۱۳۹۲ اسفند ۲۱, چهارشنبه

شكلات رژیمی برای بدنسازی مفید نیست

شكلات رژیمی برای بدنسازی مفید نیست

شكلات رژیمی برای بدنسازی مفید نیست و به عكس می تواند باعث تخریب بافت های عضلانی شود. شكلات رژیمی امروزه خیلی تبلیغ می شود و كمپانی های تولید كننده مدعی هستند كه این شكلات ها هم باعث كاهش چربی های اضافی می شوند و هم باعث افزایش حجم عضله می شود. اما واقعیت این است كه این شكلات ها دقیقا ضد بدنسازی می باشند. و می توانند باعث ترشح هورمون كورتیزول و كاهش حجم عضلانی شوند. كه این می تواند بعد از چند هفته تا چند ماه اتفاق بیفتد. شكلات های رژیمی می توانند به صورت موقت باعث افزایش انرژی شوند و شما در هنگام تمرینات بدنسازی احساس خوبی خواهید داشت. و این در واقع از طریق سوختن عضلات شما باعث افزایش انرژی و كاهش حجم عضلات خواهد شد. شكلات های رژیمی اگر به همراه مكمل های پروتئینی استفاده شوند كمتر می توانند به عضلات آسیب برسانند. اما از طرف دیگر می تواند باعث كاهش شدید چربی های بدن شود. وقتی شما از این نوع شكلات استفاده می كنید بهتر است كه ورزش های هوازی خود را افزایش بدهید و در كنار آن از آب زیاد استفاده شود.




جون این نوع شكلات ها به دلیل داشتن اسیدهای چرب و مواد چربی سوز بهتر است كه آب زیاد بنوشید چون ممكن است كه به دلیل فشار بسیار زیاد به كلیه ها باعث آسیب رساندن به كلیه و كبد شود. اگر دوست دارید در بدنسازی به بهترین شكل ممكن چربی آب كنید. توصیه می شود كه شكلات رژیمی را به همراه یك فنجان قهوه استفاده كنید و بعد از تمرینات بدنسازی دوباره یك عدد شكلات رژیمی میل كنید این كار باعث می شود كه شما در طول تمرینات بدنسازی و حتی بعد از تمرینات بدنسازی انرژی خیلی خوبی داشته باشید و در طول روز احساس بی حالی و ضعف نكنید. اما به یاد داشته باشید كه مصرف كراتین و پودرهای پروتئینی و گلوتامین را فراموش نكنید تا با كاهش حجم عضلات مواجع نشوید.
سعی كنید از وزنه های سنگین در تمرینات بدنسازی استفاده كنید تا عضله از خودش عكس العمل نشان بدهد و خیلی سریع تر رشد كند. مصرف ویتامین ای و ث بعد از تمرینات بدنسازی می تواند باعث حفظ سطح انرژی و در نتیجه ریكاوری بهتر عضلات شود. پس بهتر است این نكات در بدنسازی رعایت شود.

بدنسازی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر