۱۳۹۴ تیر ۲, سه‌شنبه

برنامه بدنسازي تفكيك عضله

برنامه بدنسازي تفكيك عضله
برنامه بدنسازي تفكيك عضله بايد خيلي بهتر و حرفه اي تر از برنامه حجم سازي طراحي شود چون با كوچكترين اشتباه مي تواند نتيجه كاملأ معكوس به دست مي آيد. به همين خاطر در برنامه بدنسازي براي تفكيك عضله مي توانيد از تركيب چندين سيستم نوين در برنامه خود استفاده كنيد.
اما اگر بخواهيد در حد خيلي حرفه اي كار نكنيد شايد همان سيستم هاي قديمي مانند سوپرست، دراپ ست هم بتواند براي شما كارايي خوبي داشته باشد. نكته اي كه بايد درهنگام طراحي برنامه بدنسازي براي تفكيك عضله درنظر داشته باشيد بايد اين باشد كه در تمام طول تمرين ضربان قلب درحد متوسطي حفظ شود. البته نه با تمرينات هوازي. بلكه با تمرينات با وزنه و تكرارهاي بالا بايد ضربان قلب بالا باشد. بهتر است كه در بين ست ها حدودأ 30 ثانيه استراحت كنيد و بايد برنامه بدنسازي خود را به گونه اي طراحي كنيد كه زمان تمرين با وزنه براي شما 40 دقيقه باشد و بعد از آن بايد از ورزش هاي هوازي هم استفاده كنيد.
در طراحي برنامه بدنسازي بهتر است كه چندين عضله را بدون استراحت تمرين بدهيد در اين حالت ضربان قلب بالا خواهد رفت و همزمان با رشد عضله كات عضلاني اتفاق خواهد افتاد. بهتر است كه عضلاتي كه نزديك به هم هستند در برنامه بدنسازي جاي گرفته شود. مثلأ بهتر است كه عضلات سرشانه، جلوبازو و پشت بازو در برنامه تمريني قرار گرفته شود تا به اين صورت هر عضله عضله ديگر را به خوبي تقويت كند.
حتمأ به اين نكات در برنامه بدنسازي دقت كنيد.
  
برنامه بدنسازی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر