می تواند برای مشتركین ایرانسل بسیار بسیار مناسب باشد تا با انجام كارهای بانكی خود در هر ساعتی از شبانه روز به راحتی شارژ ایرانسل دریافت كنند. البته باید دقت كنید كه وقتی كه حساب بانكی مودر نظر خود را افتتاح می كنید حتما گزینه شارژ ایرانسل رایگان را فعال نمایید تا سیستم از شما شماره خط ایرانسلتان را دریافت كند. و بعد از آن دیگر نیاز به وارد كردن شماره نیست و بعد از انجام عملیات بانكی می توانید شارژ ایرانسل را به صورت رایگان و به آسانی به صورت مستقیم از طرف سایت ایرانسل دریافت كنید.
اما اگر تعداد تركنش های شما پایین باشد و یا با دریافت كد پایاب كم انجام بدهید نمی توانید شارژ ایرانسل رایگان دریافت كنید. خیلی از افراد فكر می كنند كه اگر شارژ ایرانسل از طریق بانك دریافت كنند خیلی سریع تمام می شود و این شایعه همچنان وجود دارد. اما واقعیت این است شارژ ایرانسل درقبال اعتماد شما به بانك مورد نظر پرداخت می شود.


حتی اگر شما بخواهید می توانید در هر ساعتی كه دوست داشته باشید اقدام به خرید شارژ ایرانسل هم بكنید كه كاملا روش كار متفاوت می باشد. شما می توانید در باكس مخصوص مبلغ مورد نظر را تایپ كنید و به راحتی خرید شارژ ایرانسل را انجام بدهید. البته این روش قبلا در بانك های خارجی جهت تشكر از مردم وجود داشته. اما در ایران مدت بسیار كمی است كه در بعضی از بانك ها فعال شده است. البته شما نمی توانید كه برای سایر اپراتورها در حال حاظر از این روش استفاده كنید. این روش تنها مخصوص ایرانسل و برای دریافت شارژ ایرانسل آماده شده است. البته بانك ها هم  درصدی از سود خود را از طریق ایرانسل دریافت می كنند. اما لطفا اگر قصد دارید برای تبدیل سیم كارت خود از اعتباری به دائمی اقدام كنید شارژ ایرانسل خود را به ملبغ 100000 از باجه ها دریافت كنید چون شارژ ایرانسل را كه از طریق فروشگاه های شارژ آماده شده و برای تبدیل سیم كارت به دائمی می باشد مناسب نیست.

شارژ ایرانسل

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر