۱۳۹۳ اسفند ۳, یکشنبه

هفت رازی که آکنه (جوش صورت) من را بدون مواد شیمیایی بهبود دادند

هفت رازی که آکنه (جوش صورت) من را بدون مواد شیمیایی بهبود دادند
همه آنچه که من می¬خواستم این بود که برای کریسمس پوستی صاف داشته باشم …
درمان جوش صورت با روش جدید
من و آکنه (جوش صورت): از کلاس هفتم جداناپذیر بودیم. چندین صفحه لازم است تا هزاران درمان، لوسیون، دارو و نسخه نامطلوب را توضیح دهم. اساسا، من هر نسخه¬ای را در کنار آکیوتان  و قرص¬های کنترل آبستنی امتحان کرده¬ام (و دیگر هرگز از آنها استفاده نخواهم کرد). هر چیزی از تمیزکننده¬ها تا سرم¬های ۹۰ دلاری داروخانه، در قفسه داروهای من وجود دارند. در مواد شیمیایی لایه¬بردار خانگی و درمان¬های لیزری هزینه کردم.
درمان¬های طبیعی آکنه (جوش صورت) که موثرند!
من در مورد چگونگی شروع رژیم SCD/GAPS که تغییراتی را در پوست من ایجاد کرد، بحث کرده¬ام. متاسفانه، هنوز هم شرایط آکنه صورت من به عنوان “شدید” در نظر گرفته می¬شود. من این ترکیب خاص از درمان¬های طبیعی آکنه را امتحان کرده¬ام و فکر می¬کنم کشف کرده¬ام که چه چیزی قرار است آکنه مرا بصورت دائمی درمان کند.
من بصورت ناگهانی استفاده از تمام محصولات مراقبتی پوستم- ولو محصولات طبیعی- را رها کردم و از پرهیزهای غذایی خانگی زیر به مدت حدود یک ماه استفاده کردم. حال آنکه آکنه من هنوز بطور کامل برطرف نشده است، ولی می¬دانم این روال در اندک زمانی دیگر، آکنه مرا درمان خواهد کرد.
۱٫ پاک کردن با روغن در هنگام غروب
من در مورد پوشش کامل صورتم با روغن نگران بودم، چرا که همیشه صورتم یک ساعت پس از آنکه آن را می-شستم چرب بود. بنابراین ایده شستن صورتم جرات زیادی می¬خواست و من روش پاک کردن با روغن را امتحان کردم. من عاشق آن هستم! این روش همه باقیمانده¬های آرایشی را برطرف می¬کند و پوستم را نرم می¬کند.
از همه مهم¬تر، چربی¬سازی صورتم در حال نرمال شدن است. این بدان خاطر است که –در ارتباط با چربی صورت صحبت خواهم کرد- این کار نیاز به جبران زیاد تولید چربی، مثل وقتی که از صابون برای تمیز کردن استفاده می¬کنم، ندارد.
۲٫ پاک کردن با عسل در هنگام صبح (جوش صورت)
در هنگام صبح، صورتم را با عسل شستشو می¬دهم. حدود نصف قاشق چای¬خوری عسل خام را با استفاده از انگشتان روی پوست صورتم ماساژ می¬دهم و سپس آن را شستشو می¬دهم. خواص ضدباکتریایی عسل از ایجاد جوش¬ها جلوگیری می¬کند. علاوه بر این، روغن اضافی را برطرف می¬کند ولی پوست را مرطوب نگه می¬دارد.
۳٫ محلول آب سیب و سرکه برای آکنه (جوش صورت)
صبح و عصر، دو سوم مخلوط بدون الکل فندقی رنگ و یک سوم آب سیب و سرکه را روی صورتم می¬پاشم. آب سیب دارای اسیدهای ملایم پوسته کننده است که آکنه را فرو می¬نشاند و pH پوست را متعادل می¬کند. همچنین اجازه می¬دهد که مرهم صورت خانگی¬ام به سرعت و بخوبی جذب شود.
۴٫ مرهم خانگی آکنه صورت (جوش صورت)
روش ایجاد جوش صورت
من از یک فرمول داروی کرانچی بتی  برای مرهم صورت استفاده کردم. یک شیشه یک اونسی را از روغن جوجوبا  پر می¬کنم و سپس چند قطره از روغن بذر هویج را به آن اضافه می¬کنم. روغن جوجوبا، چربی اضافه پوست را بدون خشک کردن زیاد پوست حل می¬کند و روغن بذر هویج به شدت برای پوست جبران کننده و التیام بخش است.
با محلول پوستم را مرطوب می¬کنم، چند قطره از این مرهم روغنی را با سر انگشتانم گرم می¬کنم و به آرامی صورتم را ماساژ می¬دهم. یک مزیت دیگرش این است که احساسی از یک آرموتراپی  سریع را می¬دهد.
۵٫ درمان لکه با عسل، دارچین و درخت جوز
اگر شما سرزده به خانه من بیایید، ممکن است مرا در حال راه رفتن با دارچین چسبنده¬ای بر روی جوش¬هایم ببینید. بعد از کشف اینکه این ماسک دارای تاثیری فوق¬العاده در درمان لکه¬ها است، این کار تبدیل به امری روزمره برای من شده است.
من عسل را با مقدار کافی دارچین ترکیب می¬کنم تا خمیری شکل بگیرد، مقداری جوز تازه رنده شده را به آن اضافه می¬کنم و آن را در ظرف کوچکی در حمامم نگهداری می¬کنم. این درمان لکه را برای چند ساعت استفاده می¬کنم. اگر می¬خواهید از آن بعنوان یک ماسک کامل صورت استفاده کنید، فقط به مدت ۱۰ تا ۱۵ دقیقه آن را بکار گیرید.
۶٫ طب سوزنی برای آکنه و توازن هورمونی (جوش صورت)
پیش از شروع رژیم GAPS، سلامت من بسیار ضعیف بود و به ندرت پریود می¬شدم. GAPS سیکل قاعدگی مرا به حالت قبل برگرداند ولی موجب PMS شدید نیز شد که همان حالت تهوع، سردردها و دو برابر شدن درد ناحیه شکم بود. در حالی که از راه حل ناامید بودم، طب سوزنی را امتحان کردم. پس از دو ماه از درمان ضعیف، قاعدگی من در حال بهتر و بهتر شدن است.
خب این چه ربطی به آکنه دارد؟ در طی آن ماه، پوست من معمولا جوش¬های دردناک و عمیقی می¬زد. از زمان شروع درمان طب سوزنی، متوجه بهبود مشخصی در PMS جوش¬ها شدم. می¬خواهم طب سوزنی منظم را ادامه دهم تا ببینم آیا بهبود قاعدگی¬هایم ادامه خواهد یافت، و فکر می¬کنم این کار آکنه هورمونی من را کاهش می-دهد.
بروز رسانی: هورمون¬های نامتعادل، اصلی¬ترین علت آکنه من و آکنه کیستی بود. پس از ساعات بسیار تحقیق و خودآزمایی، آموختم که چگونه هورمون¬هایم را بصورت طبیعی از طریق رژیم غذایی، سبک زندگی و تغییرات تکمیلی متوازن کنم. آکنه کیستی من و PMS دیگر موردی مربوط به گذشته است! من تمام منابع و دستورالعمل¬هایم را برای خاتمه PMS در کتاب اینترنتی جدیدم رهایی از PMS: مشکلات قاعدگی¬تان را پایان دهید، به اشتراک خواهم گذاشت.
۷٫ پاداش! کنترل آکنه انسا کلاو  برای آکنه کیستی
بله، عنوان در باب هفت مورد سخن می¬گوید. ولی من مجبور بودم که این پست را با یک شماره #۸ بروز رسانی کنم، زیرا نمی¬توانستم باور کنم که آنرا فراموش کردم! من برای کاهش آکنه کیستی (آکنه هورمونی عمیق و دردناک) به کنترل آکنه انسا کلاو تکیه می¬کنم. این تنها درمان موضعی است که من یافته¬ام تا به شدت التهاب و سرخی شبانه کیست¬ها را کاهش دهد. من همیشه یک بطری اضافه در دسترس داشتم زیرا نمی¬توانم به آخر رسیدن این گزینه جادویی را تحمل کنم.
کنترل آکنه انسا کلاو، ترکیبی پنهان از روغن میخک و دیگر مرهم¬های ضروری بر اساس روغن جوجوبا است. بدون یک بطری از روغن اساسی میخک بیرون نروید و من فکر می¬کنم این هم همان کار را انجام می¬دهد. در واقع، قرار دادن مستقیم روغن میخک بر روی پوستتان، پوست را می¬سوزاند و به آن آسیب می¬رساند زیرا خیلی قوی است. ممکن است محصول انسا کمی گران باشد، ولی موثر است… بنابراین برای من ارزشش را داشت که بر روی آن هزینه کنم.
چرا مسیر طبیعی را برای آکنه(جوش صورت) طی کنیم؟
ممکن است این مراقبت¬های خانگی برای آکنه جنون آمیز بنظر برسد، ولی به اندازه فرو کردن صورت یک نفر در محصولات شیمیایی، سمی و لایه بردار جنون آمیز نیست. نرمال کردن تولید چربی پوست، استفاده از درمان¬ها و لایه¬برداری¬های ملایم و (برای خانم¬ها) متعادل کردن هورمون¬های قاعدگی از طریق طب سوزنی، به معنای راه حلی ایمن و موثر برای آکنه هستند.
جوش صورت

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر