۱۳۹۳ دی ۱۳, شنبه

چگونه مي توان يك روزه پوستي زيبا و درخشان داشت؟

چگونه مي توان يك روزه پوستي زيبا و درخشان داشت؟
پوست زیبا
اگر چه مراقبت از پوست به عنوان آينه بدن براي ما بايد همواره مورد توجه قرار گيرد ولي گاه به دليل مشغله هاي فراوان، اين امر مهم به فراموشي سپرده مي شود. نتيجه اين كه وقتي به يك مهماني يا يك جشن دعوت مي شويم، معمولا فرصتي فراهم مي شود تا اندكي خود را بهتر بررسي كنيم. در اين قسمت سعي مي كنيم به اثرات شگفت انگيز استفاده از ميكرودرم همزمان با استفاده از تزريق بوتاكس اشاره كنيم. ميكرودرم باعث از بين رفتن سريع بافت هاي مرده سطح پوست مي شود و اين عمل به وسيله پودر اكسيد آلومينيوم و سايده شدن لايه هاي سطحي پوست اتفاق مي افتد. معمولا يك پزشك با تجربه با استفاده از يك دستگاه ميكرودرم ابريژن كارآمد، ظرف نيم ساعت قادر خواهد بود كه پوست صورت شما را به شكل شگفت انگيزي لطيف و شاداب كند و شما  پس از استفاده از ميكرودرم به خوبي مي توانيد تحول رخ داده در پوست تان را احساس كنيد. البته اين موضوع به كيفيت دستگاه ميكرودرم پودراكسيد آلومينيوم مرغوب و تكنيك هاي به كار رفته توسط يك پزشك حاذق بستگي داشته تا نتايج دلخواه حاصل شود.
همچنين شما مي توانيد با استفاده از ميكرودرم، ضايعات گردن، بازوها، پشت دست ها را نيز اصلاح كنيد. ضمن آن كه كساني كه پوستي تيره دارند پس از استفاده از ميكرودرم پوستي روشن خواهند داشت. كاربرد وسيع ميكرودرم ابريژن در رفع جاي جوش، لك هاي پيري و حاملگي، كوچك كردن منافذ پوست كه يكي از مشكلات عمده خانم هاست، با تاثيرات و نتايج فوق العاده همراه خواهد بود. فراوش نكنید ميكرودرم ابريژن قادر خواهد بود كه چروك هاي سطحي صورت را اصلاح كند و در صورتي كه اين چروك ها عميق باشد، آن گاه استفاده از تزريق بوتاكس معجزه آسا خواهد بود. بدين منظور ابتدا بايد از دستگاه ميكرودرم استفاده و لايه برداري پوست را انجام داد و سپس اقادم به تزريق بوتاكس كرد.
تزريق بوتاكس معتبر: در نواحي خاصي از صورت كه توسط يك پزشك با تجربه تزريق مي گردد، شما را به نتايج دلخواه تان براي داشتن پوستي صاف و كشيده خواهد رساند و خواهيد ديد كه پس از استفاده از ميكرودرم ابريژن و تزريق بوتاكس پوستي روشن و شاداب بدون چين و چروك خواهيد داشت.
پوست زیبا

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر