۱۳۹۳ مهر ۲, چهارشنبه

بهترین ورزش برای معده


بهترین ورزش برای معده

      دسته بندی: اخبار تناسب اندام، سرگرمی، آشپزی، مد، روانشناسی، اینترنت

آب، چربی شکم، بهترین ورزش برای شکم، عضلات شکم

بهترین ورزش برای معده
ل ز آنجایی که بسیاری از شما، مایل به کوچک کردن شکم خود به روشهایی صحیح هستید و قطعا تا حالا سوالاتی نیز در ذهن شما در این خصوص ایجاد شده است، ما قصد داریم در این مطلب، به آنها پاسخ دهیم:
   سوال اول:
آیا می توانید عضلات شکم بالا و پایین به طور جداگانه ورزش؟
این ممکن است به نظر می رسد که شما می توانید ورزش های شکمی بالا و پایین خود را از هم جدا. اما حقیقت این است که نه بخشی از عضله از بخش های دیگر قرارداد خود را جدا. تحقیقات در حالت فعال شدن عضلات شکم، حرکت انجام شده و در این جلسه نشان می دهد که در دراز مدت جلسه به طور منظم، شما ممکن است کشش بیشتر در عضلات فوقانی Shkmyahsas شما به طور مستقیم داشته باشد.



این در واقع کل عضله در هنگام حرکت فعال درست است که فیبرهای عضلانی که در قسمت بالایی قرار دارد، در حالی که الیاف پایین کوتاه تر Draznshst ساده است، اما.
هنگامی که شما نشسته یا ​​دراز Draznshst معکوس با بالا بردن باسن و پاها انجام می دهند، کنتراست و تنش و انقباض، عضلات در قسمت تحتانی شکم به طور مستقیم احساس می کنم. اما در این مورد، بخش بالایی از قرارداد فیبرهای عضلانی با هم و فعال هستند.


  در واقع در دراز نشستی كه لگن ثابت باشد و تنه بالا آورده شود علاوه بر تحرك بیشتر قسمت بالایی عضله مستقیم شكم، عضله مایل داخلی نیز فعال میشود و شما احساس میكنید كه بالای شكم بیشتر تحت كشش قرار دارد.
  در درازنشست معكوس قسمت پایینی عضله مستقیم شكم فعال است و همچنین عضله ی مایل خارجی نیز فعال میشود و به همین دلیل احساس میكنید كه پایین شكم تحت كشش و انقباض بیشتری قرار گرفته است.


سوال دوم:
یک Draznshst بزرگ می تواند چربی شکم خود را تکان؟
با عرض پوزش به می گویند که، نه. شما می توانید نیست.
واقعیت این است که بسیاری از جلسات طولانی، چربی شکم انجام نگرفت. در واقع بهتر است بدانید كه این تفكر كه فقط با انجام ورزش خاصی، میتوانید چربیهایی كه در نقطه خاصی قرار دارند از بین ببرید، یك افسانه است و بارها و بارها غلط بودن آن اثبات شده است.

حتی سال پیش، محققان نشان داده اند که ورزش های شکمی، چربی شکمی را کاهش نمی دهد.


در یک مطالعه، مردانی که در این مطالعه تحت شرایط مشابه شرکت، در 27 روز پس از 5000 را وارد نمایید طولانی انجام داد. محققان چاقی، شکم، باسن، و قسمت فوقانی تنه اندازه گیری شد.
   اگر آتروفی کانونی وجود دارد، کاهش چربی شکمی به طور طبیعی به این مردم است. در انجام این Draznshst، بخش هایی از نیم تنه و لگن انجام می شود. مطالعه نشان داد كه تغییری در ضخامت چربی شكم یا در اندازه ی دور كمر ایجاد نشده است.نمونه برداری بافتی نیز نشان داد كه تغییر مهمیدر قطر لایه ی سلولهای چربی شكم ایجاد نشده است.


ورزش ماهیچه های دیواره شکم Shkmytnha، و با شکل گیری عضلات محکم و استوار شکم، ظاهر شکم Myshvd.shma بهتر برای کاهش چربی شکم خود را به بیش از Draznshst Daryd.shma نیاز به یک برنامه تناسب اندام منظم نیاز دارید که شامل یک رژیم غذایی روزانه معقول، ورزش های قلبی و عروقی و تمرینات استقامتی است.


سوال سوم:
بهترین ورزش برای Shkmymtnasb چیست؟
برای بهترین مطالعه Shkmyanjam ورزش نشان داده است که بهترین ورزش Shkmyshaml عبارتند از:
- Draznshst دوچرخه:
این است که در مورد بهترین ورزش برای تقویت ماهیچه ها به طور مستقیم Shkmyast. در این تمرین، علاوه بر مستقیم شکم فعالیت عضلانی، پاها با حرکت دوچرخه فعال می شود. قرار دادن دست خود را باید به طور کامل مستقل از سر می شود و دست را به زور وارد نیست. سپس 90 درجه خم یک زانو را به سمت آرنج مخالف و زانو، شکم و شما به هم نزدیک کند. سپس این کار را برای دیگر تکرار طرف با دست مقابل و پا. باید مراقب باشید كه هنگام نزدیك كردن آرنج یك دست به زانوی پای مخالف، با دستها به گردن هیچ فشاری وارد نكنید چون در این صورت ممكن است مهره های گردن آسیب ببیند.



آب، چربی شکم، بهترین ورزش برای شکم، عضلات شکم

      نشست دوچرخه طولانی



- صندلی کاپیتان:
این تمرین بهترین ورزش برای تقویت عضلات شکم مایل، مایل داخلی و خارجی است. در این تمرین، فرد نشسته به زانو و لگن قرار دهید و یک زاویه 90 درجه به بدن است.بدن از زمین جدا شده توسط دست. در این مورد، عضله مایل شکمی داخلی و خارجی لود شده است.



آب، چربی شکم، بهترین ورزش برای شکم، عضلات شکم



این مهم است که به یاد داشته باشید که هیچ ورزش تنها است که می تواند عضلات تمام شکم را تقویت وجود دارد. بهترین راه برای حفظ تناسب است که از انواع ورزش های شکمی شما به تمام فعال Shkmyastadh و تقویت عضلات شکم خود را.

http://badansazionline24.mihanblog.com/post/5

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر