۱۳۹۲ اسفند ۱۹, دوشنبه

ریزش مو در پوست های چرب

ریزش مو در پوست های چرب
ریزش مو در پوست های چرب ببیشتر اتفاق می افتد. و این مشكل امروز در بین افرادی كه دارای پوست سر چرب هستند زیاد اتفاق می افتد. این فراد باید به هر طریقی كه شده بتوانند ریزش موهای خود را كنترل كنند. باید به جای استفاده كردن از داروهای ویتامینه یا شامپوهای ویتامینه از داروهایی كه چربی مو را از بین می برند استفاده شود. ما در اینجا توصیه های خوبی برای شما داریم كه اگر به كار برده شود می تواند در مدت 2 ماه چربی ها از بین بروند و همزمان ریشه موها تقویت شود و دوباره رویش مجدد موهای شما شروع شود.
برای این كار باید هر روز موهای خود را با شامپوهایی كه گیاهی می باشند و كمترین مواد شوینده را داشته باشند استفاده كنید. قبل از حمام رفتن می توانید مقداری سفیده تخم مرغ را به پوست سر خود بمالید و بعد از این كه كاملا خشك شد می توانید موهای خود را به آرامی و با دقت شستشو بدهید. اگر از شامپوهای خیلی قوی برای درمان ریزش مو استفاده كنید به احتمال خیلی زیاد ریشه موها ضعیف خواهد شد و این می تواند حتی باعث افزایش بیشتر ریزش مو شود.

 اگر از مدل مو به صورت خاصی استفاده می كنید توصیه می شود كه بعد از حمام از ژل كتیرا استفاده كنید و یا داخل شامپو از پودر كتیرا استفاده كنید. این كار باعث می شود كه هم ریزش مو قطع شود و هم موها بهتر حالت بگیرند. و مدل مو بهتر اجرا شود. ریزش مو برای افرادی كه دارای پوست های حساس هستند می تواند خطرناك تر باشد. چون با كم مو شدن پوست سر بیشتر دچار آفتاب سوختگی و ایجاد لك های قهوه ای بر روی پوست سر خواهند شد.
استفاده هر روز از ژل EJFOR هم می تواند به عنوان یك درمان كننده ریزش مو موثر واقع شود. این ژل می تواند در مدت 3 ماه ریزش موها را به آرامی درمان كند. ژل EJFOR هم به عنوان ترمیم كننده و ثابت كننده رنگ مو به كار برده می شود و هم به عنوان درمان كننده ریزش مو.   

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر