۱۳۹۳ مهر ۱, سه‌شنبه

برنامه بدنسازی دو طرفه

برنامه بدنسازی دو طرفه

بهترین برنامه بدنسازی به این جهت در برنامه شما قرار می گیرد که در آن باید بدنسازی کار کنی.این روش که من آن را در برنامه خود قرار دهم که باید با آن فردا های خود را به اسانی بسازید البته روش های خیلی زیادی وجود داره که بزرگان بدنسازی دنیا را می تواند به آنها اختصاص داد
هر حرکتی که بتوان در حرکاتی نظیر اسکوات و پرس سینه را در برنامه بدنسازی خود داشته باشید می توانید از اساتیدی نظیر رونی کلمن و فلکس ویلر استفاده کنید.من که در باید روش ها و راز های را به کار ببریم که بتوانیم با اجرای درست حرکات و سیستم ها که هر بدنسازی استفاده می کند در برنامه خود داشته باشید.
برنامه بدنسازی که بدون استراحت و بدون اجرای سیستم های معمولی استفاده شود باید در هر سیستمی که بیشتر طرفدار داشته باشد استفاده کنید.ما به این روش ها و اصضلاحاتی که در اون از بدنسازی سرعتی و بدنسازی استقامتی استفاده می شود می تواند به اون روزهای قدرت بازگردید.
اگر دوست دارید در برنامه بدنسازی خود قدرت بیشتری را تجربه کنید می توانید همزمان هم بر روی قدرت عضلات خود کار کنید و هم بر روی حجیم شدن بیشتر عضلات.آرنولد می گوید اگر در تمرینات خود از سیستم های نظیر سوپرست و ماموت ست استفاده کنید می توانید خیلی نتیجه بهتری بگیرید.
برنامه بدنسازی که با انجام چند تری ست و چند حرکات فعال در برنامه بدنسازی خود می تواند اجرا شود.رونی کلمن که تا به حال توانسته است چندین مقام قهرمانی در مستر المپیا بگیرد می گوید ما که در تمرینات خود بیش از حد دقت می کنیم که دچار آسیب دیدگی می شود.
اگر شما هم می خواهید در برنامه بدنسازی خود تغییرات خیلی جالبی انجام بدهید و همزمان هم عضله بسازید و هم حجم عضلات خود را افزایش بدهید می توانید از توصیه های بسیار ارزشمند رونی کلمن استفاده کنید تا هیچ وقت دچار تمرین زدگی نشوید.

برنامه بدنسازی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر