۱۳۹۳ اردیبهشت ۳۰, سه‌شنبه

برنامه بدنسازي با سيستم تركيبي

برنامه بدنسازي با سيستم تركيبي




برنامه بدنسازي اگر با تركيب چند سيستم حرفه اي طراحي شود مي تواند در افزايش حجم عضله بسيار موثر واقع شود. اگر برنامه بدنسازي مثل قبل از يك سيستم به صورت تكي استفاده شود آنچنان تاثيري در افزايش حجم عضله نخواهد داشت. اما وقتي شما ياد بگيريد كه تمامي فيبرهاي عضلاني را با تركيبي از سيستم ها تمرين بدهيد به راحتي مي توانيد چندين برابر به افزايش حجم عضله اضافه كنيد. مثلا در برنامه بدنسازي شما اگر بخواهيد عضله سينه را بهتر تمرين بدهيد و تمامي فيبرهاي عضلاني اين عضله را تحت تاثير قرار بدهيد مي توانيد عضله سينه را با حركت پرس سينه دمبل شروع كنيد كه در اين حركت بهتر است كه از تكرارهاي بالا و پايين استفاده شود و بعد از آن مي توانيد از پرس سينه هالتر به همراه شنا سوئدي بدون استراحت استفاده كنيد. با اين كار شما با استفاده از سيستم   خستگي و تكرار بالا و پايين و سوپرست عضله سينه را به راحتي تمرين داديد. اگر در برنامه بدنسازي خود به صورت اصولي و هدفمند از اين سيستم هاي عضله ساز استفاده كنيد به راحتي مي توانيد عضله مورد نظر را در همه زاويه ها و به صورت اصولي پرورش بدهيد. اما بايد در زمينه برنامه نويسي اطلاعات كافي داشته باشيد. چون اگر شما عضله اي را با سيستم هاي پر فشار و شوك دهنده به اشتباه تحت فشار قرار بدهيد اين احتمال وجود دارد كه رشد اول عضله براي هميشه متوقف شود. پس بهتر است كه حتما با يك متخصص در زمينه طراحي برنامه بدنسازي صحبت شود.



تا در انتخاب سيستم هاي بدنسازي و استفاده از حركات اطلاعات كافي را به دست بياوريد و راه را به اشتباه نرويد. مثلا اگر در برنامه بدنسازي خود بخواهيد زيربغل را خيلي تحت فشار قرار بدهيد بايد خيلي مواظب باشيد كه با سيستم ها و حركات اشتباه باعث فشار بيش ازحد به عضله بازو نشود. چون استفاده از سيستمي مثل سيستم سوپرست در قسمت عضله زيربغل بايد بسيار حرفه اي طراحي شود. چون اگر فشار اشتباه وارد شود مي تواند فشار سازنده را به عضله بازو متقل كند و عضله زيربغل از رشد چنداني برخوردار نشود. به همين دليل ما به همه دوستاني كه قصد تحت فشار قرار دادن فيبرهاي عضله را در كوتاه مدت دارند توصيه مي شود. در تركيب سيستم هاي تمريني بسيار بسيار دقت كنند.
بهتر است كه در برنامه بدنسازي خود مشخص كنيد در طول هر جلسه چه تايمي را بايد به تمرين اختصاص بدهيد. كه ما توصيه مي كنيم زمان تمرين با استفاده از تركيب سيستم هاي عضله ساز بيشتر از 35 يا 40 دقيقه نباشد. چون اگر در برنامه بدنسازي خود بخواهيد با چندين سيستم عضله ساز و شوك دهنده براي مدت زمان طولاني تمرين كنيد هم اين برنامه بدنسازي براي شما خسته كننده خواهد شد و هم مي تواند در كوتاه مدت رشد عضلات شما را متوقف كند. پس توصيه مي شود كه در برنامه بدنسازي خود بسيار دقت كنيد.
اگر از اين مطلب خوشتان آمده مي توانيد آن را با دوستان خود به اشتراك بگذاريد.
با تشكر.         

برنامه بدنسازی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر