۱۳۹۴ اردیبهشت ۲۱, دوشنبه

نتایج مسابقات اورلاندو ۲۰۱۵

نتایج مسابقات اورلاندو ۲۰۱۵
اولین قهرمانی فواد و درخشش لوکت
نتایج مسابقات بدنسازی
مسابقه قهرمانی اورلاندو با قهرمانی فواد آبیاد خاتمه یافت. این بدنساز کانادایی که در ده سال اخیر قهرمانی اش طلسم شده بود و در مسابقات متعددی به مقام دوم و سوم رسیده بود، این بار با شرایطی بهتر از همیشه روی صحنه آمد و به مقام قهرمانی رسید تا هم ۱۰ هزار دلار جایزه نقدی این مسابقه را دریافت کند و هم مجوز حضور در مسترالمپیای ۲۰۱۵ را به دست آورد. آخرین بار که فواد روی صحنه المپیا ظاهر شد بود، به سال ۲۰۰۸ برمی گردد که در میان ۱۹ بدنساز نتوانست به جمع ۱۵ نفر راه یابد و لوت شد.
فواد که به طور معمول در طول سال در ۲ مسابقه شرکت می کند، سال پیش در مسابقه «سوپر نمایش اروپا» در رقابت با برانچ وارن به مقام نایب قهرمانی رسیده بود و سال قبل تر هم در تورنتو، پس از ویکتور مارتینز، دوم شده بود. در این مسابقه، مایکل لوکت در اولین تجربه حرفه ای خود، خوش درخشید و توانست به عنوان یک استعداد آینده دار مطرح شود. لوکت که سابقه قهرمانی جوانان ایالات متحده را در کارنامه دارد، سایز و چگالی قابل قبولی دارد و از آن بدنسازانی است که می تواند در سال های آینده به قهرمانی مطرح تبدیل شود. دیگر بدنساز موفق اورلاندو، الکس فدروف روس بود که سال پیش بعد از سال ها غیبت به صحنه بازگشت و با وجود اینکه آثار پیری در بدن او کاملأ محسوس است اما با تلاش فراون توانسته دوباره به سطح اول رقابت های حرفه ای برگردد. دانیل توث، قهرمان قهرمانان مسابقات جهانی WBPF در سال ۲۰۱۰ یکی از دیگر فینالیست های این مسابقه بود که بعد از پابلو آیالا به مقام پنجم رسید.
رده بندی نهایی:
۱- فواد آبیاد ۲- مایکل لوکت ۳- الکساندر فدروف ۴- پابلو آیالا زایاس ۵- دانیل توث ۶- الفونسو دل ریو ۷- ایان والیره ۸- ریان پاتراچکی ۹- ویتالی فاتیف ۱۰- ماریوس دونه ۱۱- فراس سعید ۱۲- مارک ارپلدینگ ۱۳- للوید دلار ۱۴- درک آپشاو ۱۵- نیکیتاس سوتیروس مانولاکاس ۱۶- لیان والیر
نتایج مسابقات بدنسازی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر