۱۳۹۴ اردیبهشت ۳۱, پنجشنبه

برنامه بدنسازي با افزايش اطلاعات

برنامه بدنسازي با افزايش اطلاعات
براي طراحي يك برنامه بدنسازي خيلي خوب بايد راه و روش هاي آن را ياد بگيريد. تا بتوانيد يك برنامه بدنسازي پرقدرت طراحي كنيد.
قبل از هر چيز بايد ياد بگيريد كه قهرمانان معروف بدنسازي جهان زماني كه مشغول عضله سازي بودند از چه روش هايي استفاده كردند و چه سيستم هايي را در برنامه بدنسازي به كار بردند و چقدر اين سيستم ها را قبول دارند. و بعد از آن بايد آناتومي عضلات را ياد بگيريد.
چون اگر آناتومي عضلات را ياد بگيريد مي توانيد حركاتي كه درست به قسمت هاي خاصي از عضلات فشار وارد مي كند را ياد بگيريد.
هميشه به ياد داشته باشيد. يك برنامه بدنسازي خوب و اصولي يعني برنامه اي كه نياز يك ورزشكار را برطرف كند و به گونه اي طراحي شود كه از چندين سيستم تمريني براي هر عضله استفاده شده باشد.اگر فقط از يك سيستم تمريني در برنامه بدنسازي استفاده كنيد توقع نداشته باشيد كه‌ آن برنامه بتواند حجم خيلي خوبي به شما بدهد. چون سيستم ها به گونه اي طراحي شده اند كه هر كدام براي يك عضله طراحي و ساخته شده اند. به همين دليل يك برنامه بدنسازي خيلي خوب يعني براي تك تك عضلات سيستم هاي خوب و شدتي قرار داده شود.
نكته بعدي كه در نوشتن برنامه بدنسازي بايد خيلي دقت شود استفاده از تعيين دقيق مقدار وزنه مي باشد. اين خيلي مهم است كه شما براي هر عضله دقيقأ مشخص كنيد كه در ست اول چه مقدار وزنه انجام شود و در ست دوم و سوم چه مقدار وزنه. اين باعث مي شود كه شما از قبل شدت تمرينات را در برنامه بدنسازي خود تعيين كرده باشيد. و همه اين ها با افزايش اطلاعات و آگاهي شما از ترفندهاي برنامه بدنسازي امكان پذير است. اگر مي خواهيد برنامه بدنسازي حرفه اي طراحي كنيد بايد هميشه جديد ترين سيستم هاي تمريني را پيدا كنيد به اندازه كافي در مورد آنها تحقيق كنيد و بعد آن سيستم ها را در برنامه بدنسازي خود پياده كنيد و بعد از 6 هفته اگر احساس كرديد تغييراتي را در شما به وجود‌ آورده مي توانيد آن سيستم را به عنوان يك سيستم قوي در برنامه بدنسازي خود و يا دوستانتان قرار بدهيد و مطمئن شويد كه مي تواند در رشد عضلات به شما كمك كند.
شما بايد تمامي برنامه هاي بدنسازي شكست خورده بدنسازان پيشرفته را به دقت مطالعه كنيد تا متوجه شويد كه مشكل برنامه بدنسازي كجا بوده و براي رفع مشكلات آن برنامه بايد چكار كنيد.
پس براي اينكه تبديل به يك برنامه نويس حرفه اي شويد و بتوانيد يك برنامه بدنسازي خيلي حرفه اي طراحي كنيد بايد تا مي توانيد اطلاعات خودتان را افزايش بدهيد.   

برنامه بدنسازی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر