۱۳۹۴ تیر ۹, سه‌شنبه

لیفت از ارتفاع پست

لیفت از ارتفاع پست


تمرین لیفت
فقط ۴ هفته به جای ددلیفت استاندارد این مدل که معرفی می کنیم را جایگزین کنید و پس از آن به لیفت عادی بازگردید و اثرات مثبت آن را در بخش پایین حرکت بررسی کنید. در ددلیفت ایستادن روی سطحی مرتفع تر از زمین باعث می شود ناچار شوید که لگن را پایین تر ببرید و در نتیجه عضلات چهارسرران در ابتدای حرکت درگیری بیشتری نسبت به مدل استاندارد پیدا کنند. این تاکتیک باعث می شود سرعت شروع لیفت در مدل استاندارد زیاد شود و می توانید از یکنواختی و گیرافتادن در رکوردی خاص خارج شوید.
ددلیفت با کسری
کسری در واقع یعنی همان ارتفاعی که به خودتان اضافه می کنید و از سطح زمین بالاتر می روید تا از بخش پایین حرکت دامنه را افزایش دهید.
ارتفاع ۵/۲ سانتی
روی یک صفحه مخصوص وزنه مخصوص هالتر یا روی یک استپ کوتاه بایستید (ارتفاع استپ های عادی بیش از اندازه زیاد است) در واقع ارتفاع سطحی که روی آن هستید باید ۵/۲ الی ۵ سانتی متر باشد. با ایستادن روی این سطح برای انجام ددلیفت عادی آماده شوید. توجه داشته باشید که هالتر روی زمین باقی می ماند.
پایین نگهداشتن لگن
وقتی که می خواهید کشش را آغاز کنید لگن را پایین ببرید. خودتان متوجه خواهید شد که دور شدن شما از سطح زمین باعث می شود ناچار باشید ارتفاع بدن را برای شروع لیفت کمتر کنید تا بشود که حرکت را موثر اجرا کنید. لازم است که کمر و پشت را صاف نگهدارید و در مرحله بلند شدن نیز همین حالت را حفظ نمایید.
توجه کنید: اگر به درستی و کامل بدن را گرم نکنید این حرکت می تواند کمر را اذیت کند. پیش از شروع این حرکت لازم است عضلات پشت پا و نشیمن گاهی را به خوبی تحت کشش قرار دهید تا دامنه حرکتی آن ها بهتر شود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر