۱۳۹۳ مهر ۶, یکشنبه

ورزش درمانی برای پتوز پستان (+ عکس)

ورزش درمانی برای پتوز پستان (+ عکس)

      ردههای صفحه: ورزش درمانی

اخبار، سرگرمی، آشپزی، مد، روانشناسی، اینترنت

پتوز پستان، افتادگی سینه، ورزش برای سفت کردن سینه

درمان پستان تضعیف شده به ورزش
  افتادگی سینه در خانم ها بعد از دوران شیردهی بسیار رایج است.این موضوع به حدی برای بعضی از خانم ها مهم است که می تواند روی اعتماد به نفس آن ها تأثیر گذار باشد.حرکات ورزشی که در این مطلب قرار گرفته است، می تواند به شما کمک کند تا سینه هایتان از حالت شل و آویزان بودن خارج شود و به جای آن سینه ای خوش فرم و برجسته داشته باشید. استفاده از اسفنج Svtyn علل افتادگی سینه، سپس سعی کنید این تمرینات با استفاده مناسب از Svtyn.
قبل از انجام حرکات بدن و نیز گرم است. کشش قبل و بعد از یک حرکت مکیدن.



اولین تمرین
بطور طاق باز روی زمین دراز بکشید با یک وزنه 2 کیلویی در هر دست، بازوها را در طرفین باز کنید و با کمی فاصله از زمین نگهدارید .زانوها را خم و شکم را منقبض کنید. بازو از زمین تا، پس از آن به موقعیت اصلی بدون از دست دادن تماس با زمین. آیا این جنبش 30 برابر و تکرار 3-2 ست. شما می توانید وزن در بطری های آب (خالی) استفاده قرار دهید. سپس بعد از مدتی، شما می توانید آنها را با شن و ماسه پر کنید.

   پتوز پستان، افتادگی سینه، ورزش برای سفت کردن سینه

   دوم

طاق باز روی زمین دراز بکشید. زانو ها را خم کنید و درحالی که وزنه ها را در دست گرفته اید، به آرامی دست ها را رو به به عقب ببرید و به حالت اولیه برگردید. این تمرین را تکرار 15 بار و انجام 3 ست.



پتوز پستان، افتادگی سینه، ورزش برای سفت کردن سینه


1-یکی از متداول ترین حرکات برای شکل گرفتن سینه ها، حرکت پوش آپ می باشد.این حرکت بطور بسیار مؤثری عضلات سینه را درگیر می کند و همچنین تأثیر بسزایی بر روی عضلات کمربند شانه ای دارد. تقویت این عضلات باعث می شود که سینه های خود را به برجسته تر از قبل.



پتوز پستان، افتادگی سینه، ورزش برای سفت کردن سینه


پیشنهاد حرکت 2-D، این حرکت می تواند انجام شود به حالت نشسته یا ایستاده در کنار مستقیم Dhyd.dst برای حفظ هر دو شانه (کتف) به نزدیک گوش خود را، پس از یک مکث کوتاه Brgrdyd.ayn موقعیت شروع 20 بار و انجام 3 ست .


3 کف دست با هم در مقابل قفسه سینه خود را به طوری که انگشتان دست خود را به سمت بالا اشاره. سپس کف دست با هم تا زمانی که ماهیچه های قفسه سینه قرارداد را فشار داده و برای 5 ثانیه نگه دارید. آیا این تمرین را 10 بار در 3 مجموعه.

http://ceratinsupplement.mihanblog.com/post/6

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر