۱۳۹۳ مهر ۶, یکشنبه

برنامه بدنسازي در خانه

برنامه بدنسازي در خانه

امروزه خيلي از ورزشكاران دوست دارند كه در منزل به انجام تمرينات بدنسازي بپردازند. تا در هر زماني كه دوست داشته باشند بدون هيچ محدوديتي اقدام به تمرين بدنسازي نمايند. به همين منظور بايد در طراحي برنامه بدنسازي اين افراد خيلي دقت شود واز دستگاه ها و وسايلي استفاده شود كه بتوان در منزل تمامي عضلات را در زواياي مختلف به خوبي تمرين داد. خيلي از مربيان بدنسازي فكر مي كنند كه چون ورزشكار در منزل تمرين مي كند پس نيازي به سيستم هاي تمريني و روش هاي مختلف تمرين در برنامه بدنسازي را ندارند.
اگر دوست داريد در منزل يك تمرين خيلي خوب با ساده ترين وسايل مثل هالتر – دمبل و وزنه داشته باشيد بهتر است كه از متخصصان بدنسازي استفاده كنيد تا آنها براي شما يك برنامه بدنسازي خوب و در حد وسايلي كه داريد طراحي كنند.
شايعي كه در بدنسازي وجود دارد اين است كه اگر مي خواهيد خيلي سريعتر رشد كنيد بايد تمرينات بدنسازي خود را در باشگاه اجرا كنيد. و اين يك باور اشتباهي مي باشد چون عضله زماني رشد مي كند كه شما به درستي عضله را تحت فشار قرار بدهيد و اين كار را با يك برنامه بدنسازي ساده و حتي استفاده از ساده ترين وسايل بدنسازي مي توانيد انجام بدهيد. شما به راحتي مي توانيد هر سيستمي را در برنامه بدنسازي خود در منزل پياده كنيد تا بتوانيد به حجم عضلاني خيلي خوبي دست پيدا كنيد.
آن چيزي كه باعث رشد عضلات شما مي شود استفاده از وزنه هاي آزاد در برنامه بدنسازي مي باشد چون دستگاه هاي مختلف در بدنسازي بيشتر براي تفكيك شدن عضلات كارايي دارد و آنچنان تاثيري در افزايش حجم عضلات نخواهد داشت. سعي كنيد از برنامه بدنسازي افراد حرفه اي در تمرينات خود استفاده نكنيد چون اين افراد نمي توانند الگوهاي خوبي در تمرينات بدنسازي شما باشند. همواره به دنبال برنامه بدنسازي خود براي تمرين در منزل باشيد و پايه و اساس هر برنامه بدنسازي خوبي بايد هالتر و دمبل باشد تا باعث حجيم شدن عضلات شود.
  
برنامه بدنسازی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر