۱۳۹۳ دی ۱۱, پنجشنبه

ماسك صورت ضد پف صورت

ماسك صورت ضد پف صورت
ماسک صورت
مقداري چاي سبز را درون يك سيني فلزي بريزيد و در فريزر قرار دهيد. وقتي چاي منجمد شد تكه هاي يخ زده آن را بر روي صورت قرار دهيد و ماساژ دهيد تا پف صورت كم شود. اين كار علاوه بر رفع پف صورت آن را شاداب و جوان تر مي سازد.

ماسک صورت
خيار نيز مثل چاي سبز منجمد عمل مي كند و ماليدن آن بر روي صورت علاوه بر رفع پف باعث ايجاد حس شادابي و جواني مي شود. براي اين كار يك عدد خيار را شسته و رنده كنيد، سپس‌ آن را به مدت ۲۰ دقيقه روي صورت قرار دهيد. براي بهتر شدن تاثير اين ماسك مي توانيد مقداري شير يا آب ليموي تازه به خيار بيفزاييد.
چهار قاشق غذاخوري پودر آسياب شده و نرم قهوه، چهار قاشق غذاخوري پودر كاكائو و هشت قاشق غذاخوري ماست ساده و تازه و شير را با هم مخلوط كنيد. اگر پوست خشكي داريد و نمي خواهيد از ماست و شير استفاده كنيد، مي توانيد به جاي ‌آن چهار قاشق غذاخوري روغن بادام، روغن زيتون و يا هر روغن مقوي ديگري به انتخاب خود بريزيد. همين طور مي توانيد يك عدد تخم مرغ به جاي روغن يا ماست و شير در اين ماسك بريزيد. در آخر دو تا قاشق غذاخوري آب ليموي تازه به آن بيفزاييد. اگر پوست خيلي خشكي داريد مي توانيد به جاي آبليمو هم از عسل ارگانيك استفاده كنيد. اين ماسك خميري شكل را به مدت ۱۵ الي ۲۰ دقيقه روي صورت قرار دهيد تا علاوه بر شفاف سازي پوست صورت تان، پف آن را نيز كم كنيد.
گاهي اوقات اطراف آكنه يا جوش ورم مي كند. در اين حالت با تركيبي از عسل و پودر جوز هندي براي خود يك ماسك طبيعي تهيه كنيد.

ماسک صورت
چند توت فرنگي رسيده را له كنيد و يك قاشق روغن زيتون به آن بيفزاييد. دو قاشق غذاخوري عسل را هم به آن اضافه كنيد و آن را به مدت ۱۰ الي ۱۵ دقيقه روي پوست بگذاريد. اين ماسك علاوه بر رفع پف صورت براي درمان پف دور چشم و گود رفتگي چشم موثر است. براي رفع پف صورت بهتر است در طول روز آب كافي بنوشيد و بدن را از سموم احتمالي پاك كنيد.
ماسک صورت

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر