۱۳۹۲ اسفند ۲۴, شنبه

اسپری خون ساز در بدنسازی

اسپری خون ساز در بدنسازی

در ورزش بدنسازی داشتن آهن فراوان و خون رسانی بهتر به سلول ها و عضلات یكی از كلیدهای پیشرفت شما در ورزش بدنسازی می باشد. اما چند وقت پیش متوجه شدیم كه یك اسپری وارد بازار مكمل های بدنسازی شده است كه به گفته كمپانی تولید كننده این اسپری قبل از تمرینات بدنسازی استفاده می شود و كارایی بسیار بالایی از خودش نشان می دهد. این اسپری باعث افزایش گلبول های قرمز خون و همچنین  باعث افزایش آهن بدن می شود. این اسپری بعد از 5 دقیقه كارایی خود را نشان می دهد.
به گفته افرادی كه از این اسپری استفاده كرده اند گفته اند كه برنامه بدنسازی را بسیار راحت تر اجرا كرده اند و دریافت اكسیژن در هنگام تمرینات سخت بدنسازی برای آنها بهتر انجام می شود. این اسپری در حال حاظر در ایران در دسترس نمی باشد و احتمالا تا چند ماه دیگر وارد بازار ایران شود. این اسپری بسیار بالاتر از قرص جگر می باشد. و مخصوص افرادی است كه كم خونی شدید دارند و نمی توانند به راحتی تمرینات بدنسازی خود را انجام بدهند.
این اسپری سرشار از ویتامین ها و املاح می باشد و می تواند درمدت 2 ساعت جذب ویتامین ها به خوبی انجام شود. البته این اسپری با این همه خاصیت كه در ورزش بدنسازی از خودش نشان می دهد می تواند باعث ایجاد عوارض دیگری هم بشود. عوارضی مثل تنبل شدن بدن برای تولید ویتامین و املاح. و ممكن است اگر بعد از مدتی استفاده از آن را قطع كنید. دیگر قدرت انجام برنامه بدنسازی و تمرینات سنگین را نداشته باشید. البته این اسپری چون از مواد شیمیایی شاخته شده است ممكن است عوارض دیگری هم داشته باشد كه هنوز كمپانی تولید كننده آن در مورد عوارض جدی تر آن چیزی عنوان نكرده است.


این اسپری با چربی سوزها و یا موادی نظیر قهوه و چای سبز به شدت تداخل دارد و می تواند باعث كاهش اثرات این اسپری شود. بهتر است كه 5 دقیقه قبل از تمرینات بدنسازی و یك ساعت بعد از تمرینات بدنسازی از این اسپری استفاده كنید تا انرژی مورد نظر شما برای تمرینات سنگین و برنامه بدنسازی قدرتی به خوبی فراهم شود. افرادی كه از این دارو استفاده كرده اند عوارضی همچون افزایش فشار خون ، تپش قلب و فشار های راوانی را تجربه كرده اند. اگر قصد استفاه از آن را دارید توصیه می شود كه برنامه بدنسازی خود را به گونه ای طرح كنید كه بیشتر از وزنه های آزاد استفاده شود. چون این اسپری می تواند باعث افزایش ضربان قلب شود.  برای این كه همیشه در ورزش بدنسازی آماده و قبراق باشید توصیه می شود هر 3 هفته استفاده از این اسپری به مدت 2 هفته مصرف آن قطع شود.

بدنسازی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر