۱۳۹۳ اردیبهشت ۱۹, جمعه

شارژ ایرانسل با جزیره هوشمند

شارژ ایرانسل با جزیره هوشمند


شارژ ایرانسل با این سرویس برای شما بسیار با صرفه می باشد
ایرانسل باز هم برای مشتركین خود اقدام به راه اندازی سرویس كرده كه می تواند تخفیف ویژه ای را به كاربران خود ارائه دهد و مشتركین ایرانسل می توانند با تخفیف های خیلی خوبی كه برای آنها در نظر گرفته شده است می توانند شارژ ایرانسل تهیه کنند و مكالمات طولانی تری هم داشته باشند. سرویسی را كه ایرانسل طراحی كرده سرویس جزیره هوشمند نام دارد. و در این سرویس جادویی برای مشتركین ایرانسل تا 80 %  تخفیف در نظر گرفته شده است البته مبلغ این تخفیف در طول روز و در جاهای مختلف می تواند متفاوت باشد. بعضی از مكان ها در ساعت های خاصی در روز از تخفیفات بهتری نسبت به ساعات دیگر و یا مكان های دیگر دارد. وقتی كه شما می خواهید مكالمه ای را شروع كنید بلافاصله تخفیف آن مكالمه در آن ساعت و در آن مكان بر روی نمایشگر گوشی شما قابل مشاهده می باشد.
برای عضویت در این سرویس ویژه می توانید از طریق پیامك و یا از طریق سایت ایرانسل اقدام به عضویت در این سرویس كنید. و بعد از عضویت اطلاعات بیشتر در مورد این سرویس و برخورداری از تخفیفات این سرویس برای شما پیامك خواهد شد.که میتوانید بعد از خرید شارژ ایرانسل مکالمه خود را شروع کنید
اما اگر عضو بخش سلولی این سرویس شوید و در هر مكانی كه باشید ایرانسل تخفیف به آن مكان و ساعت را برای شما پیامك می كند كه ممكن است در بعضی مناطق تخفیفات خیلی خوبی داشته باشید و بخواهید مكالمات طولانی مدت خود را درهمان مكان و در همان ساعت انجام بدهید.
اما برای استفاده از سیستم سلولی باید تنظیمات گوشی خود را هم بر این اساس تنظیم كنید البته گوشی های قدیمی و یا گوشی های جدید ممكنه تنظیمات متفاوتی را برای فعال كردن بخش سلولی داشته باشد. كه می توانید از اپراتور ایرانسل برای تنظیم گوشی و استفاده از سیستم سلولی كمك بگیرید.
مشتركین ایرانسل توجه داشته باشند كه اگر می خواهید از سرویس جزیره هوشمند استفاده كنید دیگر نمی توانید از سرویس شارژ شگفت انگیز هم استفاده كنید.و وقتی شارژ ایرانسل تهیه می کنید از شارژ شگفت انگیز اسفاده نکنید چون این سرویس برای دارندگان سرویس جزیره هوشمند غیرفعال خواهد شد.
در حال حاضر این سرویس برای تعدادی از استانها فعال شده است. و خیلی ازاستانها هم هستند كه در حال حاظر از این سرویس محروم هستند. و تا 2 ماه دیگر هم این سرویس برای دیگر استانها فعال خواهد شد. و تمامی مشتركین ایرانسل به راحتی می توانند از این سرویس شارژ ایرانسل استفاده كنند.

به تمامی مشتركین ایرانسل و دارندگان سرویس جزیره هوشمند توصیه می شود كه حتما از سیستم سلولی استفاده كنند. تا در هر لحظه از تخفیفات كه به صورت متغیر می باشد بهرمند شوند. هدف ایرانسل از طراحی این سرویس این می باشد كه مشتركین ایرانسل بتوانند به راحتی و با كمترین هزینه  و صرفه جویی از شارژ ایرانسل از تخفیفات خیلی خوبی برخوردار شوند. اما ممكن است در بعضی از مناطق كشور این سرویس با مشكلاتی مواجع باشد. و ممكن است در داخل یك شهر در تمام مناطق آن شهر و در تمام ساعات روز فقط یك قیمت نمایش داده شود و مشتركین از سرویس های جزیره این شركت برای صرفه جویی از شارژ ایرانسل بهرمند نمی شوند. و این می تواند نشان دهنده این باشد كه این سرویس برای آن شهر به صورت كامل فعال نشده باشد.
بعد از اینكه از فعال بودن این سرویس از شهر خودتان كاملا مطمئن شدید می توانید با ارسال یك پیامك به ایرانسل از این سرویس شگفت انگیز بهرمند شوید. پس فرصت را از دست ندهید و همین امروز از بهترین سیستم تخفیفی موجود در ایران برای بیشتر استفاده کردن از شارژ ایرانسل بهرمند شوید.  

شارژ ایرانسل

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر