۱۳۹۳ فروردین ۱۳, چهارشنبه

بدنسازی با آدامس انرژی زا

بدنسازی با آدامس انرژی زا

بدنسازی نیاز به انرژی فراوان دارد و افرادی كه از انرژی قابل قبولی برخوردار باشند در ورزش بدنسازی به پیشرفت خیلی خوبی دست پیدا خواهند كرد. البته مكمل های بسیار زیادی برای افزایش انرژی وجود دارد اما كمپانی مكس در حال آماده كردن محصولی انرژی زا می باشد كه با تولید این محصول دیگر كمبود انرژی در تمرینات بدنسازی نخواهد بود. آدامس انرژی زا دارای مواد انرژی زای فراوانی می باشد كه می تواند در مدت 10 دقیقه انژری فراوان برای تمرینات بدنسازی ایجاد كند. این آدامس برای افرادی مناسب می باشد كه در برنامه بدنسازی خود تمرینات بسیار سنگینی را اجرا می كنند. البته این آدامس تا حدودی هم می تواند باعث افزایش حجم عضله شود. چون در تركیب این آدامس انرژی زا از چندین آمینواسید ضرروی استفاده شده است. در ورزش بدنسازی اگر شما خیلی خوب و از وزنه های سنگین استفاده كنید به راحتی می توانید حجم عضلات خود را افزایش بدهید. اما همیشه یك منبع انرژی خیلی خوب كه به ما آن قدر انرژی بدهد كه بتوانیم وزنه های سنگین جا به جا كنیم در دسترس ما نیست ولی آدامس انرژی زا به گونه ای طراحی شده است كه بدون نیاز با تركیب به هیچ موادی بلافاصله انرژی زیادی تولید می كند. و می تواند ورزشكار را وادار به تمرینات سخت بدنسازی كند و باعث می شود كه ورزشكار وزنه های سنگین را به خوبی جا به جا كند. اما محصولات انرژی زا موجود در بازار آنچنان تاثیر خوبی در ورزش بدنسازی ندارد چون بعد از 2 هفته استفاده بدن خیلی زود در مقابل آن محصول از خود واكنش نشان می دهد و دیگر كارایی قبلا را برای شما نخواهد داشت. و به همین دلیل است افرادی كه در ضمینه بدنسازی فعالیت می كنند خیلی كم از این محصول استفاده می كنند.
اما آدامس انرژی زا به گونه طراحی شده است كه اجازه نمی دهد بدن شما به این مقدار انرژی عادت كند به همین دلیل می تواند كاملا مناسب
برنامه بدنسازی و تمرینات سنگین شما باشد. البته تعدای از گیاهان دارویی هم خاصیت خیلی خوبی در افزایش انرژی برای تمرینات بدنسازی وجود دارد كه بعدا در مورد آنها خواهیم نوشت. 

بدنسازی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر