۱۳۹۴ خرداد ۳۱, یکشنبه

با یک نوشیدنی تند که بدنتان را به کوره چربی سوزی تبدیل می کند، موافقید؟

با یک نوشیدنی تند که بدنتان را به کوره چربی سوزی تبدیل می کند، موافقید؟


چربی سوز قوی

ضد چربی بنوشید!


آیا می خواهید وزن کم کنید و عضلاتتان نمایان شود؟
وقت آن رسیده حرارت را بالا ببرید. اگر چه پودر چیلی (فلفل تند) اولین چیزی نخواهد بود که موقع تهیه اسموتی به سراغ آن خواهید رفت، ولی «اسکات باپتی» متخصص تغذیه ورزشی توصیه می کند گاهی اوقات از برخی موادی که چربی سوزی را افزایش می دهد مانند فلفل در نوشیدنی های خود استفاده کنید، چرا که چیلی حاوی کاسپاسین می باشد که متابولیسم شما را به آتش کشیده و به کالری سوزی بیشتر کمک می کند.
ترکیبات
۱- آب پرتقال طبیعی ۱عدد
۲- فلفل چیلی ۱عدد
۳- ۱ اسکوپ پروتئین وی ایزوله
۴- ۴۰۰ میلی گرم چای سبز سرد
۵- یک کف دست کلم پیچ
۱- پرتقال غنی از ویتامین C است. تحقیقات نشان داده در افرادی که میزان ویتامین C  بالا باشد به طور کارآمد چربی سوزی بیشتری اتفاق خواهد افتاد.
۲- فلفل چیلی حاوی کاسپاسین است و علاوه براین که خاصیت افزایش دهندگی متابولیسم دارد به سرکوب اشتها هم کمک شایانی می کند.
۳- پروتئین وی ایزوله به عضله سازی کمک می کند. عضلات بافت های فعال هستند و هرچه مقدار عضله بدنتان بیشتر باشد بدین معنی است که شما چربی بیشتری می سوزانید.
۴- چای سبز حاوی آنتی اکسیدان ECGC است که باعث افزایش اکسیداسیون چربی می شود.
۵- کلم منبع سرشاری از کلسیم ومینرال به شمار می رود که نقش کلیدی را درتنظیم میزان چربی بدن دارد. البته اگرهدفتان سوزاندن چربی های اضافه باشد، انتخاب عاقلانه ای به نظر نمی رسد.
تحقیقات انجام شده در دانشگاه میشیگان حاکی از آن است که مصرف کربوهیدرات و پروتئین قبل از تمرین میزان کارانجام شده و مدت زمان آن را افزایش می دهد. علاوه براین، سوخت رسانی به عضله را به سمت مصرف بیشتر چربی ها می کشاند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر