۱۳۹۳ خرداد ۲۶, دوشنبه

آموزش بدنسازي

آموزش بدنسازي


نكات طلايي در بدنسازي

بايد هميشه در حال يادگيري بدنسازي باشيد و از جديدترين اطلاعات بدنسازي استفاده كنيد. هيچ وقت فكر نكنيد كه همه چيز را در مورد بدنسازي مي دانيد. چون اگر بخواهيد اينجوري فكر كنيد مطمعنأ از خيلي از اطلاعات جديد بدنسازي عقب خواهيد ماند. بايد هر لحظه آموزش بدنسازي را از طريق تمرينات و كتاب هاي جديد و مقالات و مجلات به دست بياوريد.
اگر تمريني را تا ناتواني عضله انجام بدهيد تقريبأ مي شود مطمئن شد كه هر عضله به اندازه كافي جهت رشد تحريك شده است. اما اگر بخواهيد در هرجلسه تمرين عضلات را تا نهايت خستگي تحت فشار قرار بدهيد و هميشه از اين روش استفاده كنيد ممكن است عضلات شما تحليل برود.
اگر از حجم عضلاني خود راضي نيستيد اولين مشكل را در تغذيه خود پيدا كنيد چون اگر شما از بهترين برنامه غذايي جهت رشد عضلات استفاده كنيد مطمعنأ با رشد در عضلات مواجع خواهيد شد. اما اگر هنوز سايز عضلات خود را نتوانسته ايد افزايش بدهيد. بدانيد كه از تغذيه خوب و پر پروتئيني برخوردار نيستيد.
سعي كنيد بين درد عضلاني مفيدي كه بر اثر تمرين شدتي و سازنده ايجاد شده است و درد عضلاني كه بر اثر آسيب ديدگي ايجاد شده است تفاوت قائل شود. اگر درد خيلي سريع ايجاد شد و باعث ناراحتي شما شد بهتر است كه براي درمان آن كاري انجام بدهيد. اما اگر درد به صورت خستگي عضلاني و كوفته شدن عضلات با درد خفيف و ملايمي بود اين كاملأ طبيعي مي باشد و نتيجه تمرينات مناسب شما بوده است.
بايد حتمأ ساعت 11 شب به خواب فرو رويد تا عضلاتي را كه به شدت تمرين داديد شروع به رشد كند. اگر كمتر از 8 ساعت بخوابيد مطمعنأ با رشد عضلات مواجع نخواهيد شد. و حتي انرژي لازم براي تمرينات سنگين را به دست نخواهيد آرود. اگر در خواب شبانه مشكل داريد بهتر است از مكمل ZMA استفاده كنيد اين مكمل غذايي هم باعث افزايش ترشح هورمون رشد مي شود و هم مي تواند خوابي آرام و دلپذير را براي شما مهيا كند.
هيچ وقت از پيشرفت عضلات خود راضي نباشيد بايد هميشه در حال آموزش بدنسازي و اجراي تمرينات سخت و سنگين باشيد. بايد هميشه به دنبال پيدا كردن مشكلات تمرينات بدنسازي و اجراي درست آنها باشيد. اگر روزي از بدن خود و عضلات خود راضي باشيد مطمئن باشيد آخر تمرينات شما مي باشد. بهتر است شكر سفيد را از تغذيه خود حذف كنيد. شكر سفيد باعث به هم ريختن هورمون هاي عضله ساز بدن مي شود. و مي تواند باعث ذخيره  چربي شود. استفاده از شكر سفيد باعث به هم خوردن فرم عضلات خواهد شد.
 

آموزش بدنسازي

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر