۱۳۹۴ تیر ۱۰, چهارشنبه

ديابت و دارچين

ديابت و دارچين
ديابت را مي توانيد به خوبي با دارچين كنترل كنيد. دارچين مي تواند خيلي خوب سطح انسولين را كنترل كند كه اين مي تواند تا حد قابل توجهي در كنترل ديابت نقش داشته باشد.
دارچين يكي از شيرين كننده هاي نوشيدني ها براي افراد ديابتي مي باشد. مي توانيد براي شيرين كردن هر نوشيدني از اين داروي خوشمزه و مقوي استفاده كنيد.
مثلأ اگر قصد داريد قهوه استفاده كنيد به شما توصيه مي كنيم به جاي شكر از دارچين در قهوه خود استفاده كنيد. اين كار باعث مي شود كه هم قهوه شما شيرين شود و هم در كنترل ديابت مي تواند خيلي موثر باشد. حتي مي توانيد پودر دارچين را بر روي غذاي خود بپاشيد. البته بايد توجه كنيد دارچين نمي تواند به تنهايي ديابت شما را كنترل كند. پس بايد مواظب باشيد و به بهانه دارچين از هر غذايي استفاده نكنيد. فقط از دارچين مي توانيد به عنوان يك مهار كننده ديابت استفاده كنيد البته گياهان وحشي وجود دارد كه مي تواند خيلي قوي ديابت را كنترل كند.
مثلا مي توانيد با عسل طبيعي و دارچين بستني بسيازيد و بدون نگراني از افزايش قند خون از بستني استفاده كنيد. البته به شرطي كه عسل حتمأ از نوع طبيعي باشد. و به مقدار كم در بستني استفاده شود و به عنوان شيرين كننده دوم و طعم دهنده از دارچين استفاده كنيد. در كل دارچين مي تواند تا حدودي ديابت را كنترل كند. مي توانيد از آن در برنامه غذايي خود استفاده كنيد.

دیابت
  

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر