۱۳۹۳ مهر ۶, یکشنبه

خانم ها، انجام این تمرینات با خیال راحت به

خانم ها، انجام این تمرینات با خیال راحت به

      ردههای صفحه: ورزش درمانی

اخبار، سرگرمی، آشپزی، مد، روانشناسی، اینترنت

ورزش های مفید برای زنان، بد برای زنان ورزش، ورزشی

خانم ها، انجام این تمرینات با خیال راحت به
برخی مطالعات می گویند خطر ابتلا به Tnabzdn برای بدن زن و یک گروه دیگر از محققان ادعا می کنند که هاکی زنان و برخی از سلامت مغز ورزش تهدید. اما کارشناسان همواره با پژوهشگران که فقط تعداد کمی از افراد مورد مطالعه اند تحصیل نشده است. آنها اعتقاد دارند که زنان می توانند با ورزش باطل است، و تنها در موارد خاص، و یا فقط به حرکت های خاص در یک سری از فعالیت های خود را کنار بگذارند جست و خیز.


این موضوع را با واحد دکتر عابدی، متخصص پزشکی ورزشی و عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی علوم پزشکی، به اشتراک گذاشته و دکتر برجیس از، متخصص زنان ممنوعه برای خانم ها در مورد ورزش پرسید. اگر شما هم نمیدانید كه چه ورزشی را در چه شرایطی نباید انجام دهید و انجام چه حركاتی به بدنتان آسیب میرساند، ادامه این مطلب را بخوانید.


ترس از پرولاپس رحم؟
آیا نمی دهد تا سواری
دكتر برجیس: اسب سواری سلامت خانمهایی كه با مشكل و بیماری خاصی روبهرو نیستند را تهدید نمیكند و بعید است كه یكی، دو ساعت سواركاری در هفته مشكل خاصی را به وجود بیاورد. خطر پرولاپس رحم، یبوست مزمن چه را افزایش می دهد، تحویل مکرر ورزش نمی و شل شدن عضلات از کف لگن است که می تواند به آن منطقه مربوط می شود.


باردار؟
نه شنا! شنا کردن
دکتر برجیس: رفتن به استخر از تمام زنان باردار در معرض خطر ندارند. اما کسانی که توصیه به استراحت برای سقط جنین تهدید، وقت آن است که برای خداحافظی به استخر است. از سوی دیگر، زنانی که تولد چند باردار بوده اند بیشتر در معرض خطر از دیگران است. این افراد نباید بیش از حد به راه رفتن و حتی برای جلوگیری از سقط جنین ممکن است مجبور به دوختن دهانه رحم.



علاوه بر این، به دلیل خطر حاملگی چند قلو برای بسیاری از زنان، بیشتر از این مادران، سابقه ناباروری و نازایی درمان داشتند و در این دوره از فعالیت های خود را، آنها باید دقت بیشتری شود. با این حال، اگر زن ممنوع است برای رفتن به استخر است، هیچ دارویی خاص وجود دارد، حضور کلر در استخرهای شنا سلامت خود و جنین خود را تهدید می کند.


بسیاری از زنان، به ویژه در دوران بارداری، به دلیل ترس از عفونت قارچی است و نه به استخر بروید. اگر استخری كه به آن مراجعه میشود بهداشتی و استاندارد باشد، خانمها میتوانند با ژل بهداشتی یا مخلوط آب و جوش شیرین خود را قبل و بعد از استخر شست و شو دهند و نگران ابتلا به عفونت نباشند. اما حتی اگر نگرانی در مورد خطر ابتلا به عفونت های قارچی وجود دارد، زنان باردار توصیه برای شنا کردن در زیر. بعد از ماه ها زنان بهتر از شنا کردن در آب به آرامی راه رفتن است.


عضلات شما ضعیف است؟
یوگا کار
دکتر برجیس: آرامش و تمرینات کششی می باشد بهترین انتخاب برای خانمها. در حالی که جنبش زنان، تقویت عضلات بدن، آنها را از هر یک از اندام هل داد. با این حال، اگر یک فرد باید مشورت پزشک در منطقه تحت تاثیر یک متخصص ورزشی برای تعیین اقدامات مناسب. با توجه به وضعیت جسمی خود را در دوران بارداری، زنان ممکن است مجبور به انجام برخی از حرکت محدود است. اما به طور کلی، یوگا و دیگر تمرینات کششی نه تنها صلح از ذهن بلکه سلامت زنان و قدرت عضلانی را به آنها که به کمک کند.


دکتر عابدی: ژیمناستیک، اگر چه در کشش و سختی متناسب است اما این ورزش است. حرکات ورزشی به خصوص که تشک لازم نیست به استخوان بالا است. این حرکات ممکن است آن را در مچ دست، شکستگی های مچ دست زده و درهم شکستن استخوان و یا حتی رنج می برند. چرا نوجوانان حرفه ای تنیس در اوج فصل رشد توصیه نمی شود. انجام ژیمناستیک به عنوان یک سرگرمی در سن ورزشی حرفه ای در مقابله با این مشکل، اما آن را برای همه نوجوانان، به ویژه دختران، که استخوان ها سردرد ظریف و حساس ممکن است.


دوره و جو در زمان؟
بدنسازی به انجام
دکتر عابدی منحصر به فرد: بدنسازی یکی از این ورزش است که در آن به خانم ها توصیه می شود. این ورزش هر دو با و بدون دستگاه در قالب ورزش انجام می شود کار می کند. در دوره قاعدگی منعی برای ورزش كردن و حتی انجام حركات بدنسازی وجود ندارد و حتی كم نیستند خانمهایی كه در دوره قاعدگی قهرمان رشتههای ورزشی شدهاند اما از آنجا كه توزیع آب در بدن در این دوره متفاوت از دیگر روزهای ماه است، خانمهایی كه قصد ورزش در این روزها، شما باید آب بیشتری مصرف می کند.



تنها كسانی كه محدودیتهایی در انجام این حركات دارند سالمندان هستند كه باید با وزنههای سبكتر ورزش را انجام دهند. خانمهایی كه نمیخواهند حجم عضلهشان زیاد شود و تنها به دنبال این هستند كه عضلاتشان قدرت و قوام بیشتری بگیرد، بهتر است این حركات را با وزنههای سبكتر اما با تكرار بیشتر انجام دهند.


دكتر برجیس: شاید دمبل زدن سلامت جسم همه خانمها را تهدید نكند اما كسانی كه عضلات كف لگن ضعیفی دارند و با حركات ورزشی منظم این عضلات را تقویت نمیكنند، بهتر است از حركات ورزشی كه با دمبل انجام میشود، پرهیز كنند. این حرکت را به شکم، و فشار مجرای خروجی مثانه تاثیر می گذارد.


آیا پرولاپس مثانه؟
آیا طناب نمی
دکتر عابدی منحصر به فرد: طناب زدن که به ادعای سلامت زنان مضر هستند به طور کامل نادرست است. طناب زدن ورزش بسیار مفید برای زنان است و بروز درد زانو می تواند یک مشکل عمده در این گروه سالم است، جلوگیری می کند. علاوه بر این، ورزش تعادل Tnabzny و به طور منظم باعث می شود که مشکل زنان مبتلا به پوکی استخوان در بزرگسالان مسن تر، آنها را متعادل تر و کمتر فعالیت ناشی از Zrbhdydgy Bytadly باشد.
دکتر برجیس: پرولاپس مثانه یک مشکل شایع در بین زنان، که با این مشکل قبل از اتمام درمان باید Tnabzny ورزشی را انتخاب کنید با آن مواجه است.


تخمدانها شما نگران؟
تکواندو ادامه
دكتر برجیس: انجام ورزشهای رزمی اگر با مشاوره كارشناس ورزش صورت گیرد، مشكلی را برای سلامت خانمها به وجود نمیآورد اما گرم كردن بدن قبل از انجام حركات اهمیت زیادی دارد و البته افراد باید در طول زمان حركات پیشرفتهتر را تمرین كنند و آرام آرام و زیر برخی از کارشناسان سخت تر را به انجام در نظر بگیرند. با این حال، مسلم است که باز می شود تا و پرتاب یک ضربه پا در هنرهای رزمی و ورزش های لباس به بدن از مشکلات بهداشتی زنان وجود ندارد.


دكتر عابدی: هاكی، بوكس، كشتی، شیرجه و ورزشهای برخوردی برای اغلب ورزشكاران این حوزهها آسیبهایی را به همراه دارد اما این مشكلات در خانمها به دلیل توان بدنی پایینتر شایعتر است. با این حال، هنرهای رزمی می تواند به زنان مضر باشد. برخی به اشتباه می گویند که ضربه به شکم و لگن در تخمدان ورزش و قاعدگی گرفتگی عضلات آسیب بیشتر است، اما واقعیت این است که تخمدان را در لگن قرار دارد و لگن محافظت می شود.
منبع: مجله سیب سبز
ققنوس

http://varzeshbadansazi.mihanblog.com/post/5

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر