آشکار شد

بعد از مدت ها سرانجام آخرین روش ها و تکنیک ها جهت ساختن خیلی سریع عضلات کشف شد
شما هم می توانید در کمتر از ۴ ماه بدن نامتناسب خود را متناسب، زیبا و عضلانی کنید

با افتخار لباس چسبیده بپوشید و بدن زیبای خود را به همگان نشان بدهید

پس اگر‌آب دستتان است زمین بگذارید و این صفحه را تا انتها بخوانید



آیا از این که چندین ساله بدنسازی کار می کنید و هنوز به نتیجه دلخواه نرسیده اید نا امید شده اید؟
آیا دوست دارید دوستان و رقیبان خود را شگفت زده کنید؟
آیا شما هم به این دلیل که شکمی بزرگ دارید و نمی توانید لباس چسبیده بپوشید ناراحت هستید؟
آیا شما هم دسترسی به یک مربی حرفه ای بدنسازی  را ندارید؟
راز و رمز ساحتن بدنی مناسب و عضلانی را از بزرگ ترین مربیان جهان بیاموزید!
آنها به شما خواهند گفت که چطور بدن نامتناسب خود را در سریع ترین زمان مناسب و عضلانی کنید

بیش از نیمی از افرادی که به سراغ ورزش بدنسازی می روند و بعد از مدتی به دلیل نتیجه نگرفتن از تمرینات بدنسازی دلسرد می شوند برای این که نمی دانند که باید با چه روش ها و فرمول هایی عضلات خود را تحت تمرین قرار بدهند. این افراد اگر روش های تمرین اصولی را فرا بگیرند خواهند توانست در کوتاه ترین زمان شاهد رشد عضلات خود باشند
اگر هنوز از رشد عضلات خود ناراضی هستید
اگر دوست دارید بدن نامتناسب خود را به بدنی متناسب و عضلانی تبدیل کنید
اگر می خواهید دوستان و آشنایان حسرت بدن زیبا و عضلانی شما را بخورند
چی بهتر از این که از تجربیات بزرگ ترین مربیان جهان استفاده کنید

هر آنچه را که لازم است که برای عضلاتی مناسب و کات شده بیاموزید بهترین مربیان جهان آنها را به شما خواهند گفت
آیا می دانید یکی از عوامل مهمی که باعث می شود عضلات شما به خوبی رشد نکند و یا زمان زیادی نیاز است تا این عضلات رشد کنند اجرای اشتباه حرکات بدنسازی می باشد؟
شما مبتدی هستید یا ورزشکار سطح مبتدی و یا حرفه ای بدنسازی؟
برای ادامه راه و برای اینکه بسیار سریعتر از قبل به نتیجه دلخواه برسید
آموزش های این پکیج می تواند برای شما فوق العاده ضروری باشد
آیا از این که به خاطر فرم بدنتان مجبور هستید همیشه لباس های گشاد بپوشید ناراحت هستید؟
آیا می دانید داشتن بدنی عضلانی و متقارن در یک لباس چسبیده به خوبی نمایان شود چقدر می تواند روحیه شما را شاد نگهدارد؟ و عالی ترین اعتماد به نفس را در شما به وجود بیاورد؟

برنامه بدنسازی
پکیج اورجینال آموزش اصولی بدنسازی
زبان فارسی
قیمت : ۱۲ هزار تومان
roxment_10145

بهترین متخصصان بدنسازی دنیا تک تک عضلات را با روش ها و حرکاتی خاص تحت تمرین قرار می  دهند. آنها به شما برنامه های خاص و اصولی ارائه خواهند کرد. تا شما در هر سطحی از تمرینات بدنسازی که باشید. بدون هیچ زحمتی شاهد رشد خیلی سریع عضلات خود باشید
آنها به شما خواهند گفت که چگونه بدنی عضلانی با کمری باریک و ماهیچه ای بسازید

راه هایی که هر روز به اشتباه تکرار می کنید و اجازه نمی دهد که عضلات شما رشد کنند را کاملأ توسط آموزش های این پکیچ شناسایی کنید
آن وقت بدنی زیبا و عضلانی در انتظار شماست


در این پکیچ فوق العاده ارزشمند در مورد آموزش درست حرکات بدنسازی، برنامه بدنسازی برای تک تک عضلات از سطح مبتدی تا حرفه ای آموزش داده شده است
روش هایی جهت مجبور کردن عضلات برای رشد بیشتر و دوره کامل تمرینات شوک دهنده بدنسازی که برای تمامی بدنسازان ضروری می باشد

بدون هیچ هزینه ای به راحتی از عضلات شکم ۶ تکه و نمایان خود لذت ببرید
عضلات این قابلیت را دارند که در کوتاه ترین زمان با یک تمرین اصولی رشد خیلی خوبی را داشته باشند
آیا دوست دارید یک مربی فوق العاده حرفه ای را در کنار خود داشته باشید؟
داشتن بدنی نامتناسب با شکمی بزرگ همیشه باعث افسردگی و ناامیدی افراد بوده است
و اجازه نمی که شما لباس های مورد علاقه خود را بپوشید و این می تواند باعث از بین رفتن اعتماد به نفس شود


همه دوست دارند بدنی زیبا و متناسب داشته باشند و با پوشیدن لباس های دلخواه زیبایی اندام خود را به رخ همگان بکشند
پس از آنجایی که زیبایی اندام برای تمامی افراد خیلی مهم می باشد
پکیج آموزش اصولی بدنسازی می تواند یک نیاز باشد

طبق تحقیقات به عمل آمده هر فردی با هر نوع بدنی که دارد اگر به مدت ۴ تا ۶ ماه کاملأ اصولی عضلات خود را با تکنیک های خاص تحت تمرین قرار بدهد. بدون نیاز به مربی و بدون گذاشتن وقت و زمان زیاد به ۳ یا ۴ جلسه تمرین متوسط در هفته می تواند تغییراتی را در بدن خود ایجاد کند که باعث حیرت دوستان و آشنایان شود
باور اشتباهی که در بین مردم وجود دارد این است که برای داشتن بدنی زیبا و فیتنس باید رژیم هایی غذای خیلی خاصی داشته باشیم و باید ۷ روز هفته را با تمرینات بسیار سخت تمرین کنیم و باید هزینه های بسیار بالایی را برای مکمل های بدنسازی و غیره صرف کنیم
این باور اشتباهی است که خیلی از افراد با آن روبه ور می شوند

اما واقعیت این است که برای ساختن بدنی زیبا و عضلانی و متناسب شما فقط نیاز دارید که آموزش های لازم را ببینید و از راه ها و روش هایی که باعث می شود عضلات خیلی سریع تر رشد کنند استفاده کنید آن وقت خواهید دید که با کمترین تمرین و کمترین هزینه صاحب بدنی که سالها آروزی داشتن آن را داشته اید شده اید


و تمام این آموزش ها و اطلاعات را پکیج آموزش اصولی بدنسازی در اختیار شما قرار خواهد داد
در این پک آموزشی برنامه بدنسازی از سطح مبتدی تا حرفه ای طراحی شده است
برنامه بدنسازی توسط بهترین مربیان جهان طراحی و آماده شده است تا شما بتوانید با جدیدترین و پیشرفته ترین برنامه بدنسازی جهان تمرین کنید
در هر سطحی از تمرینات بدنسازی که هستید لطفا تا زمانی که این پکیج ارزشمند را دریافت می کنید تمرینات خود را متوقف کنید
اگر رشد عضلات شما به هر دلیلی متوقف شده است
اگر نمی دانید علت رشد نکردن عضلات شما چیست
اگر از تمرینات تکراری و معمولی خسته شده اید
اگر دوست دارید تا چند وقت دیگر رشد خیلی خوبی را در عضلات خود شاهد باشید
پکیج آموزش اصولی بدنسازی برای شما تنها راه حل می باشد

این پکیج توسط بهترین متخصصان بدنسازی حرفه ای دنیا تهیه شده است و به شما کمک می کند تا تناسب بدنی که همیشه آروزی آن را داشتید را به راحتی به دست بیاورید
قیمت این پکیج قدرتمند ۱۲ هزار تومان می باشد اما بدنی عضلانی و خوش اندم که باعث افتخار شما شود که با آموزش ها و راهکارهایی که از طریق این پکیج به دست می آورید بالاتر از این مبالغ می باشد
شما مبلغ ۱۲ هزارتومان هزینه می کنید اما از هزینه های بسیار بالای بدنسازی در امان خواهید بود
هزینه های از قبیل مشاوره، گرفتن برنامه بدنسازی، خرید مکمل های بدنسازی رژیم غذایی پر پروتئین و غیره کاملأ در امان خواهید بود
و می توانید با خیالی راحت و آسوده فقط راهایی که شما را به سرعت به بدنی زیبا و عضلانی می رساند تمرکز کنید

سوال:

آیا تمرینات موجود در این پکیج آموزش برای همه افراد قابل استنفاده می باشد؟
تمرینات موجود در این پکیج برای افراد مبتدی – سطح متوسط و حرفه ای کاملأ کاربردی می باشد
بعد از سفارش دادن این پکیج چقدر زمان می برد به دستمان برسد؟
کافی است بر روی دکمه خرید پستی کلیک کنید و بعد از ثبت سفارش این پکیج برای شما ارسال خواهد شد که بین ۲ تا ۴ روز زمان می برد و بعد از تحویل گرفتن بسته خود می توانید مبلغ آن را به مامور پست پرداخت کنید
فرق این پکیج آموزشی با دیگر پکیج های آموزشی در چیست؟
این پکیج تمامی راه ها و روش هایی که باعث می شود شما خیلی سریع تر از ورزش بدنسازی نتیجه بگیرید را در اختیار شما قرار می دهد. آموزش حرکات بدنسازی به روش کاملأ اصولی و حرفه ای. ارائه برنامه بدنسازی در سطح مبتدی – متوسط – حرفه ای. ارائه کامل سیستم های عضله سازی سریع و دوره کامل شوک دهنده عضلات و هزاران نکته و راهکار دیگر که بهترین مربیان جهان در اختیار شما قرار می دهند
و از همه مهمتر این پکیج به زبان فارسی و به صورت یک پک اورجینال عرضه خواهد شد
در صورتی که دیگر آموزش های بدنسازی فاقد همچین امکاناتی می باشد

هیچکس محکوم به داشتن یک بدن نامتناسب و زجرآور نیست
شما می توانید همه را حیرت زده کنید

فرصت را از دست ندهید و از دوستان و رقیبان خود عقب نمانید
فقط کافی است بر روی دکمه خرید پستی کلیک کنید تا بلافاصله این پکیج قدرتمند
توسط مامور پست درب منزل به شما تحویل داده شود
برنامه بدنسازی
پکیج اورجینال آموزش اصولی بدنسازی
زبان فارسی
قیمت : ۱۲ هزار تومان
roxment_10145

برخی از نظرات استفاده کننده گان پکیج آموزش اصولی بدنسازی:

محمد رضا جمشیدی
کارمند بانک تجارت— اصفهان

با رژیم های غذایی خیلی سختی که داشتم اما همچنان شکم بزرگی داشتم. دوست داشتم عضلات شش تکه ای در قسمت شکم داشته باشم. از طریق مربی ام با پکیج آموزش اصولی بدنسازی آشنا شدم و در قسمت تمرینات مخصوص شکم موفق شدم بعد از ۶ ماه عضلات شکمم را کاملأ نمایان کنم. این پکیج برای من خیلی ارزشمند می باشد چون واقعا باعث تغییر در بدن من و مخصوصأ در عضلات شکمم شد.
خدا خیرتون بده ما رو از این همه باور اشتباه که در ورزش بدنسازی داشتیم نجات دادید واقعأ آموزش ها کاملأ با کیفیت و گویا می باشد

مرتضی خیرخواه– شیراز
برای من هیچ چیزی بالاتر از این نیست که بدنسازی را از بهترین مربیان جهان یاد بگیرم. من یاد گرفتم که اگر می خواهم عضلاتم به خوبی رشد کنند باید با روش های خاصی از جهات مختلف عضلات را تحت تمرین قرار بدهم  و من این را از بزرگ ترین مربیان جهان یاد گرفتم. تشکر

رضا– گیلان
آیا این پکیچ به زبان فارسی می باشد؟ آیا برای من که تازه کار هستم کارایی دارد؟ با تشکر

عباس رحیمی
مدیر شرکت آردن فول– همدان

۴ ساله که بدنسازی کار می کنم طبق گفته مربی ام از انواع مکمل های بدنسازی و تغذیه خیلی خوب استفاده کردم و خیلی کم نتیجه گرفتم بعد از این که با این پک آشنا شدم و آموزش ها را دیدم فهمیدم که مشکل کار من یه جای دیگه است با عوض کردن تمریناتم طبق آموزش های مربیان جهان موفق شدم در مدت ۸ ماه عضلاتم را از نو بسازم. من خیلی کم از مکمل های بدنسازی استفاده می کنم چون عضلاتم رشد خوبی داره و نیاز به هزینه کردن نیست به نظر من اول باید تکنیک های لازم را یاد بگیرید بعد بدنسازی را شروع کنید
از عزیزانی که این پکیچ رو آماده کردن خیلی متشکرم
نادر عبدالهی
پرستار— تهران

من ۸ سال سابقه بدنسازی را دارم اما تواین چند سال رشد خوبی در عضلاتم نداشتم این پکیج واقعا خیلی خوب به من کمک کرد و من متوجه شدم که اشتباهات بسیار زیادی در تمرینات بدنسازی و برنامه بدنسازی ام داشته ام. بعد از این که با اشتباهاتم آشنا شدم آنها رو اصلاح کردم و در مدت ۲ ماه رشد عضلاتم شروع شد.
با تشکر فراوان از تمامی عزیزان

معصومه بارگاهی– مشهد
در مقابل این همه آموزش بدنسازی و در مقابل این همه برنامه بدنسازی ۱۲ هزار تومان مبلغ بسیار پایینی است. خیلی متشکرم

افشین جهان پیما— کرج
طبق نظر مربی ام به مدت ۶ ماه با یک برنامه بدنسازی تمرین کردم اما بعد از ۶ ماه در قسمت هایی از عضلاتم ضعیف بودم و بعضی عضلاتم حجیم شده بود و اون تناسب اندام خود را از دست داده بودم. از اینترنت با پکیج آموزش اصولی بدنسازی آشنا شدم. این پکیج را تهیه کردم و بعد از مشاهده فیلم آموزش متوجه شدم که خیلی از سیستم ها و حرکات و تکنیک ها را به اشتباه اجرا کردم بعد از این که از طریق برنامه بدنسازی موجود در این پکیج تمریناتم را ادامه دادم بعد از ۴ ماه توانستم تمامی عضلاتم را متقارن کنم
من تناسب اندام را مدیون این عزیزان هستم. موفق باشید

کیارش عظیم زاده— رشت
من قبلا از جاهای دیگر آموزش بدنسازی گرفته بودم اما واقعا این برنامه آموزشی یه چیز دیگه ای بود خیلی خوب همه چیز رو در مورد رشد خیلی سریع عضلات آموزش داده من بعد از ۳ ماه تونستم رشد خوبی در عضلاتم را با آموزش های این پکیج به دست بیاورم. از بزرگوارانی که زحمت می کشند و تا این حد اطلاعات کامل و جامع را در اختیار ما قرار می دهند تشکر فراوان دارم

محسن شفاعت دوست–دزفول
من معتقدم حجم سازی با این برنامه آموزشی بی نظیره. اساتید بزرگ جهان خیلی خوب و دقیق راه هایی را آموزش می دهند که برای حجم سازی و ساخت عضلات بی نظیره. متشکرم

شهاب صادقی—سمنان
واقعا من فکر می کنم که یک مربی خیلی با تجربه در کنار خودم دارم. مربی من تو باشگاه هیچ روشی به ما یاد نداد که بتونیم به سرعت پیشرفت کنیم. اما واقعا مربیان بزرگ جهان راه هایی را به من یاد دادن که بی نظیره من بیشتر این روش ها رو امتحان کردم می تونم بگم فوق العاده است.

شایان کریمپور
مهندس گرافیک— تبریز

واقعا ارزشش خیلی خیلی بیشتر از ۱۲ هزار تومان می باشد. هر چیزی که باعث رشد عضله می شود را این پکیج در اختیار ما قرار داده فقط باید دستبکار شد و تمرینات را شروع کرد این کمک خیلی بزرگی برای ما است که دسترسی به یک مربی بین المللی را نداریم.

محمد کریم شعبانی
من بعد از تهیه این پکیج واقع متوجه شدم که راه هایی برای رشد سریع عضلات وجود دارد. تا قبل از دریافت این پکیج فکر می کردم یه تمرین معمولی و یه تغذیه خوب و مکمل های بدنسازی کافی می باشد. اما بعد از تهیه این پکیج واقعا متوجه شدم که ما از لحاظ علم بدنسازی در سطح خوبی نیستیم چون راه ها و ترفندهایی وجود دارد که باعث می شود خیلی سریعتر به نتیجه برسیم و من این موفقیتم را مدیون این عزیزان می دانم که این پکیج را به دست من رساندند.
با آرزوی موفقیت های بیشتر برای شما عزیزان


شدادی
باشگاه فجر—شیراز


سعید میر باقری— فولاد شهر
همیشه در کات کردن عضلاتم مشکل داشتم همیشه قبل از مسابقات به شدت حجم عضلاتم را از دست می دادم که مجبور می شدم در مسابقات شرکت نکنم. از اینترنت با پک آموزش اصولی بدنسازی آشنا شدم. فکر نمی کردم که این پک تا این حد کامل باشد. وقتی برنامه آموزشی رو دیدم متوجه شدم که چرا من قبل از مسابقات بدنسازی حجم عضلاتی را که سالها با زحمت به دست آورده بودم از دست دادم با انجام برنامه بدنسازی که از این برنامه آموزش گرفتم و روش هایکه باعث کات شدن عضلاتم می شد تونستم برای اولین بار به راحتی در مسابقات بدنسازی شرکت کنم. متشکرم از همه دوستان پرانرژی ام

مازیار محمدی
انصافأ پکیج بی نظیری هستش واقعا ارزش ۱۲۰۰۰ تومن رو داشت. من منتظر محصولات دیگر از شما بزرگواران هستم. ممنون