۱۳۹۳ شهریور ۱۸, سه‌شنبه

تاثير سيستم هرمي در برنامه بدنسازي

تاثير سيستم هرمي در برنامه بدنسازي
سيستم هرمي يكي از مفيد ترين و معروف ترين سيستم ها در برنامه بدنسازي و در قلب هر برنامه بدنسازي خوب مي باشد. سيستم هرمي هم در برنامه بدنسازي حجمي و هم در برنامه بدنسازي براي كات كردن عضلات كاربرد دارد.
اين سيستم تمريني از آنجايي كه هم فيبرهاي تند انقباض و هم فيبرهاي كند انقباض را تمرين مي دهد مي تواند يكي از بهترين سيستم ها در برنامه بدنسازي باشد. اما بايد ياد بگيريم كه از اين سيستم درست استفاده كنيم. مثلا خيلي از ورزشكاران از اين سيستم در برنامه بدنسازي به اشتباه استفاده مي كنند و از وزنه هاي سنگين به سمت وزنه هاي سبك حركت مي كنند. كه اين مي تواند باعث آسيب ديدگي ورزشكار شود. اما روش درست سيستم هرمي به اين صورت مي باشد كه از وزنه سبك به سمت سنگين حركت كنيد كه اين مي تواند باعث رشد خيلي خوب در عضله شود. پس بهتر است كه برنامه بدنسازي خود را با سيستم هرمي به خوبي تقويت كنيد تا به سرعت رشد عضله براي شما مهيا   شود.
سيستم هرمي بايد توسط مربيان به افراد مبتدي به خوبي آموزش داده شود تا كارآموز از همان ابتدا با اين سيستم آشنا شود مربيان مي توانند از سيستم هرمي ساده در برنامه بدنسازي افراد مبتدي استفاده كنند.
  
برنامه بدنسازی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر