۱۳۹۴ خرداد ۷, پنجشنبه

۳ مکمل گمنام و عضله ساز

۳ مکمل گمنام و عضله ساز


درباره 3 مکمل گمنام
چه از طریق افزودن به سطوح تستسترون، چه کمک  در سنتز پروتئین نو یا بهبود جریان خون در عضلات، این ۳ مکمل شما را یاری می دهند تا مقداری حجم با کیفیت عضلات خود را اضافه کنید.
۱- Tongkat Ali
درختی است که در مالزی، تایلند و اندونزی می روید. ریشه آن سالهاست که برای امور پزشکی استفاده می شود که برای بهبود عملکرد مردها به کار می رود. اما خود گیاه نیز اثرات مفیدی روی حالت روحی و سطح تستسترون دارد. سال ۲۰۱۳ طی تحقیقاتی در مجله جامعه بین المللی تغذیه ورزشی به مدت ۴ هفته به افراد از این مکمل غذایی داده شد و در نتیجه آن کاهش قابل توجهی در فشار روحی، عصبانیت، سردر گمی و ترشح کورتیزول دیده شد باضافه رشد ۳۷ درصدی در سطح تستسترون.
۲- بتائین
آمینواسیدی که به افزایش سنتز پروتئین در بدن کمک می کند. تحقیقی دانشگاهی در سال ۲۰۱۰ از دانشگاه کانکتیکات یافته است که ۱۴ روز مصرف بتائین باعث افزایش نیروی اسکوات ایزومتریک و استقامت عضلانی (باضافه رشد هورمون رشد و ۱- IGF) شده است. سال ۲۰۱۳ در بررسی دیگری محققان به این نتیجه رسیدند که مصرف ۲۵/۱ گرم بتائین ۲ نوبت در روز به مدت ۶ هفته باعث افزایش حجم عضلانی حدود ۲ کیلو و رشد سایز بازوها حدود ۱۰% شده که در کنارش کاهش ۷ درصدی چربی بدن نیز دیده شده است.
۳- ال – سیترولین
آمینواسیدی غیرضروری است که توسط کلیه ها تبدیل به ال آرژنین و اکسید نیتریک می شود. اکسید نیتریک یا همان NO جریان خون را در سراسر بدن توسط ریلکس نمودن عروق خونی تسهیل می کند. سیترولین مالات (ترکیب ال سیترولین با مالیک اسید) می تواند بازدهی در وزنه برداری را بالا ببرد. این موضعی است که نتیجه تحقیقات دانشمندان است. در یک بررسی جدید ۱۲ وزنه بردار پیشرفته بعد از دریافت سیترولین مالات در مقایسه با عدم مصرف آن توانستند حرکت جلوپا را با تکرارهای بیشتری انجام دهند. چه سیترولین باشد چه سیترولین مالات، با مصرف آن می توانید مطمئن شوید که جریان خون افزایش پیدا می کند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر