نمك دريايي

پوست زیبا
درياهايي كه مملو از نمك و املاح دريايي هستند محل مناسبي براي درمان بيماري ها ي پوستي و استخواني و رفع خستگي و افسردگي اند اما هميشه اين درياها به راحتي و سهولت در دسترس همگان نيست لذا شركت توليد لوازم آرايش طبيعي جويسكو در شيلي با استفاده از نمك ها و مواد معدني سواحل اقيانوس آرام مواد بهداشتي اي را تهيه كرده است كه به صورت نمك هاي طبيعي دريايي، روغن هاي حاوي املاح دريايي، شامپو و كرم مخصوص پوست و مو و ويژه ماساژ بدن عرضه مي شود. اين محصولات شامل همه ويتامين هاي لازم براي پوست و مو و بيماري هاي استخوان است و ماساژ آن محصولات تاثير بسزايي بر روحيه فرد مي گذارد. انوع كرم هاي ضد چروك و ماسك هاي صورت برگرفته از همين نمك هاي دريايي موجود در سواحل اقيانوس آرام در منطقه پرو و شيلي است.
همه ساله عده زيادي از گردشگران براي استفاده از اين املاح دريايي به شيلي و پرو سفر مي كنند و علاوه بر اينكه در كنار سواحل اقيانوس آرام با نمك هاي دريايي حمام مي گيرند بلكه محصولات نمك دريايي را خريداري كرده و سوغات مي برند. به گفته افرادي كه از اين نوع محصول به طور مداوم استفاده كرده اند، دردهاي مفصلي و استخواني و بيماري هاي پوستي و اگزما درمان شده است و نتيجه مطلوب گرفته اند. اين نمك ها را در وان حل كرده و مدتي در آن مي آسايند و همچنين از ماسك هاي لجن سبز و سياه كناره درياي شيلي كه در بسته بندي هاي وكيوم به فروش مي رسد استفاده مي كنند و روي صورت خود قرار مي دهند تا دچار چين و چروك زودرس نشوند و پوستي شفاف و جوان داشته باشند. همچنين در سالن هاي ماساژ براي درمان بيماري هاي استخواني و مفصلي و رفع دردهاي بدن از اين نوع محصول استفاده مي شود. اين محصولات حاوي انواع مواد معدني، كلريد، بروميد، منگنز، سديم، كلسيم و پتاسيم است.
بسياري از افرادي كه دچار بيماري هاي روحي و افسردگي هستند با ماساژ اين نوع نمك ها بر پوست خود و مدتي استراحت، روحيه دوباره به دست مي‌ آورند. اين محصولات در بسته بندي هاي مناسب به فروش مي رود.
 زیبایی پوست