۱۳۹۳ مهر ۱۶, چهارشنبه

برنامه بدنسازي قهرمانان

برنامه بدنسازي قهرمانان
برنامه بدنسازي كه قهرمان بدنسازي ارائه مي كند به پايه و جز اساسي نيست و بيشتر براي رشد عضلاتي مي باشد كه از داروهاي بدنسازي استفاده مي كنند و ما زياد اين برنامه بدنسازي را توصيه نمي كنيم. اما اگر شما مي خواهيد يك برنامه خوب تمريني را در اختيار داشته باشيد به نظر من تمرينات آرنولد براي همه مي تواند كارايي داشته باشد. چون آرنولد ورزشكاري است كه هر توصيه اي مي كند خودش قبلأ آنها را به كار برده و نتيجه گرفته به همين دليل به شما تمرينات بدنسازي خيلي خوبي ارائه مي كند. برنامه بدنسازي كه توسط توصيه هاي آرنولد طراحي مي شود مي تواند يك برنامه كامل باشد و مطمعنأ براي ورزشكاران سطح مبتدي متوسط و حرفه اي كاربرد خيلي عالي از خودش نشان خواهد داد. البته بهتر است از تمريناتي كه خوده آرنولد براي قبل از مسابقات بدنسازي استفاده كرده است استفاده نكنيد چون اين تمرينات فقط مخصوص آرنولد بوده و ممكن است براي شما كارايي آنچناني نداشته باشد. به همين دليل فقط درست اين است كه بر اساس توصيه هاي آرنولد برنامه بدنسازي خود را طراحي كنيد.
اما شما مي توانيد به جز توصيه هاي آرنولد خودتان هم چيزهايي در مورد تمرينات بدنسازي را تجربه كنيد كه بر اساس تجربه خود بدنتان را بشناسيد و بر اين اساس برنامه بدنسازي خود را تنظيم كنيد. و من يكي از بهترين روش ها را تجربه كسب كردن مي دانم كه امروزه فراموش شده و ورزشكاران از هر برنامه بدنسازي كه دوست داشته باشند استفاده مي كنند. شايد براي شما جالب باشد كه عوض كردن برنامه بدنسازي مي تواند باعث ترشح بيشتر هورمون هاي عضله ساز بدن شود و شما مي توانيد از اين قانون حرفه اي در بدنسازي به نفع خود استفاده كنيد.
يكي ديگر از قهرمانان كه خيلي خوب شما مي توانيد از برنامه هاي اون استفاده كنيد دوريان يتس است او يكي مثل آرنولد است كه اگر به توصيه هايش در اجراي برنامه بدنسازي عمل كنيد بدون شك در اين ورزش سنگين موفق خواهيد شد. بهتر است از برنامه بدنسازي دوريان يتس زماني كه مي خواهيد حجم عضلاتش را افزايش بدهد استفاده كنيد. او راه كارهاي بي شماري دارد كه با هر كدام از اين راه ها و روش ها مي توانيد در عضلات خود معجزه كنيد. بهتر است كه از سيستم هايي كه در برنامه بدنسازي استفاده مي كند براي رشد بيشتر عضلات استفاده كنيد و همانند او ست ها و تكرارها را با وزنه سبك و به صورت تمركزي تمرين بدهيد تا به حجم و كات عضلات دست يابيد.   

برنامه بدنسازی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر